Southpark

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 12 okt 2006 18:40

dannyB schreef:
Colonel_Kurz schreef:
Rich Art schreef:Wordt het eigenlijk nog op de Nederlandse tv uitgezonden?
Op The Box, dagelijks ergens tussen zes en zeven, en zaterdags worden alle vijf afleveringen van de afgelopen week nog eens herhaald tussen vijf en zeven. Tenminste, in de regio Utrecht.
Hier ook hoor.
Tja, ik weet niet of die programmering overal hetzelfde is. The Box is qua clips in ieder geval vrij regionaal ingesteld, wat vrij logisch is, dus ik dacht dat dat misschien ook voor de rest zou gelden...

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 16 okt 2006 13:59

Make love, not Warcraft. Topper aflevering, zeker de beste die ik heb gezien _O_ :T

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 11 nov 2006 20:39

Go God Go & Go God Go XII zijn ook toppers in het 10e seizoen. Met grappige verwijzingen/referenties van o.a. Nintendo Wii, Buck Rogers, Dr. Who en Halo 2.

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 11 nov 2006 22:20

bobocad schreef:Make love, not Warcraft. Topper aflevering, zeker de beste die ik heb gezien _O_ :T
Weer een van de afleveringen waarin Butters bewijst hoe grappig hij is.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 01 nov 2007 20:25

Inmiddels is de tweede helft van seizoen 11 aan de gang en de conclusie van de Imagination Trilogy is me nog ontgaan, maar zodra morgenvroeg de wekker gaat ga ik hem bekijken. Sterker nog, ik denk dat ik dat nu gewoon doe.

Hoeveel vaste kijkers zijn hier eigenlijk?

FTer
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door FTer » 01 nov 2007 20:37

hierzo!

is alweer donderdagavond vaste prik :)

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 01 nov 2007 21:00

Heb alle afleveringen gezien tot Imagination Land.

In 't weekend kijk ik wel de trilogy, dan ben ik gelijk weer bij.

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 01 nov 2007 21:29

Ik vind nu dus eens niets aan South Park. De situaties zijn altijd wel grappig, maar dat is het dan. Het duurt veel te lang tegen ze eens een mop maken en Cartman is de irritantste cartoonfiguur ooit. Trouwens, die aflevering waarin ze Family Guy zitten af te zeiken, is zo belachelijk. Ze lachen met alles wat Family Guy goed maakt en ze proberen een zwaar superieure serie te vernederen. Wat uiteraard helemaal niet lukt. En dan heb ik het nog niet eens over de oerslechte tekeningen en animatie, wat werkelijk stoort. Ja, het is met opzet, maar dat wil nog niet zeggen dat het mooi is. Flutprogramma, dat zeg ik.

Geef mij maar Family Guy 8) Bestaat daar trouwens al een topic van?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 01 nov 2007 23:27

Pffft... Family Guy... daar veegt Butters zijn reet nog niet eens mee. Stewie & Brian zijn wel leuk zo nu en dan, maar de rest vrij zelden... en de kritiek die Cartman erop had klopt helemaal.

Oh, en ik ga zo eens aan Imaginationland III beginnen. Manbearpig is de shit! _O_

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 02 nov 2007 01:10

Colonel_Kurz schreef:Pffft... Family Guy... daar veegt Butters zijn reet nog niet eens mee. Stewie & Brian zijn wel leuk zo nu en dan, maar de rest vrij zelden... en de kritiek die Cartman erop had klopt helemaal.

Oh, en ik ga zo eens aan Imaginationland III beginnen. Manbearpig is de shit! _O_
De kritiek erop was zo flauw. Ja ze doen veel clips van "Like that time when I..." maar die zijn altijd hilarisch. Cartman is een oh-wat-wil-ik-die-graag-wurgen-idioot. Moest hij echt bestaan uiteraard.
Nu, ieder zijn ding he.

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 02 nov 2007 01:29

Colonel_Kurz schreef:Pffft... Family Guy... daar veegt Butters zijn reet nog niet eens mee. Stewie & Brian zijn wel leuk zo nu en dan, maar de rest vrij zelden... en de kritiek die Cartman erop had klopt helemaal.

De trilogie van Imaginationland is echt briljant! "Terrorist now have complete control over our imagination!":D Favortite personage is uiteraard Cartman, gevolgd door Butters en daarna Randy (aka Stan's Dad)

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 02 nov 2007 01:32

Are you allright young man?
No ma'am, my balls are dry.
:D

Cee van Lleef
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Cee van Lleef » 02 nov 2007 08:37

Feoreunn schreef:

De kritiek erop was zo flauw. Ja ze doen veel clips van "Like that time when I..." maar die zijn altijd hilarisch. Cartman is een oh-wat-wil-ik-die-graag-wurgen-idioot. Moest hij echt bestaan uiteraard.
Nu, ieder zijn ding he.
Eh, woman, you shut your mouth, and make babies.

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 02 nov 2007 08:58

Meszahline schreef: Hoeveel vaste kijkers zijn hier eigenlijk?
Heb nu alle series t/m 9, en ben met kijken bij 6. Vind het een geweldige serie: grappig, hartstikke bot en altijd een goed maatschappij-kritisch punt. Vraag me af waarom Amerika er zo dol op is; alles en iedereen wordt keihard afgezeken. Maarja, dat doet Youp v/h Hek nou eenmaal ook en ook daar moet iedereen om lachen. Rare mensen....

CaptainCab
Figurant
Figurant

Bericht door CaptainCab » 02 nov 2007 09:42

Feoreunn schreef: En dan heb ik het nog niet eens over de oerslechte tekeningen en animatie, wat werkelijk stoort. Ja, het is met opzet, maar dat wil nog niet zeggen dat het mooi is. Flutprogramma, dat zeg ik.
Beetje raar om South Park op de animatie te bekritiseren, terwijl Family Guy al net zo oerlelijk getekend en geanimeerd is. En ook zeker even saai gestoryboard.

South Park heeft ten minste nog plot, echte goede grappen en driedimensionale karakters. Family Guy heeft alleen maar letterlijke, oppervlakkige kopies.

Afbeelding

Plaats reactie