En welke stemming zou ik voor The Godfather moeten hebben

De eerste tonen van het thema is genoeg om mij in de stemming te brengen. Een aan het dikgedrukte zou ik nog even willen toevoegen dat het een ijzersterk archetypisch familiedrama is waarin o.a. immigratie in Amerika, het Amerikaanse kapitalisme en de "American Dream" op toch wel haast briljante wijze onder de loep worden gelegd.WizardOfOss schreef: In praktisch alle opzichten benadert de film perfectie, of het nu gaat om de acteerprestaties, het camerawerk, de algehele aankleding, de muziek, alles. Ik zou geen film kunnen noemen die dat overtreft, hooguit wellicht het vervolg. Maar ook een steengoede film is niet per definitie een leuke film, en dat maakt het toch tot een film waarvoor je in de juiste stemming moet zijn, geen makkelijk tussendoortje. Maar daarom is ie nog niet overgewaardeerd, integendeel.
Wat doe je nog op een forum als je niet tegen afwijkende meningen kan?Remon schreef:maar als je The Godfather niet kunt waarderen, kun je beter een andere hobby zoeken.
Een beetje wat ik met Kirk en co. heb, bedoel je?Vleeshaak schreef:Maar als je niks voor die familie voelt, dan komt het drama toch ook niet over?