Daar kan ik kort over zijn:Colonel_Kurz schreef:Oei, nou riep je de vraag op of dat het waard is.Vleeshaak schreef:was The Dark Knight vast op 1 gekomen en had ik niks meer met het forum te maken willen hebben.

Daar kan ik kort over zijn:Colonel_Kurz schreef:Oei, nou riep je de vraag op of dat het waard is.Vleeshaak schreef:was The Dark Knight vast op 1 gekomen en had ik niks meer met het forum te maken willen hebben.
Belachelijk lage positie, maar toch een kleine troost: hij laat drie niet nader te noemen flutfilms toch mooi achter zich...Aston schreef:AH, dat is een betere plek voor Lost In Translation.
Ik kan je de volgende 50 wel toezenden in een PB? Voor iCheckMovies is het dan wel netjes om die erbij toe te voegen.pitn schreef:Het is een mooie lijst geworden. Bedankt voor het vele werk. Ik giet ze morgen in een imdb-lijst en geef ze door aan iCheckMovies, zodat ze daar kan worden opgeladen. Alleen jammer dat we nu maar 200 films hebben in de top 250.
Ja, en ook nog eens bijna allemaal uit de jaren 70.horizon schreef:Het is niet mijn top tien maar wel een top tien met films waar ik hoge waarderingen aan geef, behalve tree of life... Die moet ik nog zien.
Is sowieso een klassieke top tien, slechts 1 film uit dit decennia en de jongste film daarna is Se7en uit 1995 alweer!
Dat mag zeker!McMurphy schreef:Ik kan je de volgende 50 wel toezenden in een PB? Voor iCheckMovies is het dan wel netjes om die erbij toe te voegen.pitn schreef:Het is een mooie lijst geworden. Bedankt voor het vele werk. Ik giet ze morgen in een imdb-lijst en geef ze door aan iCheckMovies, zodat ze daar kan worden opgeladen. Alleen jammer dat we nu maar 200 films hebben in de top 250.