DC Cinematic Universe

Schrijf en plaats hier je eigen filmrecensies.
Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Re: DC Cinematic Universe

Bericht door Ed Crane » 25 feb 2015 20:21

Je houdt toch van pulp, trash, b-films etc.? Ik ook hoor, lekker Nacht v/d Wansmaak materiaal en zo, maar jij bent er het meest in onderlegd hier, ik zie je als expert. Was inderdaad zeker een compliment. Maar dat je bij TDKR de grens trekt betekent toch niet dat je dat niet ook bij Twilight kunt doen? Die grens bevindt zich dan meer aan de Oost-kant of zo.

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Re: DC Cinematic Universe

Bericht door Ed Crane » 26 feb 2015 17:44

Zelf ben ik overigens vrij benieuwd naar de Wonder Woman-film. Tot nu toe hebben we eigenlijk alleen maar prutfilms met vrouwelijke helden. Men had telkens geen idee hoe het in de markt te zetten/ op wat voor'n publiek te richten, met telkens een inhoud van bedenkelijk niveau tot gevolg.

Meteen (losjes) een trilogie plannen is wel wat voorbarig misschien, maar het biedt wel leuke kansen. Ze zeiden dat ze het een (enigszins) feministische inhoud willen geven en de drie verschillende decennia waarin die beoogde trilogie zich zal afspelen vallen ook samen met de tijden van de drie feministische golven, het lijkt geen toeval. Benieuwd wat men er mee doet (helemaal in Hollywood), al verwacht ik geen meesterwerk of zo.

Plaats reactie