Voor mij wel, anders had ik hem niet op 4 staanASHWIN102 schreef:Was dit een goeie film?Kyrill schreef: 4: Death Proof

John.G Das Leben der Anderen op 9 bij je flop 10, ouch

hij staat op 10Kyrill schreef:Voor mij wel, anders had ik hem niet op 4 staanASHWIN102 schreef:Was dit een goeie film?Kyrill schreef: 4: Death Proof. Maar zo te zien voor anderen mensen hier niet
.
John.G Das Leben der Anderen op 9 bij je flop 10, ouch
Dat doet hij vervolgens toch ook?Thiver schreef:En die zijn? Ik bedoel... je kunt toch gewoon kijken op de eerste pagina en dan de titels die je hebt gezien selecteren en daaruit een lijst samenstellen...Feoreunn schreef:Releasedata verschillen trouwens ook tussen België en Nederland, dus laat ik mij eerst even aan mijn "principes" houden.
Inderdaad. Dat eerste lijstje zijn alleen films die technisch gezien tot 2007 horen, afgaande op het officiële jaartal (zie IMDb dus). Op die manier maak ik altijd mijn jaarlijstjes. Het tweede is dan afgeleid uit de lijst op de eerste pagina en dat is ook hetgene dat moet meetellen.ash_ schreef:Dat doet hij vervolgens toch ook?Thiver schreef:En die zijn? Ik bedoel... je kunt toch gewoon kijken op de eerste pagina en dan de titels die je hebt gezien selecteren en daaruit een lijst samenstellen...Feoreunn schreef:Releasedata verschillen trouwens ook tussen België en Nederland, dus laat ik mij eerst even aan mijn "principes" houden.
Er zit idd weinig stof voor toplijstjes aller tijden bij, maar films als The Fountain en Zodiac steken er wel bovenuit voor mij.ErikSchierboom schreef:Daar ben ik het wel mee eens, een paar grote tegenvallers ook.Rich Art schreef:Wel een mager jaar overigens. Er is niet één film die voor mij overtuigend de beste was.