Ik ga vanavond naar de Ladies Night van deze film, ben erg benieuwd!
Ja of de vrouw natuurlijkRenu schreef:En misschien kan een man nog tips opdoen als hij de film gezien heeft
TouchéAxeqlusive schreef:Ja of de vrouw natuurlijkRenu schreef:En misschien kan een man nog tips opdoen als hij de film gezien heeftwant dat die pas openlijk praten over wat er in de slaapkamer kan gebeuren nadat ze dit boek hebben gelezen zegt ook wel wat (over de veiligheid en vertrouwen in je relatie wellicht?).
Dr. Strangelove schreef:Fifty Shades of Grey (2015) ?
Vermeld dat dan ajb netjes en compleet.
Wel zo makkelijk.
Rem schreef:En dat allemaal gebaseerd op (uiteraard van horen zeggen, ik ga die onzin zelf niet lezen. Ben je gek.) een slecht, ordinair boek.
Ik heb de boeken niet gelezen en heb derhalve ook geen behoefte om de film in de bios te gaan kijken, maar dit is ook wel weer heel erg kortzichtig''Zeg, zullen we lekker gaan kijken naar een film waarin er met zweepjes geslagen wordt?'' Niets romantischer.
Ik ben benieuwd wat een man van de boeken vindtMcMurphy schreef:Door alle commotie ben ik bijna geneigd om de boeken tevoorschijn te halen......just to see what all the fuzz is about
Je hebt de boeken niet gelezen en daardoor geen behoefte om de film in de bios te kijken? Dan hoop ik maar dat je veel boeken leest. Wanneer heb je Lord of the Rings of The Hobbit voor het laatst gelezen bijvoorbeeld?McMurphy schreef:Ik heb de boeken niet gelezen en heb derhalve ook geen behoefte om de film in de bios te gaan kijken, maar dit is ook wel weer heel erg kortzichtigRem schreef:''Zeg, zullen we lekker gaan kijken naar een film waarin er met zweepjes geslagen wordt?'' Niets romantischer..
Zo controversieel is het toch ook weer niet. Er zijn toch al films geweest als een Secretary en vorig jaar nog Von Trier met Nymphomaniac. Het is waarschijnlijk vooral de hype en daarmee ligt het dichter bij de verfilming van een fantasy epos als Lord of the Rings dan dat het in eerste instantie lijkt.McMurphy schreef:Scherp! Echter, het thema is natuurlijk wel even van andere properties. Een stuk controversiëler en bij menig vrouw dus vele malen interessanter om te zien hoe de verfilming is van zo'n boek dan van een fantasy epos.