Favreau kan wel met Aliens omgaan, ook met cowboysCostigan schreef:Favreau heb ik mijn twijfels bij, Iron Man was tof, deel 2 dan weer een heel stuk minder.

Iron Man 2 heeft ook een zwak script, dat heeft Favreau ook niet meegholpen.
Favreau kan wel met Aliens omgaan, ook met cowboysCostigan schreef:Favreau heb ik mijn twijfels bij, Iron Man was tof, deel 2 dan weer een heel stuk minder.
Ja dat is inderdaad waar. En o ja, Cowboys and Aliens, ik was die film alweer vergeten. Die vond ik ook best tof. Ja, Favreau mag hem ook wel van mij worden.bobocad schreef:Favreau kan wel met Aliens omgaan, ook met cowboysCostigan schreef:Favreau heb ik mijn twijfels bij, Iron Man was tof, deel 2 dan weer een heel stuk minder.![]()
Iron Man 2 heeft ook een zwak script, dat heeft Favreau ook niet meegholpen.
Je haalt slechts 2 regiewerken aan. Wat dacht je van oud werk zoals Stardust & Layer Cake.Ed Crane schreef:Ik vond Vaughn verrassend genoeg de zwakke schakel in X-men: First Class (script en acteurkeuze vond ik wel goed). Zijn regie was bij Kick-Ass dan wel weer bijzonder goed. Afwachten dus.
Oh ja...das waar ook. Nou dan mag Favreau wel een Star Wars deeltje verfilmen.Thiver schreef:En met Harrison Ford.bobocad schreef:Favreau kan wel met Aliens omgaan, ook met cowboys
I watched IRON MAN again. Such a perfect movie. Disney should give @jon_favreau STAR WARS VII: Dude knows how to make a great family flick.
— KevinSmith (@ThatKevinSmith) November 13, 2012