Jelger & Sebastiaan

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Aphelion
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Aphelion » 13 aug 2004 11:34

Hoi Jellie, mag ik je welkom heten op ons forum! Ook bied ik graag meteen mijn excuses aan voor de wat vreemde reacties op jou topic. Mensen gaan er hier van uit dat het gaat om programma's die te zien zijn op de tv. Niet van een thuiscreatie of een beginnend idee. (Dit verklaart de 'wtf' en 'vaag' reacties.

De volgende vraag blijft mij echter door het hoofd spoken: Zal dit daadwerkelijk op TV uitgezonden worden? Je plaatst je topic in Televisie Algemeen. Je hebt het over een kinderserie in de maak, is die bedoeld voor op TV of ter entertainment op het internet?

Voor de rest succes met de volgende opnames! Het is naar mijn idee een leuke opzet, en vergeet ons niet op de hoogte te houden ;)

Jellie
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Jellie » 13 aug 2004 13:06

Ann McDunn schreef:Jellie oftewel Jelger de goochelaar als je je eigen serie wilt aanprijzen via dit topic dan doe je dat toch wat vaag.

In je eerste bericht schrijf je dat er een nieuwe kinderserie in de maak is, en in je tweede bericht dat er nu al mensen zijn die nieuwsgierig zijn naar de volgende afleveringen. Dat klopt dus voor geen meter, die serie is in de maak of hij is er al.

Ook zeg je dat het door het gebruik van een robot wel heel erg dik boven op ligt dat het in de stijl van Bassie en Adriaan is, daarna zeg je, het is echter geen slap aftreksel van Bassie en Adriaan maar het is de STIJL van Bassie en Adriaan.

Is dit een héél late, of vroege 1 aprilgrap? Zo ja, dan kan ik er echt niet om lachen. :N
Dat is helemaal niet met elkaar in tegenspraak. De serie is in de maak, maar sommige afleveringen zijn af en ik heb naar een paar personen 1 aflevering gestuurd.

In de stijl van is nog wat anders dan namaak. Bijvoorbeeld: Frank Boeijen en Blof hebben dezelfde stijl, maar verschillen toch van elkaar.

Jellie
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Jellie » 13 aug 2004 13:08

Aphelion schreef:Hoi Jellie, mag ik je welkom heten op ons forum! Ook bied ik graag meteen mijn excuses aan voor de wat vreemde reacties op jou topic. Mensen gaan er hier van uit dat het gaat om programma's die te zien zijn op de tv. Niet van een thuiscreatie of een beginnend idee. (Dit verklaart de 'wtf' en 'vaag' reacties.

De volgende vraag blijft mij echter door het hoofd spoken: Zal dit daadwerkelijk op TV uitgezonden worden? Je plaatst je topic in Televisie Algemeen. Je hebt het over een kinderserie in de maak, is die bedoeld voor op TV of ter entertainment op het internet?

Voor de rest succes met de volgende opnames! Het is naar mijn idee een leuke opzet, en vergeet ons niet op de hoogte te houden ;)
Bedankt!

Ja, het is wel de bedoeling dat deze uitgezonden wordt op televisie, maar het is nog niet zeker of dat gaat gebeuren.

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 16 aug 2004 21:08

Dirk Diggler schreef:ff half on-topic. Ik was naar iets van John Carpenter op zoek en ik keek ff op IMDB en ik zag tot mijn verbazing bij zijn naam, Bassie & Adriaan staan. En toen ging er gelijk ook een belletje rinkelen, de muziek in B & A, was van Halloween (vnl. de spannende momenten)!! Vroeger nooit geweten natuurlijk, en ik heb het al heeeel lang niet meer gezien, ik ga snel weer ff op Nickelodeon kijken. Trouwens in B&A worden heel veel bekende film/serie tunes gebruikt ook The Pink Panther Theme, Shaft, The Good, The Bad...., enz.
haha, kwam ik ook later achter. Je hebt 't over Tubular Bells van Mike Oldfield, werd ook gebruikt in The Exorcist, toen ontdekte ik 't, heel bekend muziekje :)

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 16 aug 2004 21:13

Jellie schreef: Renzo, ik zou het zeker kijken als ik jou was. Ik heb van meerdere mensen kritiek gehad voordat ze het zagen en nadat ze het zagen was het een stuk milder en zelfs overgeslagen in nieuwsgierigheid naar de volgende afleveringen.
Zal ik ook zeker 's doen, was ik al van plan. Ik kijk nu nog regelmatig B&A, en hoop dat ik positief verrast wordt, maar de foto's vond ik er niet daverend uitzien, sorry.
Maar meld je maar als het op tv komt en waar, zal ik zeker een aflevering mee pikken :)

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 17 okt 2004 13:55

mmmh niks meer van te horen; weet iemand wat meer? Zijn er ondertussen al afleveringen te zien?

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 21 nov 2004 11:53

renzo schreef:mmmh niks meer van te horen; weet iemand wat meer? Zijn er ondertussen al afleveringen te zien?
tjah niet echt veel vertrouwen meer hierin

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 21 nov 2004 14:24

renzo schreef:
renzo schreef:mmmh niks meer van te horen; weet iemand wat meer? Zijn er ondertussen al afleveringen te zien?
tjah niet echt veel vertrouwen meer hierin
Dat had ik in het begin al niet, maar je zou verwachten dat er na 2 augustus toch wel wat gebeurd had moeten zijn. Jellie is opgelost in de mist. :Y

Jellie
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Jellie » 02 dec 2004 19:58

Jellie is teruggekomen uit de mist!

De serie is af en ook al te koop, maar we zoeken nog naar een omroep die het uit wil zenden.

Jellie
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Jellie » 04 dec 2004 18:18

'k Heb 2 afleveringen naar Nickelodeon gestuurd, maar omdat zij al B&A uitzenden vonden ze het "bijten" in de programmering. Jammer, op naar de volgende omroep... :)

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 04 dec 2004 20:05

Jellie schreef:
'k Heb 2 afleveringen naar Nickelodeon gestuurd, maar omdat zij al B&A uitzenden vonden ze het "bijten" in de programmering. Jammer, op naar de volgende omroep... :)
nou succes dan, wil t toch wel een keertje zien...
Let me know....

Jellie
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Jellie » 04 dec 2004 22:28

renzo schreef:
Jellie schreef:
nou succes dan, wil t toch wel een keertje zien...
Let me know....
Op de beginpagina van de site kan je in ieder geval alvast een fragment van een paar minuten bekijken. (www.jelgerensebastiaan.tk)

RobbieBoy
Bijrol
Bijrol

Bericht door RobbieBoy » 23 jan 2005 03:48

Lumière schreef:en worden zij ook achtervolgd door "de plaaggeest" of krijgen zij opdrachten van "de geheimzinnige opdrachtgever"? Vinden zij ook een schatkaart? Moeten zij ook een kroon beschermen, of een diamant?

jaja, ik was een trouwe kijker als kind
}: Dit sla ik over

Jellie
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Jelger & Sebastiaan op TV!

Bericht door Jellie » 29 mei 2005 17:52

Ja ja! Jelger & Sebastiaan zullen in ieder geval even op TV te zien zijn! Niet een serie, maar wel gevolgd tijdens de opnames! Op de vernieuwde site (www.jelgerensebastiaan.tk) kun je je nu ook laten inschrijven voor een nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden. Is wel zo handig, hoef ik ook niet elke keer op dit forum te komen. :wink:

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Re: Jelger & Sebastiaan op TV!

Bericht door Lumière » 29 mei 2005 18:55

Jellie schreef:Ja ja! Jelger & Sebastiaan zullen in ieder geval even op TV te zien zijn! Niet een serie, maar wel gevolgd tijdens de opnames! Op de vernieuwde site (www.jelgerensebastiaan.tk) kun je je nu ook laten inschrijven voor een nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden. Is wel zo handig, hoef ik ook niet elke keer op dit forum te komen. :wink:
zeker handig _O_ _O_

god bless die nieuwsbrief

Plaats reactie