* Bijhouden welke films je gezien hebt van alle IMDB top lijsten (waaronder natuurlijk de IMDB top 250)
* Markeren van je favoriete films uit de IMDB top lijsten
* Per top lijst twee signatures (een kleine en een grote) om te tonen hoeveel films je van die top lijst hebt gezien (zie mijn signature)
* Het doen van aanbevelingen voor films die je nog niet gezien hebt maar mogelijk wel leuk vindt
* Berekenen van je film "buren", oftewel welke gebruikers hebben eenzelfde film-smaak?
* Uniek awards systeem waarmee je virtuele awards krijgt als je een bepaalde hoeveelheid films uit een top lijst hebt gezien (deze awards kun je ook simpel met de rest van de wereld delen, zie bv. mijn awards)
* Twee-wekelijks bijwerken van de IMDB top lijsten zodat ze altijd erg up-to-date zijn
* Per film bekijken in welke top lijsten hij zich bevindt
* Voor elke top lijst van een film is er een historie te zien, waarin getoond wordt welke posities die film in heeft genomen binnen die top lijst
* Commentaar toevoegen bij films
* Vrienden en prive-berichten systeem
* En nog veel meer...
Hopelijk gaan jullie allemaal de website bekijken en gebruiken (en spread the news!

Hierbij wil ik ook Darko en Rich Art van harte bedanken voor het beta-testen van de website, jullie hulp waardeer ik zeer. Veel plezier gewenst op http://www.icheckmovies.com!