X-Men: Days of Future Past

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
synix01
Figurant
Figurant

Re: X-Men: Days of Future Past

Bericht door synix01 » 05 dec 2012 18:12

Steve-o,

Maar je hebt vast wel een mening :P over bv Gambit en Rogue

Steve-O
Filmster
Filmster

Re: X-Men: Days of the Future Past

Bericht door Steve-O » 22 jan 2013 21:08

synix01 schreef:Na al dat nieuws over Days of future past te hebben gelezen (Kan iemand die titel veranderen zonder "The"?

Vond het beter dit hier te posten dan in het laatste film bericht.

Ik ben ook nog erg sceptisch, (Ook over de eerste trilogie), wat nu voor mij alleen nog maar meer vragen naar boven brengt! maar misschien dat jullie mij daarbij kunnen helpen, heb zojuist weer de animated series gezien met daarin ook de twee delen van days of future past, ik weet niet hoe het in de comics verteld wordt?... Daarom mijn vraag en meningen van jullie:

- in de animated series worden de x-men neergezet als: Rogue, Gambit, Storm (met lang haar), professor x, wolverine, Beast, Jubilee, Cyclops en Jean. Hoe zouden ze dat hier dan in doen?
- Is Rogue in de commics zo'n stom wijf wat niks kan, wil of durft en alleen maar kan janken, in de 90's series is ze juist super vet.
- Wat doen ze met Gambit? Zat wel in origins maar weer niet in de eerdere trilogy dan wel in first class? (Laatste vind ik wel logisch)
- In de 90's series wordt de aanslag op senator kelly door Mistique, die zich omtovert tot Gambit waardoor de x-men gedoomd zijn in de toekomst? (key ellement als je het mij vraagt)
- Wat te doen met Bishop die eigenlijk terug in de tijd rijst om de aanslag op Kelly te stoppen?
- Zal Jubilee eindelijk dan wel lid zijn van de x-men? Waarschijnlijk niet aangezien het geen reboot is?
- Zouden ze dan ook de toekomstige sentinel genaamd nimrod meenemen?

Al met al, wat ik weet uit de animated series is deel 1 een volledige verkeerde start van de filmreeks(en), pin en zeik me er niet op af aub, het zijn gewoon vragen!

Wel zeg ik opnieuw beginnen! :P
Ze zullen vast niet de animated serie zo stipt verfilmen, noch de comics want ja het is een filmversie dat is altijd anders dan de comics.

Maar dat betekent niet dat ze zomaar heel wat personage's weg kunnen laten!

Kijk, Ik zie DOFP als een soort reset film, een film waarin ze de hele tijdlijn (Origins klopt al helemaal niet met de andere, ook niet met XMFC en X3 past er in sommige punten al helemaal niet in...) rechttrekken. En dat zou ook niet zo heel gek zijn want 20th Century Fox wil hun superhelden zeker nog wat beter op het scherm zien presteren na al het denderende succes van Disney's MCU, in superheldenfilms zit nou eenmaal veel geld. En mits ze goed zijn gaan ze nooit vervelen.

Dan komen we dus aan op de personage's, ik noch jij heb enig idee hoe ze dit gaan aanpakken, los van het feit dat er castleden uit XMFC en de vorige films zullen zijn. Ik hoop dat ze diep ingaan op Xavier en Magneto maar ik weet niet hoezeer zij een grote rol hebben in deze verhaallijn. De strips die ik heb bevat veel van Jubilee en volgens mij ook Rogue die inderdaad veel vetter is in de comics dan in de films :wink: het zou wel leuk zijn als we wat *nieuwe* X-Mannen volgen in DOFP, van de "oude" leden zou ik graag meer van Storm zien. Supervet in de comics maar alle tijd ging op aan Wolverine in de films, dus ja.
Ik denk dat ze wel zoveel mogelijk X-Mannen erin willen hebben en dat kan ook want dit bevat tijdreizen. En zoals ik al eerder zei in het artikel is dat een extended edition misschien niet zo'n slecht idee is. In die mate krijgen we meer te zien van personages die anders in de film in de bios maar een beetje op de achtergrond blijven. Het moet de film niet onnodig langer maken, het moet er wel toe doen. Nou denk ik zelf dat het meer screentime geven aan andere X-Mannen dat sowieso al doet maar dat daargelaten.

Kan je mij nog nader inlichten over senator Kelly, ik verneem dat die in de eerste X-Men film zat :-? Weet niet zo goed meer.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Re: X-Men: Days of the Future Past

Bericht door bobocad » 22 jan 2013 21:28

Steve-O schreef:
Kan je mij nog nader inlichten over senator Kelly, ik verneem dat die in de eerste X-Men film zat :-? Weet niet zo goed meer.
Misschien helpt onderstaande link met wat meer info over Kelly. Oke het is wat oude info, maar wie weet is Singer wel iets van plan mbt Kelly en X-Men:DotFP.
http://scifi.stackexchange.com/question ... -to-return

Afbeelding

Steve-O
Filmster
Filmster

Bericht door Steve-O » 22 jan 2013 21:35

Ah ja, thanks :8

Gezien het feit dat hij best prominent aanwezig was in Singer's eerste X-Men zou het ook goed passen in de DOFP verhaallijn, neem ik aan.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 01 feb 2013 23:11

2 wat oude nieuws feitjes die ik wel erg fijn vind. :T :+

1) Bryan Singer zal rekening houden met alle X-men live action films, wat goed is voor de continuïteit (mocht dat van toepassing zijn)
"I’m taking into account every movie – I’m not just grabbing my first two movies and First Class and smashing them together. I’m taking into account the entire universe as it’s been laid out so far on the screen, and really respecting it and trying to work with that. People took things in various directions, so there’s some clean-up. But ultimately I’m not just ignoring them either."
2) Volgens Jackman wordt er blikvol acteurs open getrokken die minstens wel een keertje in een X-Men film hebben gezeten.
“You wouldn’t have enough room on the page after you’ve listed them all. Every other actor who’s ever put on a superhero uniform will be in it. There’s an element of time travel and, naturally, it will be action-packed.”
Volgens de laatste FT frontpage:
De cast bestaat tot nu toe uit Ian McKellen, Patrick Stewart, James McAvoy, Michael Fassbender, Jennifer Lawrence, Nicholas Hoult, Anna Paquin, Ellen Page, Shawn Ashmore en Hugh Jackman. X-Men: Days of Future Past komt in Nederland uit op 17 juli 2014.
Ik noteer alvast 2 zomertoppers voor 2014. X-Men: Days of Future Past & The Hobbit: There and Back Again. Beide staan op 17 juli 2014 geprogrammeerd.

Steve-O
Filmster
Filmster

Bericht door Steve-O » 01 feb 2013 23:26

Hm ja, moet DOFP niet gaan schuiven? Lijkt me nogal eng om tegen Hobbit3 op te gaan namelijk :)

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 03 feb 2013 18:04

Steve-O schreef:Hm ja, moet DOFP niet gaan schuiven? Lijkt me nogal eng om tegen Hobbit3 op te gaan namelijk :)
Grappig dat je het zo zegt. Zowel DOFP als The Hobbit worden door Warner Bros. Entertainment Nederland gedistribueerd.

Kijkend naar dit jaar; Pacific Rim (Warner) 18 juli en The Wolverine (Fox) 25 juli, denk ik dat er ook geschoven gaat worden met DOFP.

Steve-O
Filmster
Filmster

Bericht door Steve-O » 18 jul 2013 19:47

bobocad schreef:
Steve-O schreef:Hm ja, moet DOFP niet gaan schuiven? Lijkt me nogal eng om tegen Hobbit3 op te gaan namelijk :)
Grappig dat je het zo zegt. Zowel DOFP als The Hobbit worden door Warner Bros. Entertainment Nederland gedistribueerd.

Kijkend naar dit jaar; Pacific Rim (Warner) 18 juli en The Wolverine (Fox) 25 juli, denk ik dat er ook geschoven gaat worden met DOFP.
En dan toch was TABA degene die een halfjaar is opgeschoven :8 Maar natuurlijk niet omdat ze bang zijn voor XMDOFP.

En dan hier, een Sentinel hoofd!!!

Afbeelding

Ik vind het een gaaf ontwerp, ik ben erg benieuwd naar deze film! Ik vond Singer's X-Men films erg leuk (al had ik wat meer van de andere X-mannen willen zien..) en ik vond XMFC sterk. Kunnen we al een teaser verwachten komende dagen vanwege Comic-Con of laat dat nog wat langer op zich wachten?

Op comicbookmovie.com zijn meerdere foto's van de kop. http://www.comicbookmovie.com/fansites/ ... s/?a=83532

Papigiulio
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Papigiulio » 19 jul 2013 01:53

XMFC was super. Goed verhaal, leuke cast en top soundtrack. Cant wait for XMDOFP. Sentinel ziet er nog wel een beetje plastiek uit. Hoop dat dat wat beter wordt in de film. Waren die sentinels ook niet 10 keer zo groot?

Steve-O
Filmster
Filmster

Bericht door Steve-O » 19 jul 2013 11:44

Dit is alleen nog maar het hoofd hè :wink:

Maar inderdaad, ze horen behoorlijk groot te zijn! Ik vind het in ieder geval een gaaf ontwerp, heel wat meer detail dan ze in de strip hebben in ieder geval.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 20 jul 2013 15:55

Bryan Singer heeft geen moeite met groot. Jack the Giant Slayer was gewoon een oefening voor de Sentinels :D

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 24 jul 2013 10:20

Let op. The Wolverine heeft een after credits scene wat (uiteraard) met Days of Future Past te maken heeft.

Frietgezicht
Bijrol
Bijrol

Bericht door Frietgezicht » 20 sep 2014 22:39

Overrated film,hoop dat Apocalypse mij wel gaat wegblazen.

Rarara
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Rarara » 26 sep 2014 12:14

natuurkundigen onder ons:
hoe kon quicksilver muziek luisteren terwijl hijzelf (veel) sneller ging dan het geluid? O+

Straka
Regisseur
Regisseur

Bericht door Straka » 26 sep 2014 13:03

Verplaatste zijn geluidsdrager zich met een gelijke snelheid?

Maar goed, in een blockbuster sci-fi film met mutanten en tijdreizen je plotseling druk gaan maken over het eventueel niet geheel correct toepassen van relatieve snelheid en het luisteren van muziek is misschien ook een beetje O+

Plaats reactie