Welke series (of programma's) kijk je altijd?

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Welke series (of programma's) kijk je altijd?

Bericht door Remon » 23 mei 2013 13:12

Nu met de aankomende film over Superman heb ik weer wat meer interesse, en liep opeens tegen Smallville aan. Is dat een beetje de moeite waard? Hoe verlopen die seizoenen een beetje? Elk seizoen een nieuwe badguy ofzo? Of is het vooral de jeugd of dramakant van het verhaal?

Sha
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Sha » 23 mei 2013 13:29

Ik vond het wel een vermakelijke serie.
Het zijn de jongere jaren van Clark Kent, pre-superman, ik geloof dat hij aan het einde van de serie pas echt een beetje richting Superman gaat. Het draait voornamelijk om andere inwoners van Smallville die rare krachten hebben gekregen door de meteorieten die zijn gevallen toen hij daar neerstortte. In principe blijft het de hele tijd hetzelfde, hij moet elke keer de boel redden zonder dat iemand doorheeft dat hij het was, al zit er wel een doorlopend verhaal in elk seizoen :)

De interacties tussen Clark en Lex Luthor (en later Lois Lane) zijn op zich wel grappig.
Maar zoals ik zei, in de latere seizoenen komen pas de echte superhelden (Green Arrow, Aquaman, Flash, dat soort figuren) in beeld.

Shifty777
Bijrol
Bijrol

De leukste sitcoms

Bericht door Shifty777 » 06 jan 2014 18:11

Zelf ben ik een groot liefhebber van sitcoms. Lekker 's avonds afschakelen met een serie waarbij je gewoon kan lachen en niet te serieus hoeft te kijken en je aandacht erbij moet houden. Toffe sitcoms die ik zelf volg(de) of gekeken heb: Community, How I Met Your Mother, Friends, The Big Bang Theory, Chuck, Psych, The Office US, New Girl, The Simpsons, Family Guy, Scrubs, The King of Queens, American Dad, Two and a Half Men, The Cleveland Show en ik zal er vast nog wel een hoop vergeten.

Mijn vraag aan jullie: Welke sitcoms vinden jullie tof en zouden jullie andere forumgebruikers aanraden?

We zijn allemaal wel eens door alle seizoenen van en leuke sitcom heen enn op zoek naar iets nieuws, dus gooi je tips en meningen erbij :)

Touchwood
Walk of Fame
Walk of Fame

Re: De leukste sitcoms

Bericht door Touchwood » 06 jan 2014 19:14

Wat mij betreft, Shifty, mag dat gewoon hierbij (al verplaatst) Dat is niet enkel komedie, maar dat maakt denk ik voor het delen en het opdoen van inspiratie, niet heel veel uit. :)

Remon
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Remon » 30 jan 2014 16:24

Axeqlusive, ik zag dat je de afgelopen dagen ook Suits erdoorheen gejaagd hebt. Wat vond je ervan?

lisavanz
Figurant
Figurant

Bericht door lisavanz » 08 feb 2014 00:21

New Girl, is wel grappig haha :D

Op dit moment True Detective aan het volgen 8)

Plaats reactie