Star Wars 7-9

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Plaats reactie
bobocad
Regisseur
Regisseur

Re: Star Wars 7-9

Bericht door bobocad » 22 jan 2013 18:41

lala83 schreef:De Starwars serie is dan ook voor science fiction liefhebbers voor diegene wat niets voor Starwars voelen.
Huh?
lala83 schreef:Ik hoop ook dat ze met het verhaal na deel 6 verder gaan want je kunt werkelijk alle kanten op. Maar hoe ze het ook doen je kunt geen Darth Vader, Lord Sidious, of het type Han Solo ( Harrison Ford ) vervangen dus waarschijnlijk zullen de personages minder zijn maar dat wil niet zeggen dat het verhaal minder zal worden.
Expanded universe is toch groot genoeg dacht ik zo. Gewoon wat C-canon materiaal naar G-canon overhevelen en klaar is Yoda.

Ik hoop dat we Garm Bel Iblis, Talon Karrde, Mara Jade, Thrawn, Gilad Pellaeon, en Thrawn zullen zien, maar dat riekt algauw naar een Thrawn trilogy. Helaas worden die Zahn boeken niet verfilmd. }: :x

Costigan
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Costigan » 22 jan 2013 19:06

Thrawn trilogy verfilming zou inderdaad awesome zijn. Of in ieder geval personages daar van overhevelen naar de sequels. Laat ze dan maar Christina Hendricks casten als Mara-Jade :D

Ik vraag me trouwens wel af hoe ze toch die happy ending van Return of the Jedi ongedaan gaan maken, aangezien er wel iets fout moet gaan om 3 sequels te maken.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 22 jan 2013 19:35

dubbel.
Laatst gewijzigd door Vleeshaak op 22 jan 2013 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 22 jan 2013 19:36

Ik zie niet in waarom ze het einde van Jedi zouden moeten veranderen. Men kan ook in het begin van deel 7 een nieuwe vijand/probleem introduceren en dat drie films lang uit kunnen melken.
Het lijkt mij een goed idee om dan te beginnen met een ongelooflijk hard bombardement door de bad guys op de Ewoks en deze compleet uit te roeien. Als ze dan in het begin van deel 8 de Gungan vernietigen en in deel 9 het hele SW universum laten ontploffen, ga ik ze allemaal zeker zien.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 22 jan 2013 20:12

Costigan schreef:Laat ze dan maar Christina Hendricks casten als Mara-Jade :D
Ze heeft wel de juiste kleur haar (al is ze van oorsprong geen redhead) en ze heeft de juiste ...eum voorgevel :D
Jessica Chastain (een echte redhead) lijkt mij ook een geschikte kandiate.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 22 jan 2013 20:19

Vleeshaak schreef:Het lijkt mij een goed idee om dan te beginnen met een ongelooflijk hard bombardement door de bad guys op de Ewoks en deze compleet uit te roeien. Als ze dan in het begin van deel 8 de Gungan vernietigen en in deel 9 het hele SW universum laten ontploffen, ga ik ze allemaal zeker zien.
:+

Costigan
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Costigan » 22 jan 2013 22:38

O, Chastain zou ook zeker niet verkeerd zijn inderdaad!

En @ Vleeshaak, ik bedoel ook niet dat ze hele einde moeten veranderen, maar het is alleen raar na het enorm positieve einde van Return of the Jedi om dan nieuwe 'gevaren' te zien in de sequels die nu komen. Maar misschien is dat ook wel het hele probleem van de sequel-trilogie, we zullen zien.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 25 jan 2013 10:17

En we zijn eruit: J.J. Abrams gaat het doen!

Goed nieuws?

Hij wist me goed hard te verrassen met Star Trek, dus benieuwd ben ik zeker. Ben gelukkig geen grote fanboy, dus als hij het verprutst, kan ik er ook niet mee zitten.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 25 jan 2013 11:10

Ik wacht toch eerst even de officiële bevestiging van Disney en Lucasfilm af. Het idee dat een regisseur zowel Star Trek als Star Wars doet, wil er bij mij nog niet helemaal in.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 25 jan 2013 11:18

Wel apart. Amerikaanse en Britse sites melden het als gerucht en Nederlandse als feit...

bobocad
Regisseur
Regisseur

Re:

Bericht door bobocad » 25 jan 2013 11:43

Thiver schreef:Ik wacht toch eerst even de officiële bevestiging van Disney en Lucasfilm af. Het idee dat een regisseur zowel Star Trek als Star Wars doet, wil er bij mij nog niet helemaal in.
Dat dus.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 25 jan 2013 16:02

Mocht dit trouwens toch waar zijn...

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 26 jan 2013 19:40

Vleeshaak schreef:Wel apart. Amerikaanse en Britse sites melden het als gerucht en Nederlandse als feit...
Nou deze Amerikaanse website meld het ook als een feit.

http://starwars.com/news/star-wars-is-b ... e-vii.html

Ik hoop nog wel dat Abrams enigsinds nog betrokken blijft bij Star Trek 3 (of beter gezegd de 13e Star Trek film). En mocht Abrams alsnog derde Trek film gaan regisseren, dan is het minimaal over 4 jaar. Enfin. Koffiedik kijken. Eerst Star Trek into Darkness kijken en over 2 jaar...Star Wars: Episode VII onder de hoede van Abrams. Wie had dat ooit gedacht.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 26 jan 2013 21:28

Disney heeft het nu zelf ook zelf bevestigd, dus het is een feit: Star Wars heeft zijn eerste goede regisseur gevonden.

Afbeelding

Steve-O
Filmster
Filmster

Star Wars: episode VII

Bericht door Steve-O » 28 jan 2013 16:47

Lucas krijgt dan alsnog zijn trilogie van trilogiën!

JJ regisseert en vooralsnog staat de film gepland voor 2015! Maar dat kan denk ik nog veranderen.

En hier een leuke mash-up van de originele Star Wars en de tweede trailer van JJ's Star Trek Into Darkness:

Dit is de topic voor SWe7, voor alle discussies en nieuws.

EDIT: ah poop... ik zie nu dat er al een Star Wars topic is!

Plaats reactie