Dus.. Wat vinden jullie tot zover van MOS??
Persoonlijk is het juist niet handig om iig van het Superman thema af te stappen.Steve-O schreef:Ik ben juist erg blij dat ze van John Williams' soundtrack afstappen. Dat hebben we nu wel gehad, tijd voor een nieuwe tuneZimmer zei ook al dat hij dat niet gaat proberen na te doen, maar een andere richting inslaat en dat is de juiste weg als je het mij vraagt.
Zelf zegt Zimmer hierover:Williams' "Superman Theme", which is first heard during the opening credits to the first Superman film, has been reused (with varying arrangements) as the opening music for every Superman film except for Superman III, in which Ken Thorne employed a lighthearted, somewhat comical cue to represent 'the streets of Metropolis.' It is also referenced in Jerry Goldsmith's score to the 1984 film Supergirl during a scene in which the title character sees a poster of Superman.
Gelukkig heb ik een zwak hart voor Zimmer. Hii maakte samen Howard een andere Batman soundtrack wat zelf beter was dan Elfman. D.w.n.z. dat Zimmer een betere soundtrack/Supeman thema gaat maken dan de heer Williams.”Let’s be honest – I am only human and John Williams is super-human. That Superman theme is beloved and iconic. It’s a pretty hard act to follow and it’s like me saying to you can you turn this interview in to a decent piece of Shakespeare. You’ll say “Maybe not today…!”
Sorry, zijn wij dement aan het worden? Nadeel voor Spidey omdat het niet zo lang geleden is. Spider-man 1 uit 2002, Amazing Spider-Man uit 2012 = 10 jaar.Steve-O schreef:En dat van een origine verhaal.. Dat was in Spidey's nadeel omdat we zijn origine al een keer op film hadden gezien en dat was niet zo gek lang geleden. Dit word het tweede origine verhaal van Superman sinds 1978 als ik het goed heb. Dus dat is een onnodig minpunt. Ik denk juist dat een origine verhaal in hun voordeel werkt.
Ik ben het niet eens wat betreft de "tijdloze score" van Superman. Het is in ieder geval geen feit en daar ben ik blij ombobocad schreef:Persoonlijk is het juist niet handig om iig van het Superman thema af te stappen.Steve-O schreef:Ik ben juist erg blij dat ze van John Williams' soundtrack afstappen. Dat hebben we nu wel gehad, tijd voor een nieuwe tuneZimmer zei ook al dat hij dat niet gaat proberen na te doen, maar een andere richting inslaat en dat is de juiste weg als je het mij vraagt.
Superman March is zo herkenbaar en iconisch. Sommige dingen zijn eenmaal tijdloos, zelfs in deze achterlijke vlugge tijden.
Zelf zegt Zimmer hierover:Williams' "Superman Theme", which is first heard during the opening credits to the first Superman film, has been reused (with varying arrangements) as the opening music for every Superman film except for Superman III, in which Ken Thorne employed a lighthearted, somewhat comical cue to represent 'the streets of Metropolis.' It is also referenced in Jerry Goldsmith's score to the 1984 film Supergirl during a scene in which the title character sees a poster of Superman.
Gelukkig heb ik een zwak hart voor Zimmer. Hii maakte samen Howard een andere Batman soundtrack wat zelf beter was dan Elfman. D.w.n.z. dat Zimmer een betere soundtrack/Supeman thema gaat maken dan de heer Williams.”Let’s be honest – I am only human and John Williams is super-human. That Superman theme is beloved and iconic. It’s a pretty hard act to follow and it’s like me saying to you can you turn this interview in to a decent piece of Shakespeare. You’ll say “Maybe not today…!”
Hoe dan ook, ik zal het wel horen in glorieuze IMAX surround sound.
Sorry, zijn wij dement aan het worden? Nadeel voor Spidey omdat het niet zo lang geleden is. Spider-man 1 uit 2002, Amazing Spider-Man uit 2012 = 10 jaar.Steve-O schreef:En dat van een origine verhaal.. Dat was in Spidey's nadeel omdat we zijn origine al een keer op film hadden gezien en dat was niet zo gek lang geleden. Dit word het tweede origine verhaal van Superman sinds 1978 als ik het goed heb. Dus dat is een onnodig minpunt. Ik denk juist dat een origine verhaal in hun voordeel werkt.
Voor de goede orde. Superman Returns uit 2006, Man of Steel 2013 = 7 jaar.
Veel korter dan Spider-man![]()
Nee, Ik zie niet echt het voordeel om voor de 3e(!) keer weer een origin story voor mijn neus te krijgen. Voor nieuwe kijkertjes/generatie misschien begrijpelijk. Maar het overgrote deel van de bevolking heeft wel degelijk de Reeves Superman gezien.![]()
Ook niet te vergeten. Het origine verhaal van Superman is sowieso al veel bekender dan die van Spider-man, laat staan dan die van Bats.
De serie Community:Steve-O schreef:Colonel_Kurz: waar is jouw avatar van als ik vragen mag?
Ik zal even anders uitleggen. Williams' "Superman Theme" is vergelijkbaar met John Barry 007 theme. Ook zo'n tijdloze muziekstuk, wat trouwens ook weer te horen was tijdens Skyfall. Van sommige dingen moet je na eenmaal afblijven vind ik dan weer.Steve-O schreef: Ik ben het niet eens wat betreft de "tijdloze score" van Superman. Het is in ieder geval geen feit en daar ben ik blij om
Close but no cigar. Deze film heeft wel degelijk een origin story, zij het wat beknopte versie dan de 1978 versie. De jeugd van Clark Kent komt ook in Superman Returns voor. Zie hieronder voor wat beelden uit trailers om je geheugen op te frissen.Steve-O schreef:Superman Returns ging ook niet om zijn origine als ik het me goed herinner, volgens mij negeerde SR Superman 3 en 4 en is hij gewoon lange tijd weggeweest. Dus dat klopt niet wat je zegt. Dan is sinds 1978 tot volgend jaar een lang genoegen tijd om Supermans origine weer te vertellen. Als jij 35 jaar nog niet lang genoeg vind dan weet ik niet wat wel
Maar het is geen origine film. En dan nog, SR moet z.s.m. vergeten worden. Ik vind 'm net zo erg als Batman & Robin. En JA daarmee boor ik 'm flink de grond inbobocad schreef:Ik zal even anders uitleggen. Williams' "Superman Theme" is vergelijkbaar met John Barry 007 theme. Ook zo'n tijdloze muziekstuk, wat trouwens ook weer te horen was tijdens Skyfall. Van sommige dingen moet je na eenmaal afblijven vind ik dan weer.Steve-O schreef: Ik ben het niet eens wat betreft de "tijdloze score" van Superman. Het is in ieder geval geen feit en daar ben ik blij om
Close but no cigar. Deze film heeft wel degelijk een origin story, zij het wat beknopte versie dan de 1978 versie. De jeugd van Clark Kent komt ook in Superman Returns voor. Zie hieronder voor wat beelden uit trailers om je geheugen op te frissen.Steve-O schreef:Superman Returns ging ook niet om zijn origine als ik het me goed herinner, volgens mij negeerde SR Superman 3 en 4 en is hij gewoon lange tijd weggeweest. Dus dat klopt niet wat je zegt. Dan is sinds 1978 tot volgend jaar een lang genoegen tijd om Supermans origine weer te vertellen. Als jij 35 jaar nog niet lang genoeg vind dan weet ik niet wat wel![]()
Geen 35 jaar. Maar 7 Jaar
Of je SR leuk vind of niet, prima. Wees alleen niet eigenwijs.Steve-O schreef: Maar het is geen origine film.
Ja nogal wiedes hé. Man of Steel is een reboot.Steve-O schreef: Ze hebben nu de kans om Supes' origine te laten zien zoals zij dat willen. Daarmee kunnen ze 'm ook een goed onderbouwde achtergrond geven.
Altijd? Ook voor Spider-manOrigine's zijn altijd interessant.
Last but not least. Opnieuw de teaser, maar met wat geleende geluid uit Superman uit 1978.Steve-O schreef:En dat van een origine verhaal.. Dat was in Spidey's nadeel omdat we zijn origine al een keer op film hadden gezien en dat was niet zo gek lang geleden.