Dynamische lijst 2016
Re: Dynamische lijst 2016
Tangerine is vorige week volgens mij op Netflix NL gezet (dus in die zin zou je hem wel in je lijstje mogen zetten), maar officieel was het een 2015 release in Amerika. Neemt niet weg dat het een hele goede film was! 

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Tangerine was in ieder geval in 2015 op het Leiden filmfestival te zien.
Een Netflix release telt natuurlijk niet mee in dergelijke lijstjes, dus ook niet in deze. Het gaat altijd om de Nederlandse bioscoop release datum.JamesBond schreef:Tangerine is vorige week volgens mij op Netflix NL gezet (dus in die zin zou je hem wel in je lijstje mogen zetten)
Ik heb hem dan ook doelbewust niet in mijn lijstje gezet 

Nieuwe toevoegingen in de top 10 met op plaats 5 tot en met 9 respectievelijk Room, El abrazo de la serpiente, An, Francofonia en History's Future.
Paar nieuwe toevoegingen, met onder meer het zeer vermakelijke Deadpool op plek 5 en Remember op plek 8. Kung Fu Panda 3 middenmoot en de tot nu slechtste film van het jaar, The Finest Hours, onderaan!
Een paar toevoegingen na het MOOOV filmfestival. U-ri-deul (The World of Us) bovenaan, die film heeft m'n hart verpulverd. En op een tweede plaats El Abrazo de la Serpiente, wat een mooie film. Verder ook Next to Her toegevoegd, ook een sterke film. Onderaan bungelen nu Avant les Rues en El Clan. Oh en ik vergeet bijna Batman v Superman en The Jungle Book, ergens in de middenmoot.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Update: van 2 naar 31 films. 

Ik dacht dat je had gezegd dat je Lemonade niet via HBO had kunnen kijken?Colonel_Kurz schreef:Update: van 2 naar 31 films.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Tja, woensdagavond kon ik 'm die via 'andere kanalen' vinden. Maar op HBO ging 'ie in première, vandaar dat ik dat erbij zette.
Het spectaculaire Captain America: Civil War vestigt zich met een solide 8 op plaats 4.
Maandelijkse update zorgt voor de volgende nieuwe binnenkomers:
5. Demolition
8. El clan
9. The Jungle Book
5. Demolition
8. El clan
9. The Jungle Book
- Lonewolf
- Oscar winnaar
- Contacteer:
Hier ook maandelijkse update, met het meest belangrijke feit dat de Omhelzing van de Slang op #6 binnenkomt en Batman v Superman ergens onder aan de lijst.
Captain America: CW en A Bigger Splash toegevoegd, allebei van genoten, maar Cap is beduidend beter.
Het fenomenale The Nice Guys is mijn nieuwe nummer 1!