The Soprano's

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

The Soprano's

Bericht door Colonel_Kurz » 29 dec 2002 14:58

Wie geniet er hier ook wekelijks weer van de Soprano's, sinds de Vara ze uitzendt?

smart
Bijrol
Bijrol

Re: The Soprano's

Bericht door smart » 04 feb 2003 17:46

Colonel_Kurz schreef:Wie geniet er hier ook wekelijks weer van de Soprano's, sinds de Vara ze uitzendt?
Genoot, die vara gozers hebben het al na de 6e aflevering ofzo gedumpt.. bastards :evil: :evil: :evil:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 05 feb 2003 16:07

Nee, nee, zo zit het niet.
Na het eerste seizoen (13 afleveringen) zijn ze begonnen met het uitzenden van het eerste seizoen van Six Feet Under (tenminste, de NPS doet dat in dezelfde zendtijd). Als dit seizoen dan afgelopen is, dan gaat de Vara weer verder met seizoen 2 (28 april eerste aflevering) van de Sopranos. Is dit weer afgelopen, dan kot seizoen 2 Six feet under, etc.

smart
Bijrol
Bijrol

Bericht door smart » 10 feb 2003 20:21

Colonel_Kurz schreef:Nee, nee, zo zit het niet.
Na het eerste seizoen (13 afleveringen) zijn ze begonnen met het uitzenden van het eerste seizoen van Six Feet Under (tenminste, de NPS doet dat in dezelfde zendtijd). Als dit seizoen dan afgelopen is, dan gaat de Vara weer verder met seizoen 2 (28 april eerste aflevering) van de Sopranos. Is dit weer afgelopen, dan kot seizoen 2 Six feet under, etc.
Ok, dus nog even wachten :-?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 apr 2003 07:09

Vanaf volgende week maandag weer een nieuwe reeks Sopranos!

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 24 apr 2003 07:32

Hmm heb er nog nooit naar gekeken, eerlijk gezegd oook niet van gehoord maargoed als er een nieuw stel afleveringen komt zal ik het misschien ook wel volgen

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 24 apr 2003 08:30

The sopranos! _O_ _O_ _O_

Eindelijk gaan we verder, eindelijk weten hoe het loopt met onze lieve Tony, zijn gerespecteerde oom Junior, zijn liefhebbende Moeder, zijn hunkerende zieleknijpster, zijn fijne vriendjes, enz enz.

Als je de eerste reeks van deze prachtserie hebt gemist, is het wellicht moeilijk om de draad meteen op te pakken en te volgen hoe de complexe (familie)banden in elkaar zitten. Maar probeer het, deze serie is de moeite absoluut waard.

En wellicht denk je: hee, dat ken ik al van Analyze this/that: ja oppervlakkig gezien klopt dat. Toevallig kwamen ze bijna op het zelfde moment met het thema van een maffiabaas die naar de psychiater gaat, maar in de Sopranos is het veel subtieler en dragender uitgewerkt. En zeker niet bedoeld om grapig te zijn!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 apr 2003 14:41

Same Time. Same Place. Same Family.

Voor de fans: kijk eens op de volgende sites:

The Dutch Sopranos Website

Sopranos On The Web*

*Dit is een soort van spel waarbij je een personage van de Sopranos.
Een beetje RPG-achtig. Wil je nog meedoen, wees dan snel, want bijna alle personages zijn al bezet.

Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 26 apr 2003 16:23

JB schreef:The sopranos! _O_ _O_ _O_

Eindelijk gaan we verder, eindelijk weten hoe het loopt met onze lieve Tony, zijn gerespecteerde oom Junior, zijn liefhebbende Moeder, zijn hunkerende zieleknijpster, zijn fijne vriendjes, enz enz.

Als je de eerste reeks van deze prachtserie hebt gemist, is het wellicht moeilijk om de draad meteen op te pakken en te volgen hoe de complexe (familie)banden in elkaar zitten. Maar probeer het, deze serie is de moeite absoluut waard.

En wellicht denk je: hee, dat ken ik al van Analyze this/that: ja oppervlakkig gezien klopt dat. Toevallig kwamen ze bijna op het zelfde moment met het thema van een maffiabaas die naar de psychiater gaat, maar in de Sopranos is het veel subtieler en dragender uitgewerkt. En zeker niet bedoeld om grapig te zijn!
Hmm ja daar heb je best wel groot gelijk in. Dat het moeilijk is de familiebanden in dit geval door te krijgen. Ik ga daarom maar eens even het internet af op fansites en eens even lezen wat ik eigenlijk gemist heb om mijn 'basis' wat op te schroeven :)

/edit
Dank JB voor de tip :) niet aan gedacht :oops: zal deze vakantie eens lekker op de bank gaan hangen met wat dvd's :8
Laatst gewijzigd door Aphelion op 26 apr 2003 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 26 apr 2003 16:31

[quote="Maurice]
Hmm ja daar heb je best wel groot gelijk in. Dat het moeilijk is de familiebanden in dit geval door te krijgen. Ik ga daarom maar eens even het internet af op fansites en eens even lezen wat ik eigenlijk gemist heb om mijn 'basis' wat op te schroeven :)[/quote]

Je kunt ook natuurlijk ook de eerste serie gewoon huren, bij mij om de hoek (videoland) staan ze op DVD en Video gewoon in de rekken (serie twee trouwens ook!) Dat kan ik je absoluut aanraden! :Y

Jacco
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jacco » 19 jun 2003 22:31

Paulie : Hey, Sil. You remember your first blowjob?
Silvio : Oh, yeah.
Paulie : How long did it take for the guy to come?

:D

JJvalaya
Filmster
Filmster

Bericht door JJvalaya » 20 jun 2003 00:22

The sopranos is echt een leuke serie :)

maar toch mis ik Six Feet Under :(

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 25 jun 2003 12:59

Geweldig citaat in een van de laatste afleveringen als een gefrustreerde Christopher klaagt dat er alleen maar over eten gepraat kan worden:

"When you're married you'll understand the importance of fresh produce."
_O_

Moet ik toch eens onthouden voor een etentje met vrienden (maar dan eerst zelf nog trouwen).

GeNiUz
Bijrol
Bijrol

Bericht door GeNiUz » 09 jul 2003 12:30

imo de meest onderschatte tv serie van de jaren 90 (in ieder geval op de nederlandse tv)

Ik volg het nu al vanaf de pilot op net 5 een paar jaar geleden en kijk nog steeds met plezier naar alle herhalingen en dvd's :)

ze wilden trouwens bijna stoppen met het uitzenden op nl3, maar na een paar boze mailtjes van thedutchsopranos.net hebben ze zich toch bedacht :p

Fok83
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Fok83 » 09 jul 2003 18:12

GeNiUz schreef:imo de meest onderschatte tv serie van de jaren 90 (in ieder geval op de nederlandse tv)

Ik volg het nu al vanaf de pilot op net 5 een paar jaar geleden en kijk nog steeds met plezier naar alle herhalingen en dvd's :)

ze wilden trouwens bijna stoppen met het uitzenden op nl3, maar na een paar boze mailtjes van thedutchsopranos.net hebben ze zich toch bedacht :p
Lijp van die fans 8)

Plaats reactie