de 5 beste komedie's
de 5 beste komedie's
met gemak meet the parents toch mensen
Dan heb ik ook geen recht van spreken, maar ik doe het toch. Groundhog Day is inderdaad geweldig, Bill Murray op zijn best! Heb ook heel hard gelachen bij The Big Lebowski en Happiness...deed het zowat in mijn broek toen ik de allereerste keer Airplane! zag.Simon schreef:Groundhog Day/ Some Like It Hot
Maar ik heb nog geen enkele Charlie Chaplin gezien (behalve The Kid) dus ik heb eigenlijk nog geen recht van spreken.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Big Lebowski, Some Like It Hot, Life Of Brian, Quest for the Holy Grail en Fargo.
Laatst gewijzigd door Colonel_Kurz op 15 feb 2003 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Komedies van het hoogste niveau
Top 5 humor films:
1. Liar Liar (Jim rulez!)
2. Spaceballs (weer een echte Mel Brooks klassieker)
3. Hot Shots
4. Rush Hour (Jackie en Chris: een geweldig duo. Hopelijk komt deel 3 snel uit.)
5. een willekeurige film met Bud Spencer en Terence Hill. Deze al wat oudere films blijven gewoon te leuk om te missen.
1. Liar Liar (Jim rulez!)
2. Spaceballs (weer een echte Mel Brooks klassieker)
3. Hot Shots
4. Rush Hour (Jackie en Chris: een geweldig duo. Hopelijk komt deel 3 snel uit.)
5. een willekeurige film met Bud Spencer en Terence Hill. Deze al wat oudere films blijven gewoon te leuk om te missen.
- gielpeeters
- Oscar nominatie
Kubrick
Wat denken jullie van Dr. Strangelove
Re: Kubrick
weet je dat ik toevallig gister (voor het eerst) heb gezien!? inderdaad erg grappig. het einde is briljant, en je herkent meteen weer enkele simspons-dingengielpeeters schreef:Wat denken jullie van Dr. Strangelove
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Kubrick
Haha briljante film... Peter Sellers (o.a.) als nazi-doctor die zijn rechterarm niet in bedwang kan houden... erg goed.gielpeeters schreef:Wat denken jullie van Dr. Strangelove
- Antoinette
- Bijrol
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Noudje
- Hoofdrol
- Contacteer:
Alle komedies met Jim Carrey, hij is gewoon geweldig!!!
(Z'n nieuwe film is vast en zeker ook geweldig!!!, kheb de trailer al 10x bekeken, ik heb het nu dus over Bruce Almighty voor wie het nog niet door had...)
Mr. Bean mag er trouwens ook wezen!!!
(Z'n nieuwe film is vast en zeker ook geweldig!!!, kheb de trailer al 10x bekeken, ik heb het nu dus over Bruce Almighty voor wie het nog niet door had...)
Mr. Bean mag er trouwens ook wezen!!!
Laatst gewijzigd door Noudje op 10 mei 2003 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.