Dynamische top tien 2012
Re: Dynamische top tien 2012
Intouchables komt binnen op nummer 1. Fantastische film!
Helemaal mee eens, ik durf zelfs te zeggen Un film fantastique!Rich Art schreef:Intouchables komt binnen op nummer 1. Fantastische film!
Bij mij dus ook op 1. Ok, eigenlijk momenteel op 2 maar nummer 1 is een reservering. En die nummer 1 gaat het moeilijk krijgen zijn reservering te behouden!
Kan niet wachten op die eerste kijkbeurt van jeAston schreef:Bij mij dus ook op 1. Ok, eigenlijk momenteel op 2 maar nummer 1 is een reservering. En die nummer 1 gaat het moeilijk krijgen zijn reservering te behouden!

Hehe, jullie krijgen daar tegen die tijd nog wel wat over te horen ja. 

Om toch ook maar eens een lijstje te beginnen nu 2012 al even op gang is... noemenswaardig zijn:
1. The Girl with the Dragon Tattoo
2. The Raid: Redemption
3. Prometheus (ondanks alles)
4. The Avengers (crowd pleaser van het jaar)
5. Hugo
6. Shame
7. The Cabin in the Woods
8. Cosmopolis (ja zeker wel!)
Flop van het jaar:
The Dark Knight Rises
Jeetje wat weinig gezien, om de lijst compleet te maken moet ik 21 Jump Street er nog inzetten (waar ik af en toe best om heb kunnen lachen)
1. The Girl with the Dragon Tattoo
2. The Raid: Redemption
3. Prometheus (ondanks alles)
4. The Avengers (crowd pleaser van het jaar)
5. Hugo
6. Shame
7. The Cabin in the Woods
8. Cosmopolis (ja zeker wel!)
Flop van het jaar:
The Dark Knight Rises
Jeetje wat weinig gezien, om de lijst compleet te maken moet ik 21 Jump Street er nog inzetten (waar ik af en toe best om heb kunnen lachen)
Laatst gewijzigd door Ed Crane op 01 okt 2012 23:13, 4 keer totaal gewijzigd.
Noemenswaardig zijn? Wat voor crap heb je dan allemaal al gezien.
Nu weet ik niet wat je floppers zijn.

LOL. Da's op zich een goeie. Ik schreef dat wel zo lekker, Hugo en TGWTDT, want zijn de enige goede films van 2012 die in me opkwamen, maar ik kan sowieso niet meer films bedenken van 2012 die ik heb gezien. Veel blijkt (eind) 2011 te zijn als ik er zo over nadenk. *Had* ik maar veel crap gezien! Naast goede films hou ik erg van crap films: wat daar tussenin zit *dat* vind ik niks, maar baggerfilms, da's heel leuk. Dus als iemand slechte 2012 bagger weet van het "zo slecht dat het leuk het leuk is calliber", dan hoor ik het graag!
Ook zou ik John Carter wel willen zien, een film waar Disney 200 miljoen op moet afschrijven is bij voorbaat al geweldig!
Ook zou ik John Carter wel willen zien, een film waar Disney 200 miljoen op moet afschrijven is bij voorbaat al geweldig!

- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
Zou er een link naar mijn toplijstje kunnen komen, vreemd genoeg sta ik er nog niet tussen. Ik sta op de eerste pagina.
Intouchables en 170 Hz komen repectievelijk op plaats 6 en 7.
Ook eindelijk de top tien vol gekregen, met The Cabin in the Woods als meest recente toevoeging op plek 6.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ha, ik heb dankzij Cabin op 3 een top 20 nu.
- PascalE
- Walk of Fame
- Contacteer:
PascalE schreef:Zou er een link naar mijn toplijstje kunnen komen, vreemd genoeg sta ik er nog niet tussen. Ik sta op de eerste pagina.
Martha Marcy May Marlene komt op positie 8, The Hunger Games haalt de top tien niet.
- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Lucky bastardStraka schreef:Martha Marcy May Marlene komt op positie 8, .

Klinkt alsof het tijd wordt voor een bezoekje aan EYE.