Ik heb vorig jaar de herhaling van seizoen 1 gezien, maar heel seizoen 2 dus gemist jammer genoeg. Maar dat t praten met de doden een regelmatig terugkerend verschijnsel is in SFU was me wel bekend ja. Das alleen toch wel iets anders dan die hallucinaties die Nate op een gegeven moment krijgt na die operatie?? Als ze met doden praten is het meestal zo van "oh whatever, ik praat met een dode" en daarna gaat het leven weer gewoon verder. Terwijl die hallucinaties van Nate toch wel behoorlijke indruk op hem leken te maken en daar ook op werd teruggekoppeld doordat dingen uit die hallucinaties later terugkwamen in zijn echte leven. Toch?Colonel_Kurz schreef:Sas, heb je de eerste twee seizoenen ook gezien? Want het in gedachten 'praten met de doden' is een gewoon verschijnsel in SFU.
Six Feet Under
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Erhm... na de eerste aflevering van seizoen 3 heeft Nate toch geen hallucinaties meer gehad?Sas schreef:Ik heb vorig jaar de herhaling van seizoen 1 gezien, maar heel seizoen 2 dus gemist jammer genoeg. Maar dat t praten met de doden een regelmatig terugkerend verschijnsel is in SFU was me wel bekend ja. Das alleen toch wel iets anders dan die hallucinaties die Nate op een gegeven moment krijgt na die operatie?? Als ze met doden praten is het meestal zo van "oh whatever, ik praat met een dode" en daarna gaat het leven weer gewoon verder. Terwijl die hallucinaties van Nate toch wel behoorlijke indruk op hem leken te maken en daar ook op werd teruggekoppeld doordat dingen uit die hallucinaties later terugkwamen in zijn echte leven. Toch?Colonel_Kurz schreef:Sas, heb je de eerste twee seizoenen ook gezien? Want het in gedachten 'praten met de doden' is een gewoon verschijnsel in SFU.
Could be, ik haal echt vanalles door elkaar en weet niet goed meer wat er per aflevering gebeurde. Maar ik dacht me toch echt te herinneren dat hij na die eerste aflevering nog wel een paar keer iets droomde wat dan later ook echt gebeurde...Colonel_Kurz schreef:Erhm... na de eerste aflevering van seizoen 3 heeft Nate toch geen hallucinaties meer gehad?
Alhoewel een droom natuurlijk niet hetzelfde is als een hallucinatie...
Pffffffff laat t maar weer zondag zijn zodat we weer een nieuwe aflevering kunnen kijken. Al dat nadenken over oude afleveringen is behoorlijk verwarrend

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Maar vanavond jammer genoeg alweer de laatste aflevering van dit seizoenColonel_Kurz schreef:Ik heb gisteravond besloten dat SFU de beste TV-serie is die ik ken.![]()

Zouden we er nu eindelijk achter komen wat er met Lisa is gebeurd? Ergens hoop ik van niet. Een afgerond en enigszins geruststellend einde van een seizoen past volgens mij niet echt in de sfeer van Six Feet Under. Nog even en we zullen het weten...
hadiederk schreef:Wat vind je dan van Cold Feet?Colonel_Kurz schreef:Ik heb gisteravond besloten dat SFU de beste TV-serie is die ik ken.Beter dan Twin Peaks, beter dan The Sopranos, beter dan The Simpsons, en verder waren er eigenlijk al geen noemenswaardige kandidaten voor deze toppositie.

Cold Feet vind ik misschien wel net iets leuker.
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
Ik ga je op deze manier niet verder helpen. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je wel een beetje een provocatief e... laat maar.grappig schreef:ken je de serie??? kun je me verder helpen.. ik wil niemand kwetsen of zo maar sta daar niet echt op te wachten..gollum36 schreef:smaakvol en subtiel als altijd.grappig schreef:weet iemand trouwens of het homo-geklef-gedoe na serie 1 minder wordt...???