Lost

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
jozef
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door jozef » 15 jun 2006 11:25

Echt heerlijk al die theorieen :D

Ik hoop alleen dat 't subtiele de serie niet gaat verlaten... Voorlopig vermaak ik me wel met alles dat er op 't web over te lezen is en ben ik jaloers op de mensen die gewoon de kracht hebben om elke keer tot vrijdag te wachten voor een nieuwe aflevering op de nederlandse buis :Y

Bluesky
Bijrol
Bijrol

Bericht door Bluesky » 15 jun 2006 13:00

Djistus schreef:Ik snap trouwens ook dat stuk niet waar iedereen het over heeft dat Libby 1 van The Others zou zijn.
Ik wilde het eerst uittikken maar dit leek me handiger :)

First, the boat. It's named Elizabeth, after the wife of a man who died before he could sail it. The woman? That's Libby. It turns out she met Desmond in an airport and bought his coffee for him. Since he needed a boat and her husband had recently died before he could sail the boat, she decided her husband would like him to have it. So she gave it to him. Looks like Libby may have some bit parts to play. We still need to find out how she landed in the hospital with Hugo, after all.

Meer heb ik ook niet gevonden tijdens het kijken. Misschien dat iemand anders het wil toelichten?

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 15 jun 2006 13:58

De hypthese dat Libby bij the Others zou horen komt/kwam vooral voort uit het sprekende gemak waarmee ze haar boot aan Desmond gaf, zodat die op het eiland zou terechtkomen.

Djistus
Bijrol
Bijrol

Bericht door Djistus » 16 jun 2006 21:18

Ja dat zijn dus in ieder geval 3 vragen over Libby.
1. Hoe is ze uiteindelijk uit dat 'tehuis' gekomen waar ook Hugo zat?
2. Waarom gaf ze de boot zo snel aan Desmond?
3. Elizabeth en Libby lijken qua namen niet veel op elkaar. Heet ze wel Libby?

shortlegs
Bijrol
Bijrol
Contacteer:

Bericht door shortlegs » 18 jun 2006 20:25

jozef schreef:Echt heerlijk al die theorieen :D

Ik hoop alleen dat 't subtiele de serie niet gaat verlaten... Voorlopig vermaak ik me wel met alles dat er op 't web over te lezen is en ben ik jaloers op de mensen die gewoon de kracht hebben om elke keer tot vrijdag te wachten voor een nieuwe aflevering op de nederlandse buis :Y
ik begrijp wat je bedoelt, its just hard to wait :cry:

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 20 jun 2006 18:19

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 24 jun 2006 14:46

jozef schreef:Echt heerlijk al die theorieen :D

Thank you, thank you very much. :)

Ik heb een tijdje terug 3,4 afleveringen gemist, maar zit weer helemaal in de serie. Over het algemeen goede acteurs, en een hoop spanning, sensatie&mysterie. Wat wil een mens nog meer op de vrijdagavond;) Ook belangrijk de cliffhangers zijn zeer goed, net niet over the top.

Gisteren was het voor mij persoonlijk *SPOILER* wel heel snel duidelijk dat Michael deel uitmaakte van 'The Others'. Zijn verhaal klopte gewoon te goed, en kwam er te soepel uit. Waarom Michael nou zichzelf in de schouder schoot is me niet helemaal duidelijk. Om Henry te laten lynchen door de groep die wij goed kennen, of om hem te laten ontsnappen en te laten lynchen door 'The Others'? Het zou behoorlijk naiëf zijn als men Michael zomaar zou geloven, maargoed er gebeurt wel meer dat niet logisch is. Wel sneu voor Hurley dat Libby dood is. *SPOILERS*

Jedimaster
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door Jedimaster » 29 jun 2006 23:57

Ik volg deze serie helemaal niet, omdat ik hem eerst vanaf het begin zou willen zien, maar ik heb groot respect voor Net 5. Elke keer weer wordt in zo ongeloofelijk nieuwschierig naar wat er gaat gebeuren door die kleine aankondigingsfilmpjes. Zo ook voor aankomende vrijdag. Ik wil weten wat die kerel zie als hij ergens bovenop staat. Weet niet wie hij is, of wat hij zou kunnen zien, maar ik wil het wel weten. Belachelijk eigenlijk...

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 01 jul 2006 11:33

Sawyer is echt zo gehaaid, respect hoor. *SPOILERS* In eerste instantie dacht ik dat ik een plothole had bespeurd. Mij leek dat op het moment dat Jack Swayer wegstuurt om heroïne te halen voor Libby en Kate van hem per se meemoet, Sawyer ook gewoon een sprintje kan trekken/omweg kan maken en zo Kate achter zich kan laten. Maar nee wat doet hij, hij maakt van Jack de bad guy door Jacks gedachtengang uit te spellen en neemt Kate gewoon mee naar de heroïne én wapenopslagplaats. Zo bind hij Kate aan zich, die tegelijkertijd schrikt van de harde, zakelijke houding van Jack. *SPOILER*

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 31 aug 2006 22:15

Iemand al enig idee wanneer Net5 seizoen 3 gaat uitzenden? uiteraard hoop ik voor die tijd nog de DVD's van seizoen 2 te kunnen afkijken namelijk...

Jean-luc
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Jean-luc » 02 sep 2006 17:11

In het voorjaar 2007 al.. :cry:

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 03 sep 2006 18:29

Jean-luc schreef:In het voorjaar 2007 al.. :cry:
Oh, dan heb ik nog genoeg tijd! :Y Maqar hoezo al? Ik vind t nog wel duren anders...

Jean-luc
Hoofdrol
Hoofdrol
Contacteer:

Bericht door Jean-luc » 03 sep 2006 20:18

Vind ik ook, ik bedoelde het ook cynisch..

Maar in de US komt het al op 3 oktober op tv, dus kan je het daarna alvast downloaden.

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 27 sep 2006 08:46

http://www.youtube.com/watch?v=_PPCCcXarkc

hier het complete Hanso filmpje, het geeft heel veel nieuwe info _O_

en seizoen 3 begint volgende week al weer...woo

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 27 sep 2006 12:56

the catfishman schreef:en seizoen 3 begint volgende week al weer...woo
Volgens mij heb je dat niet helemaal goed. Ze beginnen geloof ik weer met het uitzenden van het tweede seizoen. Dan gaat seizoen 3 in 2007 daarna van start. Als ik de website van NET 5 moet geloven natuurlijk...

Plaats reactie