Lost

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 09 mar 2008 00:36

Goed nieuws. In het kort. 5 nieuwe episodes zijn officieel bevestigd.
4.9 begint op 24 april, wat inhoudt dat 4.13 (season finale) op 22 mei eindigt.

Enfin hier is het krantenartikel van The Honolulu Advertiser. Er zitten geen spoilers in het artikel.
'Lost' going back into film action here on March 10

As writing for film and television resumes across Hollywood's post-strike landscape, production on "Lost" has fired up again in the Islands.

Although the writers' strike ended this month, the cast of castaways won't step in front of cameras until March 10 — just 10 days before the scheduled air date of the last completed episode.

Filming stalled last fall when TV writers went on strike. That left ABC with just eight episodes of 16 planned for a season that started in January.

ABC now plans to film only five more episodes for this season, a network spokesman said. The new episodes begin airing April 24.

But that means fans must endure a four-week cliffhanger, beginning March 20. Then, when the show returns, it will air at 9 p.m. in Hawai'i, an hour later than its current time on KITV.

ABC said writers are hard at work in Hollywood and crew members began returning to work in Hawai'i this week.

The network employed 240 production crew members in Hawai'i when the strike started, and many are being brought back, ABC said.

It's good news for an industry that spent a record $200 million in Hawai'i last year.

While local film officials do not have numbers for the economic impact of the strike, or the economic effect of idling production crew members from "Lost," they are definitely happy the labor troubles are over, said Walea Constantinau, film commissioner in the Honolulu Film Office.

"It certainly made an impact to us, because we had such a big show," she said. "A lot of people who worked on that show felt it."

A small film being shot in Hawai'i during the 100-day strike softened the impact, putting a few people to work. "It wasn't a big stopgap, but it was something and in those instances, something is better than nothing," Constantinau said.

Hawai'i may have lost a shot at some TV activity because of the strike, the commissioner said. Typically, projects are approved in December and begin shooting pilots in February and March.

"I am sure there were missed opportunities," Constantinau said.

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 09 mar 2008 01:29

@ Mark:Vertrouw je nu niet teveel op de woorden van Ben? Sinds wanneer is wat hij zegt zeker?

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 09 mar 2008 17:13

Colonel_Kurz schreef:@ Mark:Vertrouw je nu niet teveel op de woorden van Ben? Sinds wanneer is wat hij zegt zeker?
Nee, ik denk het niet. Ben heeft volgens mij geen geheimen meer, hij kan alleen nog maar dingen uitleggen nou, en Widmore is de nieuwe Ben. Maar wat denk jij dat hij nog van plan is dan?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 10 mar 2008 19:29

Ben heeft vast nog wel een paar troeven in handen, en de mensen op de boot zullen vast door Widmore gestuurd zijn. Dat is misschien ook wel de reden dat Ben deze mensen liever onder de grond ziet verdwijnen...

Zal Michael misschien de spion voor Ben zijn op de boot? In de vorige aflevering werd al duidelijk dat Sayid en Desmond een 'vriend' aan boord hebben, dus wie weet...

De aflevering was inderdaad één van de mindere, maar er zijn wel weer ene paar vragne beantwoord. Das toch ook wel weer een keer prettig.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 14 mar 2008 23:38

Ik had het eerst niet door dat Jin niet in de flashforwards zat. Toen hij zei van ik ben pas twee maanden getrouwd ging ik echt flippen. Date je nu een andere vrouw ? Nee dat zal hij toch nooit doen, toch !? Toen hij ook aan kwam bij de bevallen vrouw zat ik ook zo van. Hé waarom mag jij je vrouw niet zien. Oh wacht dat is gewoon iemand anders. Hé maar waarom ben je niet bij jou vrouw ? WTF ik snap er helemaal niks meer van. Oh wacht hij is dood...

Verder zagen we dat van Michael natuurlijk al van mijlen ver aan komen. Toen ik in season 3 walt weer zag had ik al zo een gevoel van Michael komt weer terug.

Ik vond het een zeer geslaagde episode. Ben benieuwd naar de volgende. En dan krijgen we 6 weken rust ofzo ?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 15 mar 2008 11:40

En bovendien stond Harlold Perrineau's naam al een tijdje tussen de openinings-credits. Het was inderdaad een kwestie van tijd voordat hij zou terugkeren. Het was dan ook niet zo'n grote verassing dat hij op de boot aanwezig was.

Over Jin: Ik vraag me af of hij wel echt dood is. Op zijn grafsteen staat de datum 22 september 2004 en dat is volgens mij de datum dat het vliegtuig crashte. Dat zou dus betekenen dat hij om is gekomen bij de crash, en we weten dat dat niet het geval is. Volgens mij is hij nog steeds op het eiland.

Wel verassend dat ze een flasback en een flash-forward door elkaar hebben gehaald. LOST blijft een machtige serie!

Mark
Regisseur
Regisseur

Bericht door Mark » 22 mar 2008 00:47

Ik ben toch blij dat me theorie over Ben lijkt te kloppen!

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 22 mar 2008 14:37

Mark schreef:Ik ben toch blij dat me theorie over Ben lijkt te kloppen!
Maar ja, das het gevaarlijke met Ben: Je weet maar nooit.

Ben wel blij dat dit seizoen een heleboel verklaard.
Is er volgende week trouwens nog een uitzending? Of zit er nu een pauze van een paar weken tussen?

Rich Art
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Rich Art » 22 mar 2008 14:39

Rich Art schreef:Is er volgende week trouwens nog een uitzending? Of zit er nu een pauze van een paar weken tussen?
Ik lees net dat er een pauze van vij weken is aangebroken...

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 25 mar 2008 18:37

Hmm seizoen 4 heeft tot nu toe wisselende kwaliteiten van afleveringen.
Ondanks dat blijft het een topserie. De eerder genoemde site Lost: A Theory on Time Travel heb ik doorgenomen. Geweldige site met prachtige theorieën. :T

Overgens speel ik Lost: Via Domus. Daarin kom ik de black smoke tegen.

Zat mij af te vragen waarom er niks meer van de black smoke te zien is in het 4e seizoen, tot nu dan hé. Ik wil graag weten wat die black smoke nou inhoud. De website Lost: A Theory on Time Travel heeft iig een antwoord gegeven wat voor voldoende is. Toch ben ik benieuwd of er antwoord in Lost wordt gegeven.

Creeper
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Creeper » 31 mar 2008 13:42

Gisteren weer gekeken (was vergeten dat het nu op zondag is). Thekla Reuten zat er in!

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 31 mar 2008 19:30

Creeper schreef:Gisteren weer gekeken (was vergeten dat het nu op zondag is). Thekla Reuten zat er in!
Ja, cool hè.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 02 apr 2008 11:29

Rich Art schreef:Over Jin: Ik vraag me af of hij wel echt dood is. Op zijn grafsteen staat de datum 22 september 2004 en dat is volgens mij de datum dat het vliegtuig crashte. Dat zou dus betekenen dat hij om is gekomen bij de crash, en we weten dat dat niet het geval is. Volgens mij is hij nog steeds op het eiland.
Mjah, lastig. Ik kan me eigenlijk moeilijk voorstellen dat Sun naar het nepgraf gaat om te laten weten hoe erg ze hem mist als hij nog steeds in leven is.
gollum36 schreef:
Creeper schreef:Gisteren weer gekeken (was vergeten dat het nu op zondag is). Thekla Reuten zat er in!
Ja, cool hè.
Alleen jammer dat een terugkeer van haar personage zeer onwaarschijnlijk is. :(

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 02 apr 2008 12:37

heb eind van deze week Lost seizoen 1.
Weet niet wat ik percies kan verwachten, want heb het op tv helemaal niet gevolgd maar ben wel erg beniewd ernaar.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 02 apr 2008 16:42

Ik bedenk me net dat één bepaalde gebeurtenis in de episode van afgelopen zondag toch wel zeer ongeloofwaardig is: hoe kan het immers dat Sayid (die elke leugen op een kilometer afstand kan ruiken) zich in de luren laat leggen door Hurley (de slechtste leugenaar van het hele eiland)?

Plaats reactie