Sterke lijst (ben vooral erg tevreden met de Top 10!; Eternal Sunshine Of The Spotless Mind op 7

Wablief? Als de nummer twee van dit jaar van jouw kant op dezelfde positie zou staan als je ingezonden lijst van 2014... dan was er wel degelijk iets verandertpatrob schreef:De nummer 1 is dan wel weer teleurstellend, al had mijn lijst daar waarschijnlijk niet veel aan kunnen doen.
Potverdikkie, dat was me niet eens opgevallen. Nu baal ik nog meer dat ik mijn lijst van vorig jaar niet ingediend heb.McMurphy schreef:Wablief? Als de nummer twee van dit jaar van jouw kant op dezelfde positie zou staan als je ingezonden lijst van 2014... dan was er wel degelijk iets verandertpatrob schreef:De nummer 1 is dan wel weer teleurstellend, al had mijn lijst daar waarschijnlijk niet veel aan kunnen doen..
Verdwenen film tellende als gezakt naar plaats 101 zijn dit de 10 grootste dalers.Lonewolf schreef:Ik kan zo een twee drie niet zien wie de grootste dalers zijn.
Werkontwijkend gedrag bedoel je?McMurphy schreef:Hah patrick_h scherp op de vroege ochtend.
Dit ligt er waarschijnlijk volledig aan dat ik vorig jaar niet en dit jaar wel een lijst heb ingeleverd.McMurphy schreef:- 027 [131] Bin-jip (3-Iron) (104 plaatsen gestegen)