Six Feet Under

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Six Feet Under

Bericht door Colonel_Kurz » 26 jan 2003 12:14

Iemand die hier naar de serie 'Six Feet Under' (van de scenarist van American Beauty) kijkt (Maandag, 23.15, Vara, Ned3)

dh
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door dh » 27 jan 2003 10:26

nee nog niet gezien.
schijnt wel leuk te zijn (heb ik via,via gehoord)

smart
Bijrol
Bijrol

Bericht door smart » 04 feb 2003 17:29

Ik vond het wel aardig, maar vond het net niet komisch genoeg om tegen het 'drama' op te boxen, zeg maar.. beetje saai.. maar ik hoop dat de schrijvers daar naar verloop van tijd wat bijdraaien...

Wel jammer dat The Soprano's weg is voor dit in de plaats

cherry blossem
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door cherry blossem » 29 mar 2003 21:05

Heerlijk six feet under, nou ik plaats ook wel es wat op een ander forum dit is t ....

Do you know the hbo tv serie six feet under ?
I know me and Leftism watch it. So what do you think about 6 feet..?
Here in the Netherlands the 1 season is on. I really hope they will show all the other seasons as well.

If you dont know what I am talking about, well I will tell you a bit
The serie is about the Fishers, a funeral home family.

I just came trought a Dutch site, www.nps.nl/sixfeetunder (with a forum, jippie me)
and the hbo site www.hbo.com

So hope we can chat about it

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 30 mar 2003 11:50

cherry blossem schreef: Here in the Netherlands the 1 season is on. I really hope they will show all the other seasons as well.
Ze wisselen 't af met The Sopranos. Ze hebben in ieder geval de eerste drie seizoenen van beiden aangekocht.
Wil je trouwens voortaan je eigen berichten posten, en niet dingen kopiëren van andere sites. Alvast Bedankt.

cherry blossem
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door cherry blossem » 30 mar 2003 16:40

Colonel_Kurz schreef:
cherry blossem schreef: Here in the Netherlands the 1 season is on. I really hope they will show all the other seasons as well.
Ze wisselen 't af met The Sopranos. Ze hebben in ieder geval de eerste drie seizoenen van beiden aangekocht.
Wil je trouwens voortaan je eigen berichten posten, en niet dingen kopiëren van andere sites. Alvast Bedankt.
ik kopieer niets van andere dat is van mijzelf! :evil:

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 30 mar 2003 17:08

Jawel, maar het zou fijn zijn als je niet jezelf loopt na te praten (dus hier gewoon een origineel bericht posten, AUB) en dan iets te zeggen wat niet echt van toepassing is op de huidige discussie is (in een topic over SFU vragen of iemand SFU kent, etc.).
Het komt op mij nogal lui en een beetje ongeïnteresseerd over.

En dan is er nog het vreselijke gebroken Engels, maar daar heb ik eigenlijk niets over te zeggen.

cherry blossem
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door cherry blossem » 30 mar 2003 17:26

sh*t jij lekker zeg!

Zeurdoos
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Zeurdoos » 30 mar 2003 22:20

Colonel_Kurz schreef:Jawel, maar het zou fijn zijn als je niet jezelf loopt na te praten (dus hier gewoon een origineel bericht posten, AUB) en dan iets te zeggen wat niet echt van toepassing is op de huidige discussie is (in een topic over SFU vragen of iemand SFU kent, etc.).
Het komt op mij nogal lui en een beetje ongeïnteresseerd over.

En dan is er nog het vreselijke gebroken Engels, maar daar heb ik eigenlijk niets over te zeggen.
Lekker belangrijk :wink:

-Zeur-

P.S. Six Feet Under is ook voor mij net wat teveel drama.. Maar kijk 't wel es als er toch niks op is...

Simon
Filmster
Filmster

Bericht door Simon » 30 mar 2003 22:32

Ik kan het nooit volhouden series te kijken. Ik probeerde het al met 24 en The Sopranos, maar er is altijd wel een goede film, een leuk feest of een belangrijk nieuwsbericht waardoor ik grote delen mis, en dat haalt toch de lol eruit.

Stuff
Figurant
Figurant
Contacteer:

Bericht door Stuff » 22 apr 2003 14:02

Heerlijke serie!! De hele sfeer van American Beauty komt er ook terug. De onderkoelde humor, de zelfspot: het is allemaal heel on-Amerikaans en fijn om te zien. Een serie waar ik altijd voor opbleef! Gelukkig gaan ze in september verder met deel twee.

VoiceOver
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door VoiceOver » 28 aug 2003 14:35

Ik heb net op dvd seizoen 1 gekocht en had op tv alleen de laatste 2 afleveringen van dat seizoen gemist, in short, ik vind het helemaal te gek; zo'n beetje het beste wat sinds Twin Peaks voor tv gemaakt is.
Het is grappig, dan weer tragisch, dan weer ontroerend met een fenomenale cast, schitterende muziek en de mooiste tv-serie intro ooit gemaakt.
Ik heb diverse vrienden ermee kennis laten maken en zonder uitzondering vonden ze het allemaal geweldig en wilden meteen het hele seizoen zien.
Kan niet wachten op het 2e seizoen; blij te horen dat ze alle drie zijn aangeschaft!

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 28 aug 2003 16:45

Voor de fans (waar ik me onder schaar): Vanaf drie september beginnen de nieuwe afleveringen, maar pas op: op een andere dag en tijd dan we gewend zijn!

Quote van de NPS Website: De nieuwe serie afleveringen van Six Feet Under zullen niet, zoals u gewend bent, op maandagavond worden uitgezonden, maar op woensdag rond de klok van half negen. Het seizoen begint met vier herhalingen uit de vorige serie. Daarna kunnen we weer genieten van nieuwe ontwikkelingen in het chaotische leven van een bizarre familie die een begrafenisonderneming runt in Los Angeles.

Uitzending: Vanaf woensdag 3 september om 20.25 uur NPS op Nederland 3

Norman Bates
Bijrol
Bijrol

Bericht door Norman Bates » 28 aug 2003 17:14

Beter kan ik alsnog de laatste aflevering van de 1e serie zien.

Swampman
Filmster
Filmster

Bericht door Swampman » 30 aug 2003 12:02

Fantastische onconventionele serie met sterk acteerwerk, verrassende verhaallijnen en heerlijke (zwarte) humor.
Natuurlijk miste ik Tony Soprano en zijn maten op de maandagavond,
maar de bizarre maar levensechte belevenissen van de familie Fisher
maakten veel zo niet alles goed.
Ik kijk al reikhalzend uit naar 3 september wanneer we weer wekelijks getuige kunnen zijn van de gebeurtenissen rond Nate, David, Claire, Ruth & the late great Nathaniel Fisher Sr.
De NPS start met een herhaling van de laatste 4 afleveringen van serie 1 en gaat vervolgens verder met serie 2.
Denk er aan dat SFU vanaf nu op woensdagavond tussen 20.25 en 21.30 wordt uitgezonden. :)

Plaats reactie