Best of 2010
Re: Dynamische top tien van 2010
The Last Airbender komt ergens diep in de onderste regionen van m'n lijstje terecht.
How to Train Your Dragon doet het een heel stuk beter, maar niet goed genoeg voor de top 10.
Jonah Hex eindigt ergens in de middenmoot.
Net als Centurion.
Shutter Island neemt een welverdiende plaats in m'n top 10 in.
Knight and Day was best amusant, maar niet bijzonder.
En Cop Out.. een niet bepaald grappige komedie brengt m'n totaal op 40 films uit 2010.
Harry Brown komt binnen op plaats 9...
En verschuift naar plaats 10, omdat Toy Story 3 op #5 binnenkomt.
How to Train Your Dragon doet het een heel stuk beter, maar niet goed genoeg voor de top 10.
Jonah Hex eindigt ergens in de middenmoot.
Net als Centurion.
Shutter Island neemt een welverdiende plaats in m'n top 10 in.
Knight and Day was best amusant, maar niet bijzonder.
En Cop Out.. een niet bepaald grappige komedie brengt m'n totaal op 40 films uit 2010.
Harry Brown komt binnen op plaats 9...
En verschuift naar plaats 10, omdat Toy Story 3 op #5 binnenkomt.
Ik ben al vanaf zaterdag m'n post aan het editen, saai hoor, zo'n heel topic voor mezelf 

Doet mij er aan denken dat ik Jonah Hex ook nog in mijn lijst moet opnemen. Uiteraard ook ergens in de middenmoot.
Resident Evil: Afterlife redt het bij lange na niet om in m'n top 10 te komen.
Piranha, meh, zeker geen materiaal voor m'n top tiet...eh tien.
Grown Ups, veel bekende namen, weinig om te lachen.
30 Days of Night: Dark Days, dit tweede deel hadden ze voor mij niet hoeven maken.
Piranha, meh, zeker geen materiaal voor m'n top tiet...eh tien.
Grown Ups, veel bekende namen, weinig om te lachen.
30 Days of Night: Dark Days, dit tweede deel hadden ze voor mij niet hoeven maken.
Despicable Me binnen op 9.
The Other Guys, Will Ferrel is toch best grappig.
- sickboy1984
- Regisseur
En op welke positie komt die in je lijst? 

Over nutteloos dit topic volspammen gesproken. 
EDIT: Maarja, nu ben ik zelf natuurlijk ook bezig...

EDIT: Maarja, nu ben ik zelf natuurlijk ook bezig...

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Misschien komt dat doordat je dit topic een beetje aan het verwarren bent met "Wat is de laatste film die je hebt gezien?". Wat twee pagina's terug voor Rem gold, geldt natuurlijk ook voor jou.Sha schreef:Ik ben al vanaf zaterdag m'n post aan het editen, saai hoor, zo'n heel topic voor mezelf
Tja... Ten eerste edit ik steeds m'n eigen post, dus ik spam geen pagina vol met bioscoop films... en ten tweede vind ik het persoonlijk wel interessant om te zien welke films er wel gezien zijn, maar niet in de top 10 terecht zijn gekomen bij andere mensen.. met name omdat het ook voor ideeën kan zorgen welke films ik nog moet bekijken.Colonel_Kurz schreef:Misschien komt dat doordat je dit topic een beetje aan het verwarren bent met "Wat is de laatste film die je hebt gezien?". Wat twee pagina's terug voor Rem gold, geldt natuurlijk ook voor jou.Sha schreef:Ik ben al vanaf zaterdag m'n post aan het editen, saai hoor, zo'n heel topic voor mezelf
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Wat betreft je eerste punt: Vier van de zes eerste berichten op deze pagina zijn van jouw hand, waarvan er slechts één van toepassing is op de dynamische top 10.
Wat betreft je tweede punt: dat kan wel zo zijn, maar daar gaat dit topic niet om. Bovendien kan iemand die naar tips op zoek is altijd terecht bij de index, die naar alle lijsten links bevat.
Wat betreft je tweede punt: dat kan wel zo zijn, maar daar gaat dit topic niet om. Bovendien kan iemand die naar tips op zoek is altijd terecht bij de index, die naar alle lijsten links bevat.
Ik heb mijn lijstje geüpdate met: The Joneses, Step-Up 3D, The Last Airbender, El secreto de sus ojos, Grown Ups, The Expendables, Machete, Tirza, The American, The Town, Paranormal Activity 2, The Switch en Red !
Vier hiervan zijn in mijn top 10 gekomen, eentje zelfs op nummer 1
!
http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopi ... 27#p512827

Vier hiervan zijn in mijn top 10 gekomen, eentje zelfs op nummer 1

http://www.filmtotaal.nl/forum/viewtopi ... 27#p512827
Heb The Book Of Eli nog een keer gezien en het ging met toch allemaal te makkelijk. Zat de hele film op te letten of het allemaal wel kon, die twist werkte dan ook niet aan het eind. Dus die film dropt van plek 3 ergens naar 15 ofzo. Eerste verandering in me top10 in een hele tijd. En ik merk dat ik een top100 van 2010 kan maken, moet ik wel eerst die lijst up to date maken :\
- patrob
- Walk of Fame
- Contacteer:
Toy Story 3 en Iron Man 2 komen beide tekort voor de top 10.
Sorry Kurz
Sorry Kurz

Scott Pilgrim Vs. The World binnen op 1.