Six Feet Under

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Sas
Bijrol
Bijrol

Bericht door Sas » 17 mar 2005 14:05

Colonel_Kurz schreef:Sas, heb je de eerste twee seizoenen ook gezien? Want het in gedachten 'praten met de doden' is een gewoon verschijnsel in SFU.
Ik heb vorig jaar de herhaling van seizoen 1 gezien, maar heel seizoen 2 dus gemist jammer genoeg. Maar dat t praten met de doden een regelmatig terugkerend verschijnsel is in SFU was me wel bekend ja. Das alleen toch wel iets anders dan die hallucinaties die Nate op een gegeven moment krijgt na die operatie?? Als ze met doden praten is het meestal zo van "oh whatever, ik praat met een dode" en daarna gaat het leven weer gewoon verder. Terwijl die hallucinaties van Nate toch wel behoorlijke indruk op hem leken te maken en daar ook op werd teruggekoppeld doordat dingen uit die hallucinaties later terugkwamen in zijn echte leven. Toch?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 17 mar 2005 14:47

Sas schreef:
Colonel_Kurz schreef:Sas, heb je de eerste twee seizoenen ook gezien? Want het in gedachten 'praten met de doden' is een gewoon verschijnsel in SFU.
Ik heb vorig jaar de herhaling van seizoen 1 gezien, maar heel seizoen 2 dus gemist jammer genoeg. Maar dat t praten met de doden een regelmatig terugkerend verschijnsel is in SFU was me wel bekend ja. Das alleen toch wel iets anders dan die hallucinaties die Nate op een gegeven moment krijgt na die operatie?? Als ze met doden praten is het meestal zo van "oh whatever, ik praat met een dode" en daarna gaat het leven weer gewoon verder. Terwijl die hallucinaties van Nate toch wel behoorlijke indruk op hem leken te maken en daar ook op werd teruggekoppeld doordat dingen uit die hallucinaties later terugkwamen in zijn echte leven. Toch?
Erhm... na de eerste aflevering van seizoen 3 heeft Nate toch geen hallucinaties meer gehad?

Sas
Bijrol
Bijrol

Bericht door Sas » 17 mar 2005 16:44

Colonel_Kurz schreef:Erhm... na de eerste aflevering van seizoen 3 heeft Nate toch geen hallucinaties meer gehad?
Could be, ik haal echt vanalles door elkaar en weet niet goed meer wat er per aflevering gebeurde. Maar ik dacht me toch echt te herinneren dat hij na die eerste aflevering nog wel een paar keer iets droomde wat dan later ook echt gebeurde...
Alhoewel een droom natuurlijk niet hetzelfde is als een hallucinatie...

Pffffffff laat t maar weer zondag zijn zodat we weer een nieuwe aflevering kunnen kijken. Al dat nadenken over oude afleveringen is behoorlijk verwarrend :-?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 28 mar 2005 11:31

Ik heb gisteravond besloten dat SFU de beste TV-serie is die ik ken. _O_ Beter dan Twin Peaks, beter dan The Sopranos, beter dan The Simpsons, en verder waren er eigenlijk al geen noemenswaardige kandidaten voor deze toppositie.

Sas
Bijrol
Bijrol

Bericht door Sas » 17 apr 2005 21:26

Colonel_Kurz schreef:Ik heb gisteravond besloten dat SFU de beste TV-serie is die ik ken. _O_
Helemaal mee eens. Maar vanavond jammer genoeg alweer de laatste aflevering van dit seizoen :(
Zouden we er nu eindelijk achter komen wat er met Lisa is gebeurd? Ergens hoop ik van niet. Een afgerond en enigszins geruststellend einde van een seizoen past volgens mij niet echt in de sfeer van Six Feet Under. Nog even en we zullen het weten...

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 26 jan 2006 23:16

Als ik het goed heb begrepen, begint volgende week zondag de nieuwe reeks afleveringen! :T

hadiederk
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door hadiederk » 27 jan 2006 00:45

Colonel_Kurz schreef:Ik heb gisteravond besloten dat SFU de beste TV-serie is die ik ken. _O_ Beter dan Twin Peaks, beter dan The Sopranos, beter dan The Simpsons, en verder waren er eigenlijk al geen noemenswaardige kandidaten voor deze toppositie.
Wat vind je dan van Cold Feet?

Lumière
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Lumière » 27 jan 2006 01:00

hadiederk schreef:
Colonel_Kurz schreef:Ik heb gisteravond besloten dat SFU de beste TV-serie is die ik ken. _O_ Beter dan Twin Peaks, beter dan The Sopranos, beter dan The Simpsons, en verder waren er eigenlijk al geen noemenswaardige kandidaten voor deze toppositie.
Wat vind je dan van Cold Feet?
_O_

Cold Feet vind ik misschien wel net iets leuker.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 01 mei 2006 13:46

Iemand enig idee wanneer het volgende seizoen nou eindelijk eens wordt uitgezonden op de NPS?

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 05 jul 2006 22:16

wooooah, net de laatste aflevering van seizoen 5 gezien...ongeloofelijk, die aflevering alleen zorgt er al voor dat dit mijn favoriete tv show is. Beste afsluiting van een tv show die ik ooit heb gezien, het was perfect.

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 06 jul 2006 15:50

weet iemand trouwens of het homo-geklef-gedoe na serie 1 minder wordt...???

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 06 jul 2006 15:52

grappig schreef:weet iemand trouwens of het homo-geklef-gedoe na serie 1 minder wordt...???
smaakvol en subtiel als altijd.

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 06 jul 2006 15:58

gollum36 schreef:
grappig schreef:weet iemand trouwens of het homo-geklef-gedoe na serie 1 minder wordt...???
ken je de serie??? kun je me verder helpen.. ik wil niemand kwetsen of zo maar sta daar niet echt op te wachten.. :(

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 06 jul 2006 16:01

grappig schreef:
gollum36 schreef:
ken je de serie??? kun je me verder helpen.. ik wil niemand kwetsen of zo maar sta daar niet echt op te wachten.. :(
Ik ga je op deze manier niet verder helpen. Sorry dat ik het zeg, maar ik vind je wel een beetje een provocatief e... laat maar. :o

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 06 jul 2006 16:08

iemand anders dan.. ik dacht dat wij hier op de wereld zijn gebracht om elkaar te helpen zo te zien niet.. :lol:

Plaats reactie