Het zijn 3 totaal verschillende programma's. Ze hebben wel allemaal een paar soap elementen in de verhaallijnen zitten, maar da's de enige vergelijking die ik kan makenColonel_Kurz schreef:Maar je gaat die drie toch niet serieus met elkaar vergelijken?gollum36 schreef:Als er een serie is waar ik een hekel aan heb... ( op een goeie 3e plaats na Gilmore Girls en Buffy....)
Days of our lives
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ja, maar dan kan je Six Feet Under, 24 en Twin Peaks er ook bij gooien... en dan ga ik met spullen gooien!RobbieBoy schreef:Het zijn 3 totaal verschillende programma's. Ze hebben wel allemaal een paar soap elementen in de verhaallijnen zitten, maar da's de enige vergelijking die ik kan makenColonel_Kurz schreef:Maar je gaat die drie toch niet serieus met elkaar vergelijken?gollum36 schreef:Als er een serie is waar ik een hekel aan heb... ( op een goeie 3e plaats na Gilmore Girls en Buffy....)
-
- Oscar nominatie
Ik zie inderdaad niet echt een verband tussen Days of our Lifes en Buffy en Gilmore Girls. Dat zijn toch allemaal verschillende series. Als je het nou zou vergelijken met As the world turnes of The bold and the beautiful dan zou ik zeggen Oke...Maar ja vond het vroeger wel een stuk leuker om te kijken dan nu hoor. Ik kijk nu andere dingen...
- WizardOfOss
- Walk of Fame
- Contacteer:
en ik maar denken dat het een spannende actieserie was, nu zit ik binnenkort opgescheept met 3 seizoenen soapserieColonel_Kurz schreef:Ja, maar dan kan je Six Feet Under, 24 en Twin Peaks er ook bij gooien... en dan ga ik met spullen gooien!RobbieBoy schreef:Het zijn 3 totaal verschillende programma's. Ze hebben wel allemaal een paar soap elementen in de verhaallijnen zitten, maar da's de enige vergelijking die ik kan makenColonel_Kurz schreef:Maar je gaat die drie toch niet serieus met elkaar vergelijken?

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- sickboy1984
- Regisseur
-
- Oscar nominatie
- me against the world
- Oscar nominatie
Zullen we we weer ontoppic gaan? We dwalen afme against the world schreef:helemaal mee eens .... over uurtje weer O.C. kijken ... en zometeen ga ik weg naar Gilmore Girls kijken..misscongenality schreef:.Natasja schreef:ooh... ik vind Buffy, The O.C. en Gilmore Girls leuk....
Ik vind deze series ook leuk. Vooral de O.C..die volg ik nu het meeste...