Jelger & Sebastiaan

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Jellie
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Jelger & Sebastiaan

Bericht door Jellie » 02 aug 2004 14:28

Hallo allemaal!

Mag ik jullie er attent op maken dat er een nieuwe kinderserie in de maak is in Bassie en Adriaan stijl? Namelijk: Jelger & Sebastiaan. Sebastiaan is een clown en Jelger een goochelaar die op zoek zijn naar een huis en het ondertussen aan de stok krijgen met een bankovervaller

Kijk maar op: http://www.angelfire.com/nd2/jelgerensebastiaan

Groetjes!

Aziez
Filmster
Filmster

Bericht door Aziez » 02 aug 2004 17:05

WTF?!?!?! :-?
Aphelion: Misschien een logische reactie, maar laten we onze gevoelens wat vriendelijker uiten :oops:

Pieternel
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Pieternel » 02 aug 2004 17:07

Aziez schreef:WTF?!?!?! :-?
Misschien leuke tip voor mensen met kinderen / kleinkinderen Aziez.... die bestaan ook nog!

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 09 aug 2004 11:20

Jippie !!! Hier zit ik echt al heel lang op te wachten. Goh, wat ben ik benieuwd. }:

Tycoon
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Tycoon » 09 aug 2004 12:02

Die lokaties komen me ergens bekend van voor, waar zijn de opnames?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 09 aug 2004 13:27

Als ik er nog aan denk hoe ik heb geleden onder al het Bassie & Adriaan gedoe, dan weet ik zeker dat ik hier niet naar zal kijken. :N

mov!elover
Bijrol
Bijrol

Bericht door mov!elover » 09 aug 2004 14:25

Hebben ze ook een Honda & caravan?

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 09 aug 2004 14:53

en worden zij ook achtervolgd door "de plaaggeest" of krijgen zij opdrachten van "de geheimzinnige opdrachtgever"? Vinden zij ook een schatkaart? Moeten zij ook een kroon beschermen, of een diamant?

jaja, ik was een trouwe kijker als kind

Dirk Diggler
Filmster
Filmster

Bericht door Dirk Diggler » 09 aug 2004 15:10

ff half on-topic. Ik was naar iets van John Carpenter op zoek en ik keek ff op IMDB en ik zag tot mijn verbazing bij zijn naam, Bassie & Adriaan staan. En toen ging er gelijk ook een belletje rinkelen, de muziek in B & A, was van Halloween (vnl. de spannende momenten)!! Vroeger nooit geweten natuurlijk, en ik heb het al heeeel lang niet meer gezien, ik ga snel weer ff op Nickelodeon kijken. Trouwens in B&A worden heel veel bekende film/serie tunes gebruikt ook The Pink Panther Theme, Shaft, The Good, The Bad...., enz.

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 09 aug 2004 15:26

en nu maar hopen dat ze ook een soort van robin (zie avater) hebben!!!

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 10 aug 2004 13:03

dh schreef:en nu maar hopen dat ze ook een soort van robin (zie avater) hebben!!!
_O_ gemaakt van een wekker en een radio ofzo toch?

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 10 aug 2004 14:32

Lumière schreef:
dh schreef:en nu maar hopen dat ze ook een soort van robin (zie avater) hebben!!!
_O_ gemaakt van een wekker en een radio ofzo toch?
Inderdaad, door Drs. Bassie.

renzo
Regisseur
Regisseur

Bericht door renzo » 10 aug 2004 14:38

Jesus Christ, sorry hoor, maar dit ziet er echt niet uit :r, zelfs voor kinderen is dit nog te triest lijkt mij dan. Van B&A kan ik nog wel 's genieten, ik zal 't ook zeker gaan kijken, maar vrees 't ergste.

Jellie
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door Jellie » 12 aug 2004 17:26

Dag beste mensen, hier is Jellie (natuurlijk Jelger de goochelaar)

De film is opgenomen in Gorinchem.

Mensen die lijden onder Bassie en Adriaan raad ik zeker aan niet naar de serie te kijken.

We hebben geen auto, geen caravan, sterker nog, we zijn op zoek naar een huis.

Geen plaaggeest, wel een bankovervaller. Hoewel hij niet achter ons aan zit, maar andersom.

En we hebben geen robot, dat zou natuurlijk wel maken dat het er heel dik bovenop ligt dat het in de stijl van Bassie en Adriaan is. En even voor alle anderen die denken dat het slechts een slap aftreksel is van Bassie en Adriaan: het is geen namaak, maar het is in de STIJL daarvan.

Renzo, ik zou het zeker kijken als ik jou was. Ik heb van meerdere mensen kritiek gehad voordat ze het zagen en nadat ze het zagen was het een stuk milder en zelfs overgeslagen in nieuwsgierigheid naar de volgende afleveringen.

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 13 aug 2004 00:54

Jellie oftewel Jelger de goochelaar als je je eigen serie wilt aanprijzen via dit topic dan doe je dat toch wat vaag.

In je eerste bericht schrijf je dat er een nieuwe kinderserie in de maak is, en in je tweede bericht dat er nu al mensen zijn die nieuwsgierig zijn naar de volgende afleveringen. Dat klopt dus voor geen meter, die serie is in de maak of hij is er al.

Ook zeg je dat het door het gebruik van een robot wel heel erg dik boven op ligt dat het in de stijl van Bassie en Adriaan is, daarna zeg je, het is echter geen slap aftreksel van Bassie en Adriaan maar het is de STIJL van Bassie en Adriaan.

Is dit een héél late, of vroege 1 aprilgrap? Zo ja, dan kan ik er echt niet om lachen. :N

Plaats reactie