Six Feet Under

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 06 jul 2006 16:22

grappig schreef:weet iemand trouwens of het homo-geklef-gedoe na serie 1 minder wordt...???
nee, het wordt alleen maar erger (nou ja, dat valt ook wel mee, maar het wordt in ieder geval niet minder).

maar mensen die zo small minded zijn om daar niet doorheen te kijken zouden zowiezo de serie niet moeten kijken :P

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 06 jul 2006 17:03

the catfishman schreef:
grappig schreef:weet iemand trouwens of het homo-geklef-gedoe na serie 1 minder wordt...???
nee, het wordt alleen maar erger (nou ja, dat valt ook wel mee, maar het wordt in ieder geval niet minder).

maar mensen die zo small minded zijn om daar niet doorheen te kijken zouden zowiezo de serie niet moeten kijken :P
het is duidelijk dat jij niet de serie volgt... :r

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 06 jul 2006 17:20

grappig schreef:
the catfishman schreef:

Het is duidelijk dat jij zwaar homofoob bent.

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 06 jul 2006 17:26

grappig schreef:
the catfishman schreef:

:-? eh... als je m'n vorige post hebt gelezen had je begrepen dat ik net de laatste aflevering heb gezien, ofterwijl... ik heb alle 5 de seizoenen gevolgd.
Laatst gewijzigd door the catfishman op 19 sep 2006 13:35, 1 keer totaal gewijzigd.

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 06 jul 2006 17:41

the catfishman schreef:
grappig schreef:
the catfishman schreef: nee, het wordt alleen maar erger (nou ja, dat valt ook wel mee, maar het wordt in ieder geval niet minder).

:-? eh... als je m'n vorige post heb gelezen had je begrepen dat ik net de laatste aflevering heb gezien, ofterwijl... ik heb alle 5 de seizoenen gevolgd.
oké, het blijft dus het zelfde dan neem ik de sprong in het diepe en ga eens kijken waar ik seizoen 2 kan kopen... dankje..

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 06 jul 2006 17:53

grappig schreef:
oké, het blijft dus het zelfde dan neem ik de sprong in het diepe en ga eens kijken waar ik seizoen 2 kan kopen... dankje..
goedzo

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 31 aug 2006 23:04

Ik heb nu de eerste paar afleveringen van seizoen één gezien en ik vind het geweldig, echt zo'n serie voor Gollum :lol:

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 31 aug 2006 23:36

PUMA schreef:Ik heb nu de eerste paar afleveringen van seizoen één gezien en ik vind het geweldig, echt zo'n serie voor Gollum :lol:
Zoals ze tegenwoordig in al hun gemakzucht schrijven - wrm - vind je deze serie echt wat voor gollum? Als er iemand hetero is dan is het mijn zoon wel, soms wel eens een beetje tè. :oops: Maar die vindt deze serie ook erg goed.

PUMA
Regisseur
Regisseur

Bericht door PUMA » 01 sep 2006 07:10

Ann McDunn schreef:
PUMA schreef:Ik heb nu de eerste paar afleveringen van seizoen één gezien en ik vind het geweldig, echt zo'n serie voor Gollum :lol:
Zoals ze tegenwoordig in al hun gemakzucht schrijven - wrm - vind je deze serie echt wat voor gollum? Als er iemand hetero is dan is het mijn zoon wel, soms wel eens een beetje tè. :oops: Maar die vindt deze serie ook erg goed.
Omdat er een personage zit die worstelt met zijn homofilie en daarbij ook met het geloof in zijn kielzog zit. Daarbij komt ook, maar dat is alleen mijn bescheiden mening, dat de persoon voor mijn gevoel licht autistische trekjes heeft.

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 01 sep 2006 07:28

Ann McDunn schreef:Zoals ze tegenwoordig in al hun gemakzucht schrijven - wrm - vind je deze serie echt wat voor gollum? Als er iemand hetero is dan is het mijn zoon wel, soms wel eens een beetje tè. :oops: Maar die vindt deze serie ook erg goed.
Missschien herkent hij zijn moeder-zoonrelatie?

grappig
Oscar nominatie
Oscar nominatie
Contacteer:

Bericht door grappig » 01 sep 2006 17:34

Dan kan ik hem ook The shield aanraden! Zo moet het: zoals Julien met zijn homo-zijn omgaat althans zo noemt hij het..

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 01 sep 2006 17:38

JB schreef:
Ann McDunn schreef:Zoals ze tegenwoordig in al hun gemakzucht schrijven - wrm - vind je deze serie echt wat voor gollum? Als er iemand hetero is dan is het mijn zoon wel, soms wel eens een beetje tè. :oops: Maar die vindt deze serie ook erg goed.
Missschien herkent hij zijn moeder-zoonrelatie?
Denk het niet! Soms herkent hij mij niet eens dus dat zal het niet zijn. :D

JB
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door JB » 16 sep 2006 14:28

Eindelijk: Zondagavond 17 september om 23:00 beginnen ze op Nederland 3 weer met de nieuwe afleveringen! _O_

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 17 sep 2006 23:17

En het begint meteen weer lekker heftig! Nou ja, lekker... :P

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 18 sep 2006 11:00

Vreselijk! Ik heb de eerste aflevering gemist! :cry:
Weet iemand toevallig of ze het herhalen en hoe ik er anders aan moet komen? (ik heb weinig verstand van downloaden, maar kent iemand misschien een veilige site waar je dit kan doen?)

Plaats reactie