Lost

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Mark
Regisseur
Regisseur

Re: Lost

Bericht door Mark » 10 aug 2010 22:52

Op die boot toen Walt die comeback maakte zei die kapitein dat Ben het was... vage shit!

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 10 aug 2010 23:05

Deze theorie klopt volgens mij wel heel aardig: nep 815 theorie

Nicole
Bijrol
Bijrol

Re:

Bericht door Nicole » 11 aug 2010 22:38

Thiver schreef:Pfff, d'r waren toch wel enorm veel onbeantwoorde vragen...
Precies waarom mij de finale zo teleurstelde. Teveel vragen zijn niet beantwoord! Ze zeggen dat het altijd om de personages ging,
Spoiler
maar waarom werden er altijd zoveel personages vermoord? Sayid en Shannon was een grote grap aan de andere kant zou de theorie wel kloppen dat het Jack zijn eigen creatie van de hemel is.
De finale had mooie aspecten, maar als het dan toch om de personages gaat
Spoiler
waarom konden ze dan niet even een glimp geven van wat er gebeurde met Sawyer, Desmond, Kate, Claire & Miles. Waarschijnlijk hebben hun nog een lang leven gehad.
Spoiler
Het zou mooi geweest zijn om Claire weer terug te zien met Aaron. En dat Sun bij Jin bleef nou.. dan gaf ze waarschijnlijk meer om hem dan om haar dochter. Komt heel onrealistisch over. Kate wilde haar grote liefde Jack wel verlaten (to die alone!) om terug te keren naar Aaron maar Sun wilde blijkbaar zonder Jin niet meer terug. Wat ik ook jammer vond van seizoen 5 en 6 was dat Terry The Man in Black speelde in plaats van John Locke.
Locke was toch wel 1 van de mooiste personages.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 13 aug 2010 09:43

Ik heb niets gelezen van de eerdere berichten (ik wil het niet weten!!!), maar ik wilde toch even mededelen dat mijn vriendin en ik gister seizoen 4 hebben afgerond en met frisse moed en nog steeds heel veel zin z.s.m. aan seizoen 5 gaan beginnen.

(En dankzij Nicole is het daarna tijd voor Alias ;))

PascalE
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door PascalE » 13 aug 2010 20:33

S5 vond ik destijds het gaafst, de herkijk is nu blijven steken bij seizoen 3 maar ook als ik er aan terugdenk ik 5 wel mn favoriet.

geertvdheide
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door geertvdheide » 17 aug 2010 19:37

Veel mensen vinden dat de finale te weinig antwoorden gaf. Iedereen heeft recht op zijn mening, maar toch vind ik dat de meeste "onbeantwoorde vragen" óf niet bijzonder relevant zijn, óf wel degelijk (deels) beantwoord zijn. En de rest kun je meestal zelf redelijk invullen. Het hangt vooral af van wat voor type mens je bent: Of je houdt van een volledig uitgelegd verhaal, of je accepteert een zekere mate van mysterie. Geen is goed of fout wat mij betreft, hoewel de makers van de serie ons proberen te vertellen dat het goed is om gewoon vertrouwen te hebben, in plaats van alles uit te zoeken (man of science, man of faith).

Er zijn wel enkele missers wat mij betreft, zoals het hele gebeuren met Walts ontvoering door The Others. Het is nooit helemaal uitgelegd, vooral ook omdat de acteur die Walt speelt een enorme groeispurt kreeg en daarom uit de serie is geschreven. Maar het is wel duidelijk dat Walt speciale krachten had (misschien aangeraakt door Jacob) en daarom misschien een belangrijke rol te vervullen had of heeft. Hij komt nog wel even kort voor in de epilogue van seizoen 6. Dit is een kort afsluitend filmpje (van iets van 12 minuten) die nog enkele antwoorden geeft. Zit bij de dvd-box van seizoen 6 en is ook te vinden op internet. Wel een aanrader voor de fans, maar het zal voor degenen die een volledige uitleg zoeken alsnog niet voldoende zijn.

Zelf vond ik de finale geweldig, heb ik het gevoel dat ik de meeste grote mysteries voor een redelijk deel doorgrond heb en voor mij staat Lost zeker in de top 5 beste tv-series aller tijden.

Nicole
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nicole » 18 aug 2010 12:35

timdekw schreef:Ik heb niets gelezen van de eerdere berichten (ik wil het niet weten!!!), maar ik wilde toch even mededelen dat mijn vriendin en ik gister seizoen 4 hebben afgerond en met frisse moed en nog steeds heel veel zin z.s.m. aan seizoen 5 gaan beginnen.

(En dankzij Nicole is het daarna tijd voor Alias ;))
Graag gedaan :D Ben benieuwd wat je ervan vind. Alias heeft ook nog wat romantiek erin zitten dus dat is wel leuk voor je vriendin :wink:

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 18 aug 2010 14:23

Nicole schreef:Graag gedaan :D Ben benieuwd wat je ervan vind. Alias heeft ook nog wat romantiek erin zitten dus dat is wel leuk voor je vriendin :wink:
Niet geheel on-topic (niet boos worden)

Ik heb de Pilot afgelopen zaterdag gekeken en mijn interesse is gewekt. Maar ik ben nog niet helemaal overtuigd dat Alias beter is dan Lost :)

Mijn vriendin (Nicole, toevallig hè? ;)) heeft niet meegekeken, maar ik denk dat zij het ook wel leuk zal vinden, maar eerst nog de laatste 2 seizoenen van Lost afkijken...

Nicole
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nicole » 20 aug 2010 10:57

Ook nog even on-topic :D Lost was een leuke serie. Naar het geheel kijkend vond ik Alias beter, maar veel mensen delen deze mening niet hoor.

Ik zou van beide series teveel spoilen als ik zou vertellen waarom, vandaar dat ik er even verder niks op zeg.

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 23 aug 2010 12:54

Gister met mijn vriendin afleveringen 1 t/m 9 gekeken van Lost seizoen 5.
Hopelijk snel de afleveringen 10 t/m 15 kijken en dan wachten tot seizoen 6 beschikbaar is bij een winkel in de buurt :)

Heerlijk die scenario's die zo lekker door elkaar lopen :Y :T

Edit:

Zojuist seizoen 6 gereserveerd op ECI.nl voor € 49,99. Op Bol.com en FRS.nl kost die € 69,99, dat scheelt nogal.
Op releasedatum op mijn deurmat :T

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 29 aug 2010 21:41

De Amerikaanse Blu-ray boxset, om precies te zijn: Lost: The Complete Collection with Senet board game, laat ik aan mij voorbij schieten. Het riscio dat een deel van deze boxset, met name seizoen 3 en 4, niet regiovrij is dus groot.

Ik ga voor de UK boxset.
Afbeelding

Want ik ook niet hoe het zit met de NL versie. Enige boxshot die te vinden is, is deze:

Afbeelding

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 06 okt 2010 22:08

Ik ben ook eens begonnen aan Lost. Eerste twee afleveringen nu gezien. Tot nu toe wel spannend.

McMurphy
Regisseur
Regisseur

Bericht door McMurphy » 07 okt 2010 05:41

Rem schreef:Ik ben ook eens begonnen aan Lost. Eerste twee afleveringen nu gezien. Tot nu toe wel spannend.
Het eerste seizoen moet je ff doorheen komen, wordt alleen maar beter _O_

timdekw
Oscar winnaar
Oscar winnaar
Contacteer:

Bericht door timdekw » 07 okt 2010 16:53

McMurphy schreef:
Rem schreef:Ik ben ook eens begonnen aan Lost. Eerste twee afleveringen nu gezien. Tot nu toe wel spannend.
Het eerste seizoen moet je ff doorheen komen, wordt alleen maar beter _O_
Ik vind Lost tot nu toe geweldig van seizoen 1 t/m seizoen 5, seizoen 6 is van de week binnengekomen, snel maar eens kijken hoe het afloopt!!!! :D

Rem
Regisseur
Regisseur

Bericht door Rem » 07 okt 2010 20:28

Ja, ik moet er ook wel even inkomen. Heel anders dan de andere series die ik de afgelopen tijd heb gekeken. Vandaag aflevering 3 en 4 gezien en 3 was alvast echt geweldig, dus het kan alleen maar beter worden. Goed om dat te weten.
En ja al die reclames en recensies over seizoen 6, dan ben ik benieuwd maar mag ik toch niet kijken om al dingen te weten over de rest van de seizoenen. :P

Plaats reactie