Steadicam schreef:Ach ja, zo gaat dat. Zo kwam ik niet door Dexter en Breaking Bad. Laat me raden: True Blood, The Mentalist (wordt echt wat minder nu), Big Bang Theory en Game of Thrones?
Dexter wordt dan ook echt minder. Ben ik na het dramatisch slechte vijfde seizoen ook me opgehouden. Breaking Bad snap ik niet, dat is echt een flink niveau boven die waslijst van je...

Game of Thrones zeker niet, dat begint pas net man!

Met True Blood en The Big Bang Theory zat je wel juist, heb van allebei de eerste twee afleveringen van het nieuwste seizoen nog geprobeerd, maar het is zo... saai geworden. True Blood verzandt voortdurend in allerlei oninteressante plotlijntjes met een legio aan domme personages die steeds eenduidiger worden, en The Big Bang Theory is flauwe herhaling van de betere jaren. The Mentalist? Is dat niet een van de honderden police procedurals met van die 'zaak van de week' verhaallijnen? Sinds The Wire heb ik toch moeite om dat soort series echt serieus te nemen. Dezelfde reden waarom ik Castle na een tijdje niet meer keek - de charme van de hoofdrolspelers was leuk, maar voor de rest had ik het gevoel dat ik m'n tijd zat te verdoen.