http://www.took.nl/250/title/tt1832382
Ik zie nu op de 'frontpage' dat Memories of Murder bijkbaar nieuw binnengekomen is in de top 250. En dat daardoor Taare Zameen Par is verdwenen. Is Remon daar blij mee, of had 'ie m al gekeken?

Zou goed kunnen. Ik kan er eerlijk gezegd niet van wakker liggen. Realiseer je immers dat IMDb al een flinke tijd bestaat en er alleen maar meer gebruikers en stemmen bij komen. Een verhoging van een minimum is dus niet geheel onredelijk.TheMajor schreef:Blijkbaar hebben ze het aantal benodigde stemmen verhoogd naar 25.000. Was dit voorheen niet iets van 3000-5000?
Ach, het is niet echt alsof degene die er door deze verandering ingekomen zijn nu zoveel slechter zijn dan de afvallers. Eindelijk weer eens Patton in de lijst. En In the Name of the Father!TheMajor schreef:Een heleboel oude films die niet aan die aantal komen, zijn nu verdwenen uit de top 250. Echt belachelijk. Een film als Les diaboliques die zomaar niet genoeg stemmen heeft.
Dat meen je niet!TheMajor schreef:Blijkbaar hebben ze het aantal benodigde stemmen verhoogd naar 25.000. Was dit voorheen niet iets van 3000-5000?
Een heleboel oude films die niet aan die aantal komen, zijn nu verdwenen uit de top 250. Echt belachelijk. Een film als Les diaboliques die zomaar niet genoeg stemmen heeft.
Ja irritant van IMDb, kun je dat boek meteen weer bij het grof vuil zetten!Aston schreef:Dat meen je niet!Zo verdwijnen dit soort films aan het oog van de filmliefhebber en dat zou zonde zijn. Net een boek gekocht van Taschen jaren 50. Om dit decennium even door te spitten.
Idem voor mij maar voor anderen dus misschien niet zoals je zelf al aangeeft. Zonde.Remon schreef:Het maakt mij eigenlijk niets uit of de film in de Top 250 staat of niet. In het begin gebruikte ik de lijst om mezelf wat te verdiepen, maar mede daardoor weet ik nu zelf wel wat ik wil zien en daar heb ik geen IMDb lijst voor nodig.