Leukste TV series (binnen- en buitenland)

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
king arthur
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door king arthur » 29 okt 2006 23:28

binnenland : Samson en gert :D
buitenland : het kleine huis op de prairie :T

HornBlower
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door HornBlower » 30 okt 2006 13:27

Vanavond weer Spooks op BBC1 om 22:00 uur nederlandse tijd. Superspannende serie met actuele onderwerpen over MI5, de binnenlandse veiligheidsdienst van het Verenigd Koninkrijk. Al weer toe aan het 5e seizoen!

Winchester73
Filmster
Filmster

Into the West

Bericht door Winchester73 » 19 nov 2006 10:40

- Into the West (BBC2)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Re: Into the West

Bericht door Colonel_Kurz » 19 nov 2006 12:01

Winchester73 schreef:- Into the West (BBC2)
Vind je? Ik heb nog altijd mijn twijfels bij deze serie. Maar gelukkig zijn de tweede en derde aflevering al een stuk minder romantisch dan de eerste. Jammer van sommige historische details die niet kloppen, maar ik heb wel het idee dat de serie beter wordt. Goeie naam trouwens, alhoewel ik de film nog niet gezien heb.

Winchester73
Filmster
Filmster

Re: Into the West

Bericht door Winchester73 » 19 nov 2006 13:54

Colonel_Kurz schreef:
Winchester73 schreef:- Into the West (BBC2)
Vind je? Ik heb nog altijd mijn twijfels bij deze serie. Maar gelukkig zijn de tweede en derde aflevering al een stuk minder romantisch dan de eerste. Jammer van sommige historische details die niet kloppen, maar ik heb wel het idee dat de serie beter wordt. Goeie naam trouwens, alhoewel ik de film nog niet gezien heb.
Ik vind deze serie beter dan Dances with Wolves.
Een kennis van mij heeft eind vorig jaar al de 4DVD-boxset van deze tv-western gekocht (R-1); echter van deze 700 uur durende serie staat slechts 552 minuten op DVD. Dit om een breder publiek te bereiken. Vraag is, of de BBC deze serie ook ongecensureerd uitzend.

De 4DVD-boxset INTO THE WEST.

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 12 dec 2006 12:14

Net een aflevering gezien van Heroes, deze is nog niet op de Nederlandse (standaard pakket) zenders te zien, maar ik hoop dat hij snel komt.

Echt gaaf, ik durf het bijna niet te zeggen hier, maar beter als Lost.

Meer info hier -> http://www.tv.com/heroes/show/17552/sum ... ts;title;0

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 12 dec 2006 13:25

Little Brittain, Grey's Anatomy , Er, Prison Break, Koefnoen, Lost, 24, The Sopranos, King of Queens, The Office.

Mikefermont
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Mikefermont » 13 dec 2006 19:22

voor mij is dat duidelijk friends...

en daarom ben ik heel blij dat ik dit las: http://www.hollywood.com/news/detail/id/3477372

ik weet niet of er een speciaal friends topic is? ben namelijk niet zo goed met de zoekfunctie :p

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 13 dec 2006 20:38

Ayciro schreef:Net een aflevering gezien van Heroes, deze is nog niet op de Nederlandse (standaard pakket) zenders te zien, maar ik hoop dat hij snel komt.

Echt gaaf, ik durf het bijna niet te zeggen hier, maar beter als Lost.

Meer info hier -> http://www.tv.com/heroes/show/17552/sum ... ts;title;0
Zeker, alleen jammer dat ze pas half januari weer verder gaan..

Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 25 apr 2007 16:00

Ik neem sinds kort ook de advocaten serie Philly op :T
En dankzij mijn neef ook ontdekt Queer as Folk de US versie, de UK versie daar heb ik wel een aantal afleveringen van gezien, was ook leuk, maar de US versie is beter.
Ik heb de DVD boxen van neef geleend en ben nu bij het einde van seizoen 2, nog 3 seizoenen te gaan, ze zijn ondertussen gestopt.

Blitz
Filmster
Filmster

Bericht door Blitz » 26 apr 2007 15:37

Mikefermont schreef:voor mij is dat duidelijk friends...

en daarom ben ik heel blij dat ik dit las: http://www.hollywood.com/news/detail/id/3477372

ik weet niet of er een speciaal friends topic is? ben namelijk niet zo goed met de zoekfunctie :p
Zou echt supergaaf zijn als dit uiteindelijke ook echt gebeurd, zeker die nieuwe sitcom :)

miss-k
Bijrol
Bijrol

Bericht door miss-k » 08 mei 2007 15:58

Grey's anatomy, Desperate housewives, Lost :D

mickvh
Filmster
Filmster

Bericht door mickvh » 08 mei 2007 18:16

Ik heb vorig jaar voor het eerst een heel seizoen gevolgd van een serie. Dat was van de serie Invasion. De spanning werd daar geleidelijk opgebouwd, en de acteurs en de voor komende situaties kwamen geloofwaardig over.
Ik ben nu bezig met het kijken van The X Files. Echt een geniale serie over de FBI-agenten Mulder en Scully. Daarna wil ik aan de slag met de spin-off ervan, genaamd The Lone Gunman.

De series die ik ook nog een keer wil volgen, zijn o.a.:

- Taken
- 24
- Lost
- Supernatural
- Heroes
- The 4400
- The Nine
- Charmed
- The Soprano's
- Deadwood
- Smallville
- Millenium
- CSI: Crime Scene Investigation
- Spin City
- The Wonder Years
- Twin Peaks
- Zwarte Sneeuw

Dus ik ben nog wel een aantal jaren zoet. :D

miss-k
Bijrol
Bijrol

Bericht door miss-k » 10 mei 2007 15:37

Wat ik was vergeten: 21 Jumpstreet, is al 20 jaar oud maar echt leuk! :D
En Buffy the Vampire slayer en Charmed, jammer dat die niet meer komen op tv op dit moment

Ed Crane
Regisseur
Regisseur

Bericht door Ed Crane » 27 mei 2007 02:57

Ik heb de Twin Peaks seizoen 1 box ooit vrij goedkoop op de kop getikt, maar heb er nog niet zoveel van gezien omdat ik het juiste moment en de tijd moet vinden om alles goed achter elkaar te kijken. Maar goed, tot die tijd:

(ach, maar weer een top 5... of 6)

Als ik kijk naar welke series ik verreweg het meeste plezier heb gehad, die ik het meest emotioneel vond en waar ik het meest van 'geleerd'heb, dan valt me op dat de beleving bijna nooit zo groot was als in m'n kindertijd, vandaar mijn allicht wat aparte keuze wat betreft nummer 6 en 5.

6) Jiskefet: heerlijk absurdisme en 'Oboema is de beste'.

5) The Thunderbirds: non stop actie en spanning, een speelgoedwereld die tot leven komt en zoals elk kind weet... dat moet kapot! Dus hebben de makers wel heel erg een opblaas-fetisj in deze serie.

4) The Transformers: als je grote idool, de leider van alles wat goed is, Optimus Prime, wordt vermoord door het ultieme kwaad, Megatron, ja dan is dat wel even snikken.

3) Keek op de Week: wat onvoorstelbaar goed geacteerd (veel vaak in slechts 1 shot!), geschreven etc. en elke week weer actueel, soms een dag van te voren in elkaar gedraaid. De beste komedie die ooit op de Nederlandse buis is geweest als je het mij vraagt.

Op eenzame hoogte:

2) Angel

1) Buffy the Vampire Slayer

Angel en Buffy: bij elkaar 254 afleveringen enorm invloedrijke, enorm goed geschreven, erg goede en interessante ontwikkeling van de personages, emotioneel, een heel eigen absurde soort humor en heel totaal eigen wereld, wat kun je je nog meer wensen. Het enige jammere is dat de series zijn afgelopen.[/b]

Plaats reactie