Bad Company

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Plaats reactie
Tony Montana
Figurant
Figurant

Bericht door Tony Montana » 20 jul 2002 18:47

Gisteren in de bios gezien, tis een beetje te standaard HW filmpje. Kernbommetje dat op 0,12 sec. voor ontploffing wordt gedeactiveerd is daar 1 voorbeeld van. De verhaallijn is errug voorspelbaar maar afgezien daarvan maakt de humor (van Chris Rock) wel iets goed. Al met al is het wel leuk voor een avondje uit, maar niet meer dan dat.

Malakai
Bijrol
Bijrol

Bericht door Malakai » 22 sep 2002 17:20

offtopic: Scarface huh.............. Ownt ! :P

weefselkweekje
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door weefselkweekje » 26 nov 2002 22:14

God wat is die film slecht.. ik heb em destijds in de sneak gezien en ik had moeite niet weg te lopen. Dat Anthony Hopkins zich met zulk "bad company" inlaat zeg... ongeloofwaardig, irritante rol van die Chris Rock (of was het Tucker?).

smart
Bijrol
Bijrol

Bericht door smart » 27 nov 2002 00:29

Ik wist al dat het ging om een film die ik liever een keertje op een vrijdagmiddag op sbs zie ofzo, maar ben toch gaan kijken in de bios .. niet veel soeps.. als ik niet in een gezelschap was zou ik al na 20 minuten geld terug zijn gaan vragen :evil: (voornamelijk omdat ik vanwegen een knieblesure niet zonder pijn in die godvergete nauwe stoeltjes kan zitten)

Malakai
Bijrol
Bijrol

Bericht door Malakai » 27 nov 2002 10:50

weefselkweekje schreef:irritante rol van die Chris Rock (of was het Tucker?).
nee het was rock

Wizzing
Bijrol
Bijrol

Bericht door Wizzing » 11 apr 2003 13:14

Ik heb deze film zelf op DVD. Was een cadeau van familie :). Ik vond het wel een leuke film om te zien, maar geen topper. Het is inderdaad te voorspelbaar en te standaard. Die rusische criminelen waren volgens mij ook in de aanbieding.
De humor van Chris Rock vond ik wel heel goed. Je kon gewoon zien dat de helft van zijn grappen niet in het script stond (zeiden ze later ook op de dvd). Spontane grappen zijn het beste.
Ik vond Hopkins niet zo heel erg geweldig in deze film, ik hoop nu niet dat ik ruzie krijg met jullie ;). Het leek wel of hij er geen zin in had om deze film te spelen.

Conclusie: leuke film om 1 keer te zien op een maandagavond.

strange16
Bijrol
Bijrol

Bericht door strange16 » 21 apr 2003 16:17

Mwah hij ging wel vond ik.

Plaats reactie