Dynamische top tien 2015
Re: Dynamische top tien 2015
Helemaal super 

- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Eindelijk de tweede echt goede film van 2015 gezien: Pixar's Inside Out. Die even grappig, ontroerend en briljant is als alle lof me deed verwachten.
Verder ook de slechtste de film van het jaar (zowel als van 2015 als die ik in 2015 gezien heb) hebben moeten toevoegen. Jupiter Ascending,
Verder ook de slechtste de film van het jaar (zowel als van 2015 als die ik in 2015 gezien heb) hebben moeten toevoegen. Jupiter Ascending,
Réalité mag plaats nemen op 6. Verder enkel toevoegingen buiten de top 10 en er was zeker weinig liefde voor Love, deze heeft nu de dubieuze eer om de laatste plaats te bezetten.
- Secret1994goesFilm
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Wanneer wordt m'n naam in de openingspost geplaatst?
Anders zal het nog zoeken worden als ik m'n top wil aanpassen :/
Anders zal het nog zoeken worden als ik m'n top wil aanpassen :/
Check! Inclusief Eddepet, die er ook nog niet tussen stondSecret1994goesFilm schreef:Wanneer wordt m'n naam in de openingspost geplaatst?

- Secret1994goesFilm
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Super ! 

Tnx Murph'McMurphy schreef:Check! Inclusief Eddepet, die er ook nog niet tussen stondSecret1994goesFilm schreef:Wanneer wordt m'n naam in de openingspost geplaatst?.

Het ijzersterke Sicario valt binnen op plaats nummer 2!
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het zit met films als Beats Of No Nation en Circle; films die hier niet in de bioscoop hebben gedraaid maar wel op Netflix zijn verschenen. Mag je die ook gewoon opnemen in de lijst?
OT: het stijlvolle The Walk valt net buiten de top 10 en settelt zich op plaats 13.
OT: het stijlvolle The Walk valt net buiten de top 10 en settelt zich op plaats 13.
De dynamische lijst is een overzicht van je geziene films die in 2015 zijn uitgebracht dus in principe zou hij gewoon in je lijst kunnen. Echter gebruiken de meeste FT'ers de dynamische lijst ook voor de 'Best of' lijst. Daarin zijn dergelijke releases uitgesloten. Wellicht dat daar in de nabije toekomst verandering in gebracht kan worden, maar tot op heden vind ik het aandeel van bijvoorbeeld Netflix film producties veel te klein.JamesBond schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd hoe het zit met films als Beats Of No Nation en Circle; films die hier niet in de bioscoop hebben gedraaid maar wel op Netflix zijn verschenen. Mag je die ook gewoon opnemen in de lijst?
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Zo, voor het eerst in ongeveer een half jaar de lijst weer eens bijgewerkt... van Fury Road tot Prins en Margarita, with a Straw.
In dat geval laat ik dergelijke films buiten mijn lijstMcMurphy schreef:Echter gebruiken de meeste FT'ers de dynamische lijst ook voor de 'Best of' lijst. Daarin zijn dergelijke releases uitgesloten.

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Mja, dat wordt dan weer een ander topic, waar je apart een lijst in moet zetten. Het gaat niet automatisch van hier naar daar. Je kan het zelfs zomaar vergeten... 

Slecht verhaal was dat, gelukkig besef je je dat tien maand later nog steeds
.

Smosh: The Movie komt binnen in mijn lijst op plek 26. Hele grappige film, zal de top 10 nooit halen. Dus over bovenstaande hoef ik mij geen zorgen te maken.