Best of 2010

Plaats reactie
Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 12 jan 2010 22:46

De top 10 van 2010

01. Inception 9,7
02. The Hurt Locker 9,3
03. The Social Network 8,7
04. The Lovely Bones 8,7
05. How To Train Your Dragon 8,7
06. Leap Year 8,7
07. Alice in Wonderland 8,3
08. Centurion 8,3
09. Up in the Air 8,3
10. the Road 8,3

De lijst Inclusief niet bioscoop-releases:

01. Inception 9,7
02.The Hurt Locker 9,3
03. the Social Network 8,7
04. The Lovely Bones 8,7
05. How to Train your Dragon 8,7
06. Leap Year 8,7
07.The Blind Side 8,7
08. Alice in Wonderland 8,3
09. Centurion 8,3
10. Up in the Air 8,3

11. Zombieland 8,3
12. The Road 8,3
13. Shutter Island 8,3
14. The A-Team 8,3
15. Frozen 8,2
16. Solomon Kane 8,2
17. Lebanon 8,2
18. The Expendables 8,1
19. Valhalla Rising 8,1
20. Triage 8,1
21. The Messenger 8,0
22. Robin Hood 7,9
23. Green zone 7,9
24. Het Regent Gehaktballen 7,9
25. Triangle 7,9
26. Unthinkable 7,9
27. The Box 7,9
28. The Joneses 7,9
29. Kick-Ass 7,9
30. Where the wild Things are 7,8
31. Ca$h 7,6
32. Unstoppable 7,5
33. The losers 7,5
34. Crazy Heart 7,5
35. Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans 7,5
36. Salt 7.5
37. Knight and Day 7,5
38. Exam 7,5
39. Dear john 7,5
40. Harry Brown 7,5
41. Five Minutes of Heaven 7,5
42. From Paris With Love 7,3
43. Red 7,2
44. Armored 7,2
45. Jonah Hex 7,2
46. The Fantastic mr Fox 7,2
47. Prince of Persia 7,1
48. The men who stare at goats 7,0
49. Multiple Sarcams 6,5
50. Legion 6,5
51. Killers 6,5
52. Inside Ring 6,5
53. Four Lions 6,5
54. Solitary Man 6,2
55. Clash of the Titans 6,1
56. Universal soldier regeneration 6,1
Laatst gewijzigd door Rem op 23 jan 2011 22:33, 53 keer totaal gewijzigd.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 12 jan 2010 23:12

Kyrill schreef: [...] The Hurt Locker [...]
Oh ja, die is volgens deze regels ook van 2010. Toch vreemd, ik zag hem 9 maart 2009 al! Ik zal hem ook eens opnemen in mijn voorlopige top 20-10! :D

Sandro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Sandro » 12 jan 2010 23:57

Axeqlusive schreef:Oh ja, die is volgens deze regels ook van 2010.
Volgens welke regels?

En Kyrill, Nothing Personal is nog van 2009.

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 13 jan 2010 00:01

01. Up In The Air - !!
02. The Road - Holy shit! Dat was pas spannend in dat huis, dacht dat ik een hartaanval kreeg. Heerlijk om een personage met balls te zien. Viggo is nu echt def een favoriete acteur van me.
03. An Education - Totaal geloofwaardig verhaal met goeie vibe. Mulligan is ook wel heel erg lief. Hielp ook wel dat ik deze op een zondagmiddag keek, echt perfect, ook voor herkijk. Mocht wel Oscar winnen.
04. Triangle - Lijkt zowaar te kloppen, sommige schrikmomenten waren alleen iets te matig. Britse horrors worden steeds beter. Ook goed voor een herkijk.
05. Sherlock Holmes - Goede introductie, beetje vaag verhaal dat op het eind toch nog goed in elkaar viel. Had toch liever een plot gezien wat niet iets met paranormale shit te maken had.
06. Nine - Volgens mij duurde deze musical maar 30min ofzo, zo snel gaat de tijd nou als je het naar je zin hebt. Kate Hudson was een verrassing. Deze is echt wel beter dan Chicago.
07. Harry Brown - Gewoon goeie film met Caine als badass ouwe gek. Bleef de hele tijd realistisch. Enige mindere was die Jodie Foster kloon die de hele tijd zielig zat te doen. Die buy in top 5 beste scenes van het jaar. 1 schrikmoment.
08.Dossier K. - Beter dan Alzheimer! Grootse Belgische film met internationale uitstraling. Goed verhaal met scenes die ik lang herinner (die moord vrouw). Het eind is alleen iets te uitleggerig, voor de rest niets op aan te merken. Topfilm!
09. Inception - (2) - Grootste release van het jaar die steeds slechter wordt als je em vaker kijkt. Eerste keer is het verhaal goed, tweede keer alleen voor het eind kijken. Effects cool, DiCaprio was mwah. Page was me te jong.
10. The Lovely Bones - Goede CGI, personages waren ook perfect gecast, Tucci vooral. Het enige is dat die film 30min voor het einde spannender wil worden dan ie is. Ontsnapping uit dat huis was ook extreem spannend.

Cloudy With A Chance Of Meatballs - Die uitvindingen! Dat mega voedsel! Flint en die chick! Die reddingsactie op het eind! Die droge vader! Allemaal leuk! En Mr. T natuurlijk!
Case 39 - Zellweger en Cooper in een horror, en het werkt nog ook! Best wel eng verhaal en aparte twist. De finale was alleen een beetje over the top. Dat kind in die oven, cool! Beste stuk van die film.
Win/Win - Beter dan verwacht. Beetje zweverig maar meestal hard bij de grond. Komt echt over. Totaal verhaal over een periode van die hoofdpersoon. Van Rompay is een beetje creepy, maar op een schattige manier. imdb add
The Fantastic Mr. Fox - Kende dat verhaal niet, wist ook niet wat ik er van moest verwachten. Was wel heel leuk gedaan met die animatie en de stem van Clooney. Vond dat die actie er niet echt bij hoorde maar dat maakte het juist extra cool.
The Hurt Locker - (2) - De eerste keer was het niet veel aan maar als je weet wat het is en daarna herkijkt wordt het een stuk beter. Maar er blijft nog steeds weinig verhaal in zitten. Enige minpunt aan deze film.
Shutter Island - Soort verhaal dat ik al tientallen keren eerder heb gezien maar wordt zo verteld dat je het niet aan ziet komen. Goede locatie ook. Leonardo was in Blood Diamond toch iets beter.
Salt - Gewoon één lange achtervolging met explosies en shootouts. Die stunts zagen er ook groot uit, geluid was goed. Wat maakt het dan nog uit dat het verhaal totally ongeloofwaardig is.
Dogtooth - Geniaal verzonnen verhaal dat stukken beter had kunnen zijn als er niet van die vage stukken in zaten met die woorden. Dat van die kat was wel geweldig verzonnen, echte shit voor zieke geesten. Open eind.
Iron Man 2 - Viel me iets tegen omdat het verhaal voorspelbaar is, Scarlett er niet genoeg in zit en de humor van JR. niet zo goed was als in het eerste deel. Maar de actie was wel dope, vooral dat zwaard aan het eind. En die robots, die zijn altijd cool!
The Book Of Eli - (2)- Geniale film! Sfeer, tempo, Denzel, geweld en verhaal allemaal top, zelfs die boodschap irriteerde me niet, maar die twist aan het einde was wel iets te ver gezocht. Na herkijk toch te ongeloofwaardig, twist werkt niet.
De Gelukkige Huisvrouw - Begint als een Nederlandse film maar daarna wordt het gewoon een goede film. Drama en humor goed in balans. Die grappen van Carice tijdens groepstherapie waren het beste van die film. Lekker droog.
Everybody's Fine - Geniaal bedacht! Het leek erop dat het saai werd maar toen ik na de helft in de gaten had waar het naar toe ging was die film veel te snel afgelopen. DeNiro perfect. Beetje zielige film met verborgen humor.
Prince Of Persia: The Sands Of Time - Al die panoramische shots en die gevechten die uit het niets uitbreken. Dan vergeet ik nog die bijna bullit-time shit van Jake. En er zat ook nog een verhaal in!
After.Life - Denk dat ze de hele tijd al dood was, lijkt erop dat de rest van de wereld dat niet denkt. Liam mocht wel wat enger zijn. Leuke film, goed verhaal, jammer dat het niet echt een bioscoopfilm was. Schrikmomenten?
I Love You Phillip Morris - Aparte leuke comedie. Carrey was weer top. Origineel plot dat je laat raden hoe het verder gaat. Het lijkt wel alsof alles hier klopt. Film met snelheid die makkelijk te volgen is.
Invictus - Biopic met Freeman die eigenlijk niet hoeft te spelen omdat hij die gast normaal al bijna is. Toch wel aardig om te zien hoe belangrijk sport toen was. Film zelf had wel wat korter gekund.
Green Zone - Jammer dat je natuurlijk al weet hoe het afloopt, maar door dat subplot van die kidnap bleef het toch nog spannend. Irriteerde me nu niet aan die snelle camera. Actie top, had wat meer politieke spanning in gemogen.
Cemetery Junction - Britse film over het vage leven van een stel gasten daar. Net zo goed als andere Britse films van de afgelopen tijd. Gervais is weer grappig, had er langer in mogen zitten. Kwam realistisch over.
My One And Only - Roadmovie met Zellweger. Die zoons zijn alleen stukken beter dan zijzelf. Scene met die militair en de bruiloft waren het beste. Maar nog niet zo goed als de voice-over aan het eind. Gebeurd veel in deze film, lekker snel.
Johan Primero - Dacht dat het een docu was. Nederlandse film in het Spaans. Leuk om naar te kijken, ook al doet Johan steeds hetzelfde. Wordt nooit saai. Eind is voorspelbaar. imdb add
Millennium 3 - Een laatste deel dat me met een goed gevoel achterliet. Weinig actie maar wel boeiend plot, vooral de laatste helft. Eindelijk die payback waar ik al vanaf het begin van 2 op zat te wachten.
The Ghost Writer - Niet de hele tijd spannend maar wel een film met een aantal goede twists en een goed eind, die zag ik niet aankomen. Pierce is redelijk slecht en Ewan is dan weer goed als lulletjes schrijver.
Predators - Brody is zo cool he! Hier mogen ze echt nog wel 20 delen van bij maken. Predators waren ook goed zichtbaar. Plot zat ook goed in elkaar. Einde was vaag maar who cares weet je. Aliens en explosies!
Robin Hood - Was niet de film die ik had verwacht na de trailer, dit is meer Robin Hood Begins. Locaties zagen er mooi uit. Schoot RH eigenlijk wel een pijl af in het midden van die film? Nahja, op naar deel twee.
First Mission - Had verwacht dat dit redelijk geromantiseerd zou zijn, bleek achteraf een best wel harde vertelling van de werkelijkheid. Alleen zonde van dat flinterdunne verhaal tussendoor. Dat been!
The Last Airbender - (3D) - Niet zo slecht als ik had verwacht. Geen fan van die tekenfilms dus meer fun. Midden van het verhaal is totaal waardeloos, 40min film dat in 10sec past. Die cgi in de finale is die beloning!
The Princess And The Frog - Echt getekend blijft voor mij leuker dan CG. Verhaal met in het begin af en toe liedjes er doorheen, vreemd maar werkt wel. Dacht even dat het slecht af zou lopen maar kwam toch nog goed. Leuk hoor!
Splice - Goeie film met voor mij soortvan nieuw verhaal maar was me niet duister genoeg en iets te stil. Brody is uit de helft van die film geknipt? Monster was wel geinig maar skills over the top. McKay als baas is een miscast.
Kick-Ass - Zaten wel aardig wat dope stukjes in maar maakte die hype niet waar. Zat me net iets te los in elkaar om echt goed te worden. Cage was wel relaxed, dat kleine meisje had van mij nog extremer gemogen.
The Wolfman - Del Toro is weer top bezig, personage dat speciaal voor hem gemaakt is. Lekker duistere film ook, weer mooie plaatjes van een oud Londen. Ding duurt alleen wel lang, ben nu alweer vergeten hoe die afloopt.
A Single Man - Wilde ik al een hele tijd kijken, viel daarom iets tegen. Introductie van de hoofdpersoon duurt de helft van de film en daarna wordt er niets mee gedaan. Sets en design zagen er wel heel strak uit. Relatie is kansloos vanaf het begin.
Dear John - Niet zo goed als The Notebook, zaten wel veel dezelfde elementen in (oorlog, huis). Seyfried zat er voor me gevoel niet genoeg in en vraag me ook af of Tatum een paar keer wel het goede uniform aan had.
The A-Team - Blijft geweldig, zelfs met nieuwe acteurs. Kon er snel aan wennen, Murdock krijgt alleen weinig screentime en B.A. is een beetje pussie. Actie is gewoon master, de rest is niet belangrijk.
The Fourth Kind - Ik zou het zo allemaal geloven was het niet door die introductie van Jovovich. De split-screens werkten nu eens wel goed en maakten het nog geloofwaardiger. Het enige dat niet klopt zijn de locaties, die zijn te gewoon.
Daybreakers - Jaaaa! Vampieren shit dat goed is uitgewerkt. Had meer actie in gemogen en meer bloed. Hawke was ook extreem goed, perfect voor die rol. Die aanval in dat huis was het beste stuk van die film, en die zombies aan die kettingen.
Un Prophete - Beetje simpele weergave van het leven in een gevangenis, kon harder, ook met die maffia gasten en corrupte bewakers enzo. Weinig sympathie voor de hoofdpersoon want je leert hem niet echt kennen. Moet meer spanning in.
Millennium 2 - Uiteraard niet zo goed als het eerste deel maar ik ben nog wel steeds benieuwd hoe het afloopt. Die mysterieuze blonde gast is trouwens vrij kansloos.
Zwart Water - Drie keer geschrokken, andere schrikmomenten werkte dan weer niet. Strak verhaal met mooie wijde sfeervolle shots. Dacht even dat het een open eind werd maar er kwam gelukkig nog een twist, dus ik kreeg toch nog waar ik op hoopte, en dan ben ik blij.
She's Out Of My League - Een paar keer bijna plaatsvervangende schaamte. Die vrienden van die gast zijn echt totally de weg kwijt en dat maakt de film leuk, die gast en die skank was ik na 5min al zat.
Planet 51 - Het is definitief, ik ga nooit meer op woensdag middag naar de bios een animatiefilm kijken. Wel een paar keer gelachen en die referenties waren ook wel geinig. Maar het wordt nooit echt heel bijzonder, die legerbasis was over the top.
Remember Me - Begint als een romantische film, lijkt ook zo te eindigen. Tot de twist in het eind. Kwam wel aardig aan, jammer dat je deze eigenlijk maar 1x kan kijken. Pattinson niet irritant maar goed. Pierce met Italiaans accent?
Brooklyns Finest - Niet hard genoeg. Niet spannend genoeg. Verhalen lopen niet genoeg door elkaar. Deze is leuk voor op DVD. Gere viel me heel erg mee. Snipes zat er te kort in, subplot sloeg ook nergens op.
Tirza - Veel verwacht maar was niet veel aan. Film die 5 jaar te laat is gemaakt, duurt ook iets te lang. Flashbacks werkten soms niet goed en maakte het verhaal wazig. Gijs was wel top, waarom is die man me nooit eerder opgevallen?
Knight And Day - Actiefilm die eruit zag alsof alles voor greenscreen was gedaan. Cruise was weer extreem grappig en Diaz als lulltje die erbij hangt. Was op DVD beter geweest dan in de bios. Mochten ook meer guns in.
The Bounty Hunter - Op die set ben ik geweest!! Was wel aardige roadmovie-achtig iets, kweenie wat het voor moest stellen. Ongeloofwaardige shit met Butler, gaat die man eigenlijk nog eens een serieuze film maken of wat!?
The Crazies - (2) - Blijft gewoon een saaie slappe horror waarin weinig gebeurt en mensen de hele tijd van de ene naar de andere actiescène lopen. Wat doet die vrouw van die sheriff eigenlijk in die fucking film. Nahja, ze overleven wel een atoombom.
Valentines Day - De zoveelste film met een cast met alleen maar grote namen die achteraf niets voorstelt. Ze hadden net zo goed Kutcher twee uur lang alleen laten zien, op missie ofzo. Die twist met Roberts was wel aardig, zag ik niet aankomen.
Repo Men - Wel heel ver gezocht, beetje weirdo verhaal. Ik wist dat het iets met die droom was. Law die wordt waar hij op jaagt, dat is wel heel cliche. Zag er niet futuristisch genoeg uit. Carice zag er wel goed uit.
From Paris With Love - Had een redelijk harde actiefilm verwacht met snelle actie, bleek een actiefilm te zijn die net zo snel is als mij. Travolta in een rol die hij al 10x heeft gedaan. Kudos voor het plot, liep anders dan ik had voorspeld.
The Expendables - Verhaal gaat nergens over, dialoog is soms wel grappig maar meestal saai. Rourke huilen, wtf. Had het bij alleen maar actie en exlosies gehouden dan was het wel wat geweest. Soms zelfs kinderachtig. Die shotgun!
Centurion - Romeinse bullshit met zogenaamd brute actie, je ziet alleen niets, behalve bloed. Wel slim gedaan met Kurylenko die niet kan praten. Leuk filmpje voor de liefhebber.
The American - Stille film, de dialoog die erin zit is soms saai. De mooie beelden die erin zouden zitten vond ik wat tegenvallen. Nog maar een keer kijken als ik een huisvrouw van 50 ben geworden.
Cold Souls - Niet de film die ik had verwacht. Vage verhalen maakt me niet uit maar dit was me iets te serieus en het ging eigenlijk nergens over. Had meer in gezeten als de film echt een open einde had.
The Scorcerers Apprentice - Een battle midden in Manhattan waar geen mens te bekennen is, klopt toch niet. Het begin van die film zit in het midden. De badguy was ook geen badguy maar een pussy. Cage, go home!
Cop Out - Net te melig voor een actie en net iets te agressief voor een comedie. Soort van Lethal Weapon dat nergens over gaat. Int begin stukje van die ondervraging was wel grappig. Stiffler ook.
Unthinkable - Film met 5 atoombommen maar je ziet maar 1 kleine explosie. De rest is slap geneuzel en een zogenaamde race tegen de klok om bewijzen te vinden, die ze misschien wel vinden maar je ziet er niets van. Meer bloed en schreeuwen graag!
Vreemd Bloed - Soort van Lang & Gelukkig maar dan met slagers. Hoofdpersoon is in het begin goed maar wordt later irritant. Scenes duren me ook iets te lang soms. Geheel is goed. Die bruiden zijn kansloos.
Leap Year - Waarom zijn alle romcoms zo voorspelbaar. Weer tegenpolen die voor elkaar vallen. Dit keer alleen zo ongeloofwaardig dat het bijna grappig wordt. De reden waarom ze haar vriend verlaat?!
Greenberg - Depressieve film, die bijna zo dramatisch wordt dat het weer leuk is. Gebeurt alleen niet. Personages waren wel relaxed, die p.a. die de weg kwijt is en Stiller passen wel goed bij elkaar. Fuck die subplot van die vriend.
The Men Who Stare At Goats - Vreemde film, zou ik wel kunnen geloven als het eind niet zo nep was. Waarom lijkt het hier nou alsof Clooney alleen maar zinnen uit het niets op zit te lezen. Rommelig plot ook.
The Back-Up Plan - Voorspelbare romcom. Jlo en die gast die eigenlijk haar tegenpool is. Wat gaan ze ook alweer doen... Twee dagen na het kijken weet ik het al niet meer. Hersenloze film.
Legion - Lijkt een hele coole film maar het is gewoon een fucking shooter zonder balls waar een zogenaamde badass vaag kijkt en iedereen redt. Bovennatuurlijke shit heeft er wel eens beter uitgezien.
When In Rome - Ik had bijna kunnen voorspellen hoe deze afliep als die twist er niet in zat. Wat er ook niet in had mogen zitten waren die irritante artiesten van die munten. Niet genoeg gekke situtaties.
Alice In Wonderland - Dit is echt precies het verhaal dat ik me herinnerde, kon zeker niets nieuws bij ofzo. Depp was geinig, zag er ook geinig uit maar het is het allemaal net niet. Grote tegenvaller van het jaar.
The Messenger - What the fuck is dit voor vage film he. Harrelson die totaal de weg kwijt is, die andere kale btw ook. Beste scene was met die stiekem getrouwde dochter. De rest leek wel losse stukjes aan elkaar geplakt.
Date Night - Mark Wahlberg, what the fuck?! Dit is over the top humor die soms wel grappig is maar meestal niet. Denk dat ik uitgekeken ben op Carrell. Die taxi en R8 aan elkaar, hoe kansloos kan je iets bedenken.
Ondine - Zweverige bullshitfilm met flinterdunne personages die bijna twee uur bezig zijn een verhaal te vertellen dat in 5 min had gekund. Gast naast me gaf live commentaar en voorspelde de helft van de tekst die ze gingen zeggen, zo slecht was het.
Crazy Heart - Mja... wat moe je er van zeggen. Bridges als typecast bijna in een verhaal dat te echt is en dus ook redelijk saai is. typische arthouse film die op de grens van mainstream zit. Verdwijning van dat kind was slechtste stuk.
Mr Nobody - Ruim 2.5 uur flashbacks, dromen en andere vage shit. Is die film eindelijk afgelopen, denk je dat alles gaat kloppen, krijg je nog niets. Maar was toch wel leuk om te kijken omdat die verhalen relaxed waren. Make-up van Leto als oude gek!
Exam - Trailer zag er goed uit maar achteraf bleek dit een redelijk saaie film te zijn met personages die me niet konden boeien. Totally kansloze twists aan het eind ook die het ongeloofwaardig maakte.
Bad Lieutenant - Dacht dat dit een keiharde politiefilm zou zijn met Cage als corrupte agent. Blijkt het een totally hallucinerende flutfilm te zijn met een verhaal dat ik al 20x heb gezien. Eva Mendes sux trouwens altijd.
Solomon Kane - Is dat Hugh Jackman?! Nee, een andere pussie ass faggot die denkt dat ie een badass is die zombie helwezens kan verslaan. Verhaal is ook redelijk voorspelbaar, die broer ook?! Sfeer is wel goed!
The Joneses - Totale wegkijkfilm voor op DVD. Geen gedenkwaardige scenes alleen maar onzin. Duchovny weer niet grappig in komedie. Plot over die merken was wel aardig maar nog steeds ongeloofwaarig.
Step Up 3D - (3D) - Fucking 12,50 voor betaald en dan krijg je een film die totaal hersenloos is. Maak gewoon iets dat net zo goed is als het eerste deel, hoe moeilijk kan het zijn. 3D-effecten suckten ook. The Pirates vs... uhh?
De Vliegenierster Van Kazbek - Hele vage film, soort van musical tijdens een oorlog. Zaten wel geinige stukjes in maar blijf me afvragen of dit nou goed of slecht is. Die scene met dat schaap was het beste stuk van die hele film.
The Box - Geef me gewoon een fucking thriller die ergens over gaat en geen vage shit met aliens en weet ik veel wat voor kansloze tinnef. Fuck hiero... 9 euro plijte. Eerste misser in de bios dit jaar.
Percy Jackson: The Lightning Thief - Dit is toch hetzelfde verhaal als Clash Of The Titans, alleen met kids. En voor kids! Elk stukje in die film heb ik al een keer eerder gezien. Pierce... ga alsjeblieft dood ofzo, maak geen crap meer.
Shocking Blue - Veel mooie beelden zonder verhaal. Behalve dat het dun is klopt het niet. Duur van die zwangerschap en grootte van die baby. Tulpen die eeuwig blijven staan. Subplots gaan helemaal fucking nergens over. Personages zonder motivatie.
A Serious Man - Zwaar overschatte film van de Coen bros. Zaten bijna alleen maar grappen in die ik niet snapte, daarom was die film niet veel aan. Het einde is ook vaag.
Clash Of The Titans - (3D) - Verhaal viel me tegen, die finale aan het eind was veel te kort. Was ook iets te uitleggerig voor mijn gevoel. Die 3D trouwens heel snel vergeten. Dramafilm!
Did You Hear About The Morgans - Flauwe komedie, beetje langdradig ook. SJP en Hugh passen ook helemaal niet bij elkaar. Die dreiging van die huurmoordenaar was ook vreselijk.... slecht.
The Spy Next Door - Een film voor een kinderfeestje. Zo simpel en ongeloofwaardig dat ik het na een uur wel had gezien. Paar stunts van Chan waren wel aardig maar het verhaal en de hersenloze badguys waren te erg. Bloopers na de aftiteling maakte wel wat goed.
Where The Wild Things Are Redelijk langdradig, verhaal interesseerde me ook niet echt. Kostuums en personages waren wel leuk, maar kinderfilms zijn niets voor mij, zelfs als het geen kinderfilm is.
Iep! - Geen actie, humor, spanning, redelijk plot of iets anders, alleen maar vage gasten die vage shit doen. Help me herinneren dat ik niet van kinderfilms hou...
Laatst gewijzigd door Mark op 24 okt 2010 17:59, 42 keer totaal gewijzigd.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 13 jan 2010 00:10

Sandro schreef:
Axeqlusive schreef:Oh ja, die is volgens deze regels ook van 2010.
Volgens welke regels?
Dat we uitgaan van de release datum in Nederland.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 jan 2010 00:20

En hoe kom je er bij dat The Hurt Locker daardoor van 2010 wordt?

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 13 jan 2010 00:28

Omdat hij nog steeds geen releasedatum heeft in Nederland, neemt men 2010 maar aan... (lees: I don't know!).

Maar ik heb Harry Brown in 2009 al gezien, maar mocht hem niet tellen in dat jaar, hij komt namelijk officieel pas 25 februari 2010 in Nederland uit. Dus ik dacht dat die regel een beetje algemeen telde.

Zelfde met Invictus, die zag ik ook al in 2009. Trouwens... gaat die nou Human Factor heten hier in Nederland? Zag een poster met die titel hangen in de MustSee in Delft.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 13 jan 2010 01:37

Axeqlusive schreef:Omdat hij nog steeds geen releasedatum heeft in Nederland, neemt men 2010 maar aan... (lees: I don't know!).
Van de FP:
Opmerkelijk genoeg zal de film in Nederland niet in de bioscoop te zien zijn. FT heeft even gecheckt bij Independent Films en zij bevestigen dat de film straight-to-dvd wordt uitgebracht (release eind februari).
Harry Brown en Invictus zijn wel geldig.

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 13 jan 2010 23:46

De tweede update:

Sherlock Holmes (7,5) binnen op 3

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 14 jan 2010 16:42

The Road op 2... van de 2 (hij viel een beetje tegen)

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 14 jan 2010 16:47

Sha schreef:The Road op 2... van de 2 (hij viel een beetje tegen)
Hm maakt mij benieuwd.
Hij staat voor het weekend op de kijklijst, evenals Zombieland en The Fantastic Mr. Fox trouwens.

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 14 jan 2010 16:49

Fantastic Mr. Fox heb ik liggen, is geen bioscoop film voor mij, dus zal hem eerdaags ook wel bekijken.

Axeqlusive
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Axeqlusive » 14 jan 2010 16:51

Sha schreef:Fantastic Mr. Fox heb ik liggen, is geen bioscoop film voor mij...
Same here :wink:

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 14 jan 2010 20:34

1. Zombieland 8)

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 15 jan 2010 09:36

Alweer 3 films gezien uit 2010, het gaat snel dit jaar, vorig jaar heb ik heel lang op 1 film gestaan (die had ik toen in New York gezien) ...die is uiteindelijk ook in m'n top 10 gebleven, benieuwd of dat voor deze films ook geld, misschien Zombieland :)

Plaats reactie