Days of our lives

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Soap_Collie
Figurant
Figurant
Contacteer:

Days of our lives

Bericht door Soap_Collie » 17 okt 2003 13:19

hoihoi

wie kijkt er ook naar days of our lives
en wie weet wat er allemaal gaat gebeuren
ik ben namelijk benieuwd wanneer Jason Brooks ( Peter Blake ) terugkomt, ik weet dat hij er bijna uitgaat (1998) moet in België nog worden uitgezonden

gr: Soap_Collie

Natasja
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Natasja » 17 okt 2003 15:36

ik wil t kijken,... ma mis t altijd.. en boven hebk die kanaal nie :S
ma het is leuk... enne Jensen is kewl :D :oops:

misscongenality
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door misscongenality » 05 nov 2003 23:03

Ik keek het vroeger altijd na school rond een uur of 4 maar weet nu niet meer wat er zich afspeelt. Ik vond het altijd wel leuk.

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 05 nov 2003 23:30

heb er persoonlijk een hekel aan, licht aan mij omdat ik vroeger verplicht naar dit soort series moest kijken ... :x kijk er dus niet naar :)

misscongenality
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door misscongenality » 05 nov 2003 23:42

Maurice schreef:heb er persoonlijk een hekel aan, licht aan mij omdat ik vroeger verplicht naar dit soort series moest kijken ... :x kijk er dus niet naar :)
Waarom moest je er naar kijken dan?

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 23 jan 2005 03:22

misscongenality schreef:Ik keek het vroeger altijd na school rond een uur of 4 maar weet nu niet meer wat er zich afspeelt. Ik vond het altijd wel leuk.
Marlena blijkt een tweeling ooit te hebben gekregen Zoon en dochter van 18,maar was dat vergeten, omdat Stefano met haar geexperimenteerd heeft. En de vader is Tonie dimera

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 23 jan 2005 11:04

Als er een serie is waar ik een hekel aan heb... ( op een goeie 3e plaats na Gilmore Girls en Buffy....)

_Tinkerbell_
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door _Tinkerbell_ » 23 jan 2005 12:25

ik kijk da nog af en toe ,, eerst altijd :D
het blijft een leuke serie ,, nu ook vooral met die tweelingen is wel
spannend enz...

misscongenality
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door misscongenality » 23 jan 2005 12:33

Ik kan me dat gedeelte waarin Marlena bezeten raakte door de duivel. Ik weet nog wel dat ik dat heel erg spannend vond. Mijn moeder vond het te ver gaan voor een soap lol, maar ik vond het juist wel spannend..

Natasja
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Natasja » 23 jan 2005 13:11

Ik volg het soms. Als ik me verveel.
Maar ik volg het niet altijd, dus ik begrijp het verhaal-lijn meestal niet.

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 23 jan 2005 17:29

misscongenality schreef:Ik kan me dat gedeelte waarin Marlena bezeten raakte door de duivel. Ik weet nog wel dat ik dat heel erg spannend vond. Mijn moeder vond het te ver gaan voor een soap lol, maar ik vond het juist wel spannend..
Marlena was toch de moeder van die twee blondines? Nadat zij door de duivel bezeten raakte heb ik NOOIT meer gekeken naar die soap :|

misscongenality
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door misscongenality » 23 jan 2005 20:48

oT schreef:
misscongenality schreef:Ik kan me dat gedeelte waarin Marlena bezeten raakte door de duivel. Ik weet nog wel dat ik dat heel erg spannend vond. Mijn moeder vond het te ver gaan voor een soap lol, maar ik vond het juist wel spannend..
Marlena was toch de moeder van die twee blondines? Nadat zij door de duivel bezeten raakte heb ik NOOIT meer gekeken naar die soap :|
Ehm ja ik geloof dat ze inderdaad de moeder was van die 2 blonde meiden. Ik heb het volgens mij daarna ook nooit meer gezien, want dat is echt het enigste wat ik em echt goed kan herinneren van de serie lol. Ik weet ook dat volgens mij heette ze Christy met een hele knappe jongen had Auston of Aaron ofzo en dat dat andere wijf hem steeds probeerde af te pakken...

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 23 jan 2005 22:45

misscongenality schreef:
oT schreef:
Ehm ja ik geloof dat ze inderdaad de moeder was van die 2 blonde meiden. Ik heb het volgens mij daarna ook nooit meer gezien, want dat is echt het enigste wat ik em echt goed kan herinneren van de serie lol. Ik weet ook dat volgens mij heette ze Christy met een hele knappe jongen had Auston of Aaron ofzo en dat dat andere wijf hem steeds probeerde af te pakken...
Ze heet Sammy. En de jongste heet Belle, da's die met die Brady jongen gaat

oT
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door oT » 24 jan 2005 13:12

Austin :wink:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 jan 2005 16:56

gollum36 schreef:Als er een serie is waar ik een hekel aan heb... ( op een goeie 3e plaats na Gilmore Girls en Buffy....)
Maar je gaat die drie toch niet serieus met elkaar vergelijken?

Plaats reactie