Days of our lives
-
- Figurant
- Contacteer:
Days of our lives
hoihoi
wie kijkt er ook naar days of our lives
en wie weet wat er allemaal gaat gebeuren
ik ben namelijk benieuwd wanneer Jason Brooks ( Peter Blake ) terugkomt, ik weet dat hij er bijna uitgaat (1998) moet in België nog worden uitgezonden
gr: Soap_Collie
wie kijkt er ook naar days of our lives
en wie weet wat er allemaal gaat gebeuren
ik ben namelijk benieuwd wanneer Jason Brooks ( Peter Blake ) terugkomt, ik weet dat hij er bijna uitgaat (1998) moet in België nog worden uitgezonden
gr: Soap_Collie
-
- Oscar nominatie
-
- Oscar nominatie
Marlena blijkt een tweeling ooit te hebben gekregen Zoon en dochter van 18,maar was dat vergeten, omdat Stefano met haar geexperimenteerd heeft. En de vader is Tonie dimeramisscongenality schreef:Ik keek het vroeger altijd na school rond een uur of 4 maar weet nu niet meer wat er zich afspeelt. Ik vond het altijd wel leuk.
- _Tinkerbell_
- Figurant
- Contacteer:
-
- Oscar nominatie
Marlena was toch de moeder van die twee blondines? Nadat zij door de duivel bezeten raakte heb ik NOOIT meer gekeken naar die soapmisscongenality schreef:Ik kan me dat gedeelte waarin Marlena bezeten raakte door de duivel. Ik weet nog wel dat ik dat heel erg spannend vond. Mijn moeder vond het te ver gaan voor een soap lol, maar ik vond het juist wel spannend..

-
- Oscar nominatie
Ehm ja ik geloof dat ze inderdaad de moeder was van die 2 blonde meiden. Ik heb het volgens mij daarna ook nooit meer gezien, want dat is echt het enigste wat ik em echt goed kan herinneren van de serie lol. Ik weet ook dat volgens mij heette ze Christy met een hele knappe jongen had Auston of Aaron ofzo en dat dat andere wijf hem steeds probeerde af te pakken...oT schreef:Marlena was toch de moeder van die twee blondines? Nadat zij door de duivel bezeten raakte heb ik NOOIT meer gekeken naar die soapmisscongenality schreef:Ik kan me dat gedeelte waarin Marlena bezeten raakte door de duivel. Ik weet nog wel dat ik dat heel erg spannend vond. Mijn moeder vond het te ver gaan voor een soap lol, maar ik vond het juist wel spannend..
Ze heet Sammy. En de jongste heet Belle, da's die met die Brady jongen gaatmisscongenality schreef:Ehm ja ik geloof dat ze inderdaad de moeder was van die 2 blonde meiden. Ik heb het volgens mij daarna ook nooit meer gezien, want dat is echt het enigste wat ik em echt goed kan herinneren van de serie lol. Ik weet ook dat volgens mij heette ze Christy met een hele knappe jongen had Auston of Aaron ofzo en dat dat andere wijf hem steeds probeerde af te pakken...oT schreef:Marlena was toch de moeder van die twee blondines? Nadat zij door de duivel bezeten raakte heb ik NOOIT meer gekeken naar die soapmisscongenality schreef:Ik kan me dat gedeelte waarin Marlena bezeten raakte door de duivel. Ik weet nog wel dat ik dat heel erg spannend vond. Mijn moeder vond het te ver gaan voor een soap lol, maar ik vond het juist wel spannend..
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer: