Tekenfilms of kinderseries uit de oude doos
Ik vond Tir Na No en Beetleborgs als achtjarig jochie reuze interessant (maar dat kan ook eraan liggen dat ik die programma's nooit mocht kijken), al vond ik Kindernet tien keer zo leuk.Lumière schreef:Beetleborgs, dat was voor sukkels. En Tir na nog was dat ook. En Eek was wel leuk. Maar of dat echt jeugdsentiment voor mij is, volgens mij vond ik heel dat Fox Kids toen al klote. Kindernet ftw.
(de nicht in mij kwam echter al snel naar boven bij het kijken van de avonturen van een of ander wit beertje in een rood pak, waarvan ik de naam niet meer weet, maar dat ik in ieder geval op de voet volgden. Ik was de enige jongen in de klas die dat keek, de rest waren alleen meisjes. Overigens hadden we toen nog geen tv, maar ik keek bij de buren, en klasgenoten. En ik had een zwak voor de tekenfilmversie van Neverending Story en Earthworm Jim. En alfred de vijfde musketier.)
- El_Mariachi
- Bijrol
Maar goed dat de Fun factory na 10 uur altijd herhalingen waren van zaterdag!! Na 10 uur kwamen vaak GI Joe en Transformers en dat waren vaak dezelfde als op zaterdag!!Ed Crane schreef:Het leuke is dat zich duidelijk verschillende 'generaties' aftekenen. Ik ben van de Fun Factory (op Sky Channel, Telekids op RTL 4 bestond nog niet) generatie. God wat een tijd was dat. Elk weekend zaterdagochtends van 7 tot 12 voor de buis. Zondag moest ik om 10 uur naar de kerk, dus verplicht een reeks tekenfilms overslaan. Zat je daar met dat zangboek terwijl je zat te bedenken wat je miste. En daarna, snel naar huis zodat ik The Transformers kon zien.
The Transformers vond ik absoluut het beste, daarna denk ik M.A.S.K., Jayce and the Wheeled Warriors. Ik keek zelfs My Little Pony en The Carebears
Het was zo erg dat ik op jonge leeftijd 7 a 8 jaar oud beter Engels dan Nederlands praatte.
Jayce vond ik geweldig alleen jammer dat hij zijn vader nooit vond.
The Getalong Gang vond ik leuk
The Carebears, Popples, GI Joe, Transformers, He-man, She-ra, My Little Pony ik keek overal naar!