Wat is je Film Flop 5 Aller Tijden?
Misschien wat overdreven, maar heel snel kun je de film niet noemen. Overigens heb ik honderd keer meer moeite met het bevatten van 2001 of constant geboeid te blijven terwijl ik het wel een supergoede film vind, terwijl ik zelf niet zo'n fan ben van American Beauty maar die toch maar met moeite saai kan vinden.
Ik denk dat Revolver best een goede actiefilm is die stilistisch goed is aangekleed. Het steekt met kop en schouders uit boven de doorsnee actiefilm en kan zich meten aan films als Smokin' Aces. Gewoon een goed te kijken film dus die je niet moet willen meten met Snatch of Lock, Stock. Want dan valt het inderdaad tegen.TheVault schreef:Toen ik Londen was ben ik naar de openingsavond geweest van Revolver. Naderhand wist ik het zeker: Madonna heeft een slechte invloed op mannen.
Wat een ongelooflijke k*tfilm en dat van de man die ons Snatch en Lock, stock and two smoking barrels bracht.
Hij is inderdaad enorm ingewikkeld, maar als je hem een paar keer ziet, is het wel te doen. Ik vind hem persoonlijk geweldig juist omdat hij zo complex is. En wat er uiteindelijk achter zit is niet niks.TheVault schreef:Ik denk dat het grootste probleem is dat Revolver gewoon te complex is. Aangezien ik naar een G. Ritchie film ging wist ik dat ik moest opletten, maar zelfs met mijn verstand op 110% raakte ik gewoon de draad kwijt. (nee....geen grappen)
- El_Mariachi
- Bijrol
Laat ik maar voorbijgaan aan de discussie wat "flop" exact inhoudt. Maar hier een lijstje films die me doen denken: "Die twee uur van mijn leven wil ik terug!" In onderling willekeurige volgorde.
De Uitverkorene
Ben dol op scenarist Frank Ketelaar (lang leve In Oranje!) , maar wat een shitfilm zeg.
Daft Punk's Electroma
De rest van de IFFR jongerenjury 2007 werd er net zo chagerijnig van als ik. Twee robots die weetikhoelang door de woestijn sjokken. Tergend!
Astérix aux Jeux Olympiques
Is eigenlijk niet helemaal eerlijk van me. De laatste 10 minuten vond ik best geinig. Maar na een zeer leuke 2e film kwam ineens dit ding. Jammer, jammer, jammer. Als ik naar een Astérix film ga kijken, verwacht ik ook ASTÉRIX. Terwijl hij hier zo'n beetje de kleinste rol van iedereen heeft!
Napoleon Dynamite
Serieus, wat vindt men goed aan deze film? Traag. Dom. Grauw.
... Movies
Noemt u maar op: Scary 1 t/m 276, Date, Epic... Heb er helaas een aantal van gezien en de rest ga ik met een ruime boog uit de weg!
Nou kan ik hier wel alle films gaan opnoemen die me tegenvielen (o.a. Juno en Turks Fruit), maar dit lijstje lijkt me nog enigszins verdedigbaar.
De Uitverkorene
Ben dol op scenarist Frank Ketelaar (lang leve In Oranje!) , maar wat een shitfilm zeg.
Daft Punk's Electroma
De rest van de IFFR jongerenjury 2007 werd er net zo chagerijnig van als ik. Twee robots die weetikhoelang door de woestijn sjokken. Tergend!
Astérix aux Jeux Olympiques
Is eigenlijk niet helemaal eerlijk van me. De laatste 10 minuten vond ik best geinig. Maar na een zeer leuke 2e film kwam ineens dit ding. Jammer, jammer, jammer. Als ik naar een Astérix film ga kijken, verwacht ik ook ASTÉRIX. Terwijl hij hier zo'n beetje de kleinste rol van iedereen heeft!
Napoleon Dynamite
Serieus, wat vindt men goed aan deze film? Traag. Dom. Grauw.
... Movies
Noemt u maar op: Scary 1 t/m 276, Date, Epic... Heb er helaas een aantal van gezien en de rest ga ik met een ruime boog uit de weg!
Nou kan ik hier wel alle films gaan opnoemen die me tegenvielen (o.a. Juno en Turks Fruit), maar dit lijstje lijkt me nog enigszins verdedigbaar.