Six Feet Under

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Klefbeer
Filmster
Filmster

Bericht door Klefbeer » 19 sep 2006 18:44

Kimon schreef:Vreselijk! Ik heb de eerste aflevering gemist! :cry:
Weet iemand toevallig of ze het herhalen en hoe ik er anders aan moet komen? (ik heb weinig verstand van downloaden, maar kent iemand misschien een veilige site waar je dit kan doen?)
Ik denk niet dat je dit *legaal*, via een veilige site kunt downloaden.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 27 nov 2006 13:04

Ik heb gisteren, voor het eerst, een aflevering van Six Feet Under gekeken. Leuke interessante aflevering, maar ik duizelde een beetje van de grote hoeveelheid presonages die telkens in beeld komen. Ik merk dat het een 'volg'-serie is.

Gaat er trouwens elke serie iemand dood, en zo als rode draad voor die aflevering dient?

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 27 nov 2006 13:58

KoenZ schreef:Ik heb gisteren, voor het eerst, een aflevering van Six Feet Under gekeken. Leuke interessante aflevering, maar ik duizelde een beetje van de grote hoeveelheid presonages die telkens in beeld komen. Ik merk dat het een 'volg'-serie is.

Gaat er trouwens elke serie iemand dood, en zo als rode draad voor die aflevering dient?
Ja, aan het begin van elke aflevering sterft er iemand waarvan daarna de begravenis word geregeld door de familie fischer. En ja het is zeker een 'volg' serie.

KoenZ
Regisseur
Regisseur

Bericht door KoenZ » 27 nov 2006 19:09

the catfishman schreef:
KoenZ schreef:Ik heb gisteren, voor het eerst, een aflevering van Six Feet Under gekeken. Leuke interessante aflevering, maar ik duizelde een beetje van de grote hoeveelheid presonages die telkens in beeld komen. Ik merk dat het een 'volg'-serie is.
Ja, aan het begin van elke aflevering sterft er iemand waarvan daarna de begravenis word geregeld door de familie fischer. En ja het is zeker een 'volg' serie.
En daarmee zal het bij mij moeilijk worden de serie goed te volgen. Zondag avond is sowieso geen makkelijke avond, en daarbij is het een rottijdstip. Precies het moment dat ik nog een filmpje aan zou willen zetten, of de herhaling van het voetbal wil kijken. Ach, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik ben een slechte serievolger.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 27 nov 2006 23:57

Dit was de voorlaatste aflevering van het seizoen, dus veel valt er voorlopig niet meer te volgen...

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 12 mei 2007 14:13

Weet iemand wanneer Seizoen 5 zal worden uitgezonden? En komt er nog een 6de seizoen?

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 12 mei 2007 14:57

Geen idee en nee.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 10 mar 2009 15:17

Ik heb het eerste seizoen aangeschaft, ben benieuwd of het wat is.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 10 mar 2009 17:05

Een maandje terug ook gedaan en heb nu de helft van het eerste seizoen erop zitten. Tot nu toe een zeer vermakelijke serie hoewel ik het lang niet zo verslavend vind als een Lost, 24 of Dexter.

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 10 mar 2009 17:13

Mocht je het niks vinden dan wil ik 'm wel overnemen of ruilen met je... :wink:

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 10 mar 2009 17:57

Dr. Strangelove schreef:Mocht je het niks vinden dan wil ik 'm wel overnemen of ruilen met je... :wink:
met mij?

Dr. Strangelove
Regisseur
Regisseur

Bericht door Dr. Strangelove » 10 mar 2009 23:36

Nee, met je grootje, nou goed ?

Jahaa, Pietje Fietsbel, met jou... :D

...ruilen, als je er niets aan vindt.

Als je wilt ruilen maak ik een hele goede deal voor je als je wat voor jou interessante dvd kunt vinden in mijn lijst *klik !*.

wirwar
Bijrol
Bijrol

Bericht door wirwar » 24 mar 2009 14:13

McMurphy schreef:Een maandje terug ook gedaan en heb nu de helft van het eerste seizoen erop zitten. Tot nu toe een zeer vermakelijke serie hoewel ik het lang niet zo verslavend vind als een Lost, 24 of Dexter.
Even verder doorbijten, het wordt echt fantastisch goed! Soms wat heftig, dat je na een aflevering genoeg gezien hebt, maar dat is juist de kracht toch.. en lekker zwart gallische humor, echt een een super serie!

en is het niet heel mooi om micheal c hall in een heel andere rol te zien dan in Dexter...

en oja, niet ruilen hoor :P

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 24 mar 2009 14:40

Pilot gezien en deze serie hou ik zelf toch!

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 25 mar 2009 13:21

wirwar schreef:Even verder doorbijten, het wordt echt fantastisch goed! Soms wat heftig, dat je na een aflevering genoeg gezien hebt, maar dat is juist de kracht toch.. en lekker zwart gallische humor, echt een een super serie!

en is het niet heel mooi om micheal c hall in een heel andere rol te zien dan in Dexter...

en oja, niet ruilen hoor :P
Ruilen zou ik sowieso niet doen, daar hadden ze het met pietje012 over :P.
En ik zie Michael C. Hall toch liever als emotieloze killer dan als homoseksuele begrafenisondernemer :wink:.

Ik hervat binnenkort de andere helft nog wel en dan kijk ik wel of de overige seizoenen ook de moeite waard zijn.

Plaats reactie