iCheckMovies.com
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
Re: iCheckMovies.com
Klopt, we zijn er mee bezig!
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
En het is gefixt!
Dank u 

- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
ErikSchierboom schreef:En het is gefixt!

Werkt prima
Trouwens, ik heb nu dat "ICM-enhanced" scriptje geïnstalleerd als firefox add-on, en da's ook wel een leuk aardigheidje.
't is te vinden op het ICM-forum en je kan er bvb per lijst snel mee laten uitrekenen hoeveel je nog tekort komt om een awardje te krijgen, of je kan er je favorieten in een ander kleurtje mee zetten.
staat hier
Trouwens, ik heb nu dat "ICM-enhanced" scriptje geïnstalleerd als firefox add-on, en da's ook wel een leuk aardigheidje.
't is te vinden op het ICM-forum en je kan er bvb per lijst snel mee laten uitrekenen hoeveel je nog tekort komt om een awardje te krijgen, of je kan er je favorieten in een ander kleurtje mee zetten.
staat hier
Erik, ik zat net even bij de signatures te kijken...
Misschien kijk ik erover heen, maar is het ook mogelijk om je Watchlist in signature vorm te krijgen?
Lijkt mij wel een handige manier om bij te houden hoeveel films ik nog 'moet' zien...
Of is dat erg lastig?
Misschien kijk ik erover heen, maar is het ook mogelijk om je Watchlist in signature vorm te krijgen?
Lijkt mij wel een handige manier om bij te houden hoeveel films ik nog 'moet' zien...
Of is dat erg lastig?
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
Dat kan nog niet, maar dat is wel iets wat we in de toekomst kunnen toevoegen. Ga ik intern bespreken!
Mijn dank is groot 

Net een foutje opgemerkt in de nieuwe shorts lijst. Er staan maar 49 titels in de lijst. Nummer 13 ontbreekt. Bijgelovig?
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
Niet echt. Gaan we naar kijken!
Erik, is het mogelijk om mijn naam te veranderen op je site, of moet ik dan een nieuw account aanmaken?
- ErikSchierboom
- Regisseur
- Contacteer:
Dat kan ik wel voor je doen. Wat moet je nieuwe naam worden?Sha schreef:Erik, is het mogelijk om mijn naam te veranderen op je site, of moet ik dan een nieuw account aanmaken?
Ah super, alvast bedankt! 
Daring Do

Daring Do
Bah, ik had iCeckmovies om een nieuw wachtwoord gevraagd en nu ik opieuw ben ingelogd ben ik een groot deel van mijn films kwijt. Ik had bijna 400 checks en nu nog maar 50. 

Zo, dat wordt flink filmkijken om het weer in te halenAston schreef:Bah, ik had iCeckmovies om een nieuw wachtwoord gevraagd en nu ik opieuw ben ingelogd ben ik een groot deel van mijn films kwijt. Ik had bijna 400 checks en nu nog maar 50.