Lost

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 27 apr 2007 21:50

Leuke aflevering, maar ik heb zoveel vragen en ik wil ook downloaden weet niet eens waar en hoe maar lijkt me leuk :lol:

Hmm en Juliet valt nu toch wel een beetje (ik bedoel dan ook een beetje) mee :P

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 28 apr 2007 07:36

Ik vond het een wat minder leuke aflevering, niet echt spannend ofzo. Maar ik vind de band tussen Jack en Juliet erg interessant. En ik vind Juliet juist wel een erg sympathiek personage.

Djistus
Bijrol
Bijrol

Bericht door Djistus » 28 apr 2007 10:09

Ik vind Juliet één van de sterkste personages. Ik ben echt dol op haar kalmheid en hoe ze dingen weet te brengen, zeer sterk. Vond de aflevering weer een beetje jammer. Ben daarentegen wel heel erg benieuwd naar de Season Finale al kunnen we al bijna zeker weten dat dan Ben en z'n maatjes terugkomen natuurlijk.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 02 mei 2007 08:30

Nuhh ben niet weg van haar, dat noem ik niet kalm nog kalmer en ze is dood. Vind haar ongenaakmaar, zonder kleur noch smaak kan totaal geen uitdrukking op haar gezicht toveren. Nada.

Vind het jammer dat Michelle Rodriguez er niet meer inzit, of toch wel, ja sorry ik heb wat afleveringen gemist van 2. Vandaar misschiend dat ik die Juliet niet zo sympathiek vind. Maar iemand zonder geur of smaak zonder enige uitdrukking op haar saaie gezicht (ohh had ik dat al gezegd), en die spanning tussen haar en Jack kan me gestolen worden :P

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 02 mei 2007 09:12

jacq schreef:Vind het jammer dat Michelle Rodriguez er niet meer inzit, of toch wel, ja sorry ik heb wat afleveringen gemist van 2.
Mevrouw "ik-moet-na-iedere-twee-zinnen-mijn-mond-dichtknijpen-want-dan-lijkt-het-alsof-ik-wel-kan-acteren"? Die Michelle Rodriguez? :o

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 02 mei 2007 12:00

ash_ schreef:
jacq schreef:Vind het jammer dat Michelle Rodriguez er niet meer inzit, of toch wel, ja sorry ik heb wat afleveringen gemist van 2.
Mevrouw "ik-moet-na-iedere-twee-zinnen-mijn-mond-dichtknijpen-want-dan-lijkt-het-alsof-ik-wel-kan-acteren"? Die Michelle Rodriguez? :o
_O_ uhh doet ze dat :lol:

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 02 mei 2007 12:15

jacq schreef:Vind het jammer dat Michelle Rodriguez er niet meer inzit,
Mee eens. Kate is zo verschrikkelijk irritant, echt zo'n good girl die ze geprobeerd hebben een fout verleden een fout verleden te geven wat totaal niet overtuigend is. Sun en Claire zijn een stuk minder erg, maar vielen in het niet bij de geweldige attitude van Ana-Lucia. Nu hebben we wel weer Alex, hopen dat dat wat wordt. De eerste keer dat ik haar zag zette ze meteen Sawyer op z'n nummer, dat was al erg veelbelovend.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 02 mei 2007 13:34

jacq schreef:uhh doet ze dat :lol:
Ik weet niet hoe ik het precies moet omschrijven maar na iedere paar zinnen trok ze op een bepaalde manier met haar mond. Dat viel me op een gegeven moment op en vanaf dat moment kon ik echt niet meer naar haar kijken zonder me dood te ergeren.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 02 mei 2007 15:03

Ach, ieder heeft zo zijn irritaties Ash_ :) Ze heeft inderdaad wel een scheve mond, dat is een feit, maar vond haar wel wat power hebben, of hoe je het dan ook moet zeggen. En ik vind die Kate inderdaad net wat Luce zegt, te soft. Ze doet stoer, maar het blijft een schattig sproetje :D wat stoer doet.

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 02 mei 2007 15:24

Rodriquez speelt heel vaak van die stoere types, daarom vond ik haar in Lost ook niet zo interessant. Ik zie Lilly liever acteren als haar!

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 02 mei 2007 16:53

Waarom? Kate is vaak net zo'n trekpop die huilgeluiden maakt. Verder moet ik toegeven dat ze soms redelijk ondernemend is, maar goed dat zijn er wel meer dus dat is ook niet zo bijzonder. Die driehoeksrelatie met Jack en Sawyer begint trouwens ook strontvervelend te worden. Ik heb inmiddels zoiets van "mens kies er toch één, en (nogmaals) jank niet zoveel".

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 03 mei 2007 08:20

Luce ben het weer met je eens, en laten we eerlijk zijn ze moet gewoon voor Jack kiezen, Saywer kan ze toch niet aan :P En dat zielige gejank daar kan ik ook niet tegen.

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 03 mei 2007 08:36

Nee, ze moet voor Sawyer kiezen en Jack voor Juliet. Punt! :) Maar beter is als ze er met niemand van door gaat, want Sawyer is niks voor haar. Al hebben ze beiden wel een ruig verleden.

jacq
Regisseur
Regisseur

Bericht door jacq » 03 mei 2007 08:43

Creeper schreef:Nee, ze moet voor Sawyer kiezen en Jack voor Juliet. Punt! :) Maar beter is als ze er met niemand van door gaat, want Sawyer is niks voor haar. Al hebben ze beiden wel een ruig verleden.
Neee Jack is leuk, menselijk, een dokter, daar ga ik wel voor :lol: geintje, maar nee zeg alsjeblieft geen Juliet, die pop zonder enige emotie waarbij je toch zo in slaap valt is niks voor hem, pasie sex sensatie wil ik :lol: Nou zie jij dat voor je bij Jack en Jill, nuhh ik ook niet.
Dus Jack moet maar even wachten....(ik ken dat eiland maar niet vinden)..op Ana Lucia of weet ik veel op wie. En Sawyer heeft een ruig verleden, ach sproetje speelt dat ze een ruig verleden heeft, maar daar moet ze nu wel erg om huilen hoor :cry: :Y punt :wink:

the catfishman
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door the catfishman » 03 mei 2007 21:04

.... 3, 19 was echt de beste lost aflevering ooit _O_

Plaats reactie