The Odd Life of Timothy Green 2012 (Disney)

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Plaats reactie
TheCube
Bijrol
Bijrol

The Odd Life of Timothy Green 2012 (Disney)

Bericht door TheCube » 10 jan 2013 18:09

The Odd Life of Timothy Green IMDB 6,5

Afbeelding

Op het moment dat deze film begon,wist ik totaal niet wat voor soort film het was,en had dus geen idee wat er ongeveer zou gaan gebeuren,Ik ging dus compleet blanco van start.

Hierdoor ben ik waarschijnlijk meer verrast dan de mensen die de trailers en exclusive clips hebben gezien.
Eerlijk gezegd dacht ik dat de film een feel good movie zou zijn,maar niets is minder waar,het is een sentimentele film waar ik heb gezien dat het niet uitmaakt wie je bent, als je maar jezelf bent.

Disney heeft dit duidelijk zo bedoeld en heeft het in mijn ogen prima. Ik heb met veel plezier naar de film zitten kijken,en om sommige stukjes erg moeten lachen. De characters in de film vind ik goed uitgewerkt en hebben duidelijk en goed gespeeld, de eigenschappen van de personen zijn origineel en anders en dat maakt de film heel dynamisch.

Het is erg geromantiseerd maar ik vind het in deze film echt niet overdreven, het is leuk grappig en het laat een boodschap achter en meer is het niet. Gewoon prima.

Het Technische hoogstandje dat ik heb gezien zijn gemaakt door de setdressers, dit leg ik uit onder het kopje spoiler...
Spoiler
In de film worden de blaadjes van groen naar donkerrood (in de omgeving en sets),dit laat de dramatische tijdlijn van de film heel goed zien! top!

Ik heb niks te klagen over deze film,de cameratechnieken zijn prima.
Spoiler
Mooie bewegingen van de Steadicam rond Timothy,wat weer laat zien hoe vrij hij is in zichzelf!

Hoewel deze film minder beoordeelt is ,heb ik toch met plezier naar de film zitten kijken. Misschien is het wel een marketingsfout geweest waardoor de film een flop is geworden,niet goed promoot en niet op de juiste manier,want ik heb er niet veel van gehoord.

Van mij krijgt de film een 7,5.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze film vinden :T

Plaats reactie