Prison Break

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 08 apr 2008 15:32

Nu bezig met seizoen 3, wat een verdraaid minder seizoen in vergelijking met 1 en 2.
Verhaal is ook niet zo boeiend merk ik al in de eerste 2 afleveringen..

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 08 apr 2008 20:54

Nog niet verder gekeken dan de eerste twee? Zoja, hou vol, het wordt nog heel leuk. Ik vond het begin knap, maar ook niet zo spectaculair. Het heeft gewoon wat tijd nodig om op gang te komen.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 08 apr 2008 21:11

Ja ben al verder dan de eerste 2 afleveringen...
Ben nu bij aflevering 5, en ja het wordt leuker.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 10 apr 2008 18:12

Prison Break Returning for a Fourth Season
Source: Variety March 25, 2008

Fox has greenlit a fourth season for "Prison Break," while the network confirmed that "The Return of Jezebel James" wouldn't be back.

Fox has ordered 22 more "Prison Break" episodes from 20th Century Fox TV. The show had its third season cut short by the writers strike. Fox aired 13 episode this season, averaging 8.2 million viewers and a 3.5 rating/9 share among adults 18-49.

The third season of "Prison Break" revolved around the show's main characters breaking out of a Panama prison. The show's executive producers had crafted a midyear cliffhanger at the end of the show's 13th episode; that ended up serving as a de facto season finale.
Spoiler
Season four will pick up with the characters having escaped prison, and Michael (Wentworth Miller) seeking revenge against the people who killed his love interest. Dominic Purcell stars as Miller's brother, Lincoln Burrows.
Spoiler

"Prison Break" will also relocate to Los Angeles; production had previously been located in Dallas (seasons two and three) and outside of Chicago (season one).

Paul T. Scheuring created "Prison Break" and executive produces with Matt Olmstead, Marty Adelstein, Dawn Parouse, Neal H. Moritz, Kevin Hooks and Brett Ratner.

"Jezebel James" starred Parker Posey as a high-maintenance book editor who asks her younger sister (Lauren Ambrose) to carry her baby. Amy Sherman-Palladino and Daniel Palladino executive produced the show for Regency TV.
Er staan spoilers in....
Op 11 maart 2008 maakte Wentworth Miller tijdens een persconferentie in Tel Aviv bekend dat er een vierde seizoen aankomt: "Wentworth confirmed that season 4 of Prison Break is a fact and the shootings will start at the end of March." Hij zei ook dat dit seizoen niet over het ontsnappen uit een gevangenis zou gaan, maar over zijn wraak richting "The Company" omdat zij Sara vermoord zouden hebben. De producers van Prison Break hebben, naar eigen zeggen, een geweldig idee voor de verhaallijnen van het 4e seizoen. Mogelijk gaat de serie hierdoor verhuizen naar Los Angeles en zal niet meer opgenomen worden in Dallas, Texas.

Op dit moment hebben de producers van Prison Break 2 previews van seizoen 4 uitgebracht. Ergens in 2008 zal het vierde seizoen zijn première beleven.

Feoreunn
Regisseur
Regisseur

Bericht door Feoreunn » 21 apr 2008 20:32

Zo, vandaag seizoen 3 afgekeken en het is verdomme veel te vroeg gedaan }: Stomme stakers. Nu goed, het was een degelijk seizoen en gelukkig komt er nog meer. Knappe actiescènes ook doorheen de serie. Ik sta er altijd weer van te kijken.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 21 apr 2008 21:58

Feoreunn schreef:Zo, vandaag seizoen 3 afgekeken en het is verdomme veel te vroeg gedaan }: Stomme stakers. Nu goed, het was een degelijk seizoen en gelukkig komt er nog meer. Knappe actiescènes ook doorheen de serie. Ik sta er altijd weer van te kijken.
Heb seizoen 3 ook helemaal gezien, en vond dit seizoen echt stukken minder, de actiescenes waren niet zo vond ik, ook al is dat zo in alledrie de seizoenen.
Door sommige rollen, is seizoen 3 redelijk te doen.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 02 sep 2008 18:18

Goed ik heb net alles gekeken van het nieuwe seizoen.

Om meteen met de duur in huis te vallen over de tatoes. Het is grappig dat het word verwijderd wat ik persoonlijk erg slap vind. Daarnaast als de tatoe dan weg is dan zie je dat niet eens. Niet eens iets van opgestroopte mouwen. Net of die tatoe het verschil moet maken of dat Michael wel of niet is. Dan moet je zijn hele kop gaan verbouwen om hem niet te herkennen. Fake ID. Net of niemand weet wie hij is. Kom op zeg hij staat op de fucking most wanted lijst. Daarnaast was er een hele manhunt om hem heen. Dan kan je me niet gaan vertellen dat een Fake ID en tatoes weg het verschil gaat maken.
Daarnaast viel me op dat in episode 2 ze heel lang achter een bestuurder aan gaan rijden. Ten eerste de bestuurder rijdt voor iemand die belangrijk is. ( The Company) Die moet toch door hebben dat hij gevolgd wordt? Ten tweede dan gaan ze nog extra voor het huis staan en even naar binnen kijken. Kom op zeg. Niemand die iets doet is toch echt slap.
Kom op zeg. Ga niet de hele tijd mensen uit hun graf halen Gretchen kill haar of kill haar niet. Goed, ik had het enigsinds al door. Aangezien we nooit een schot hoorde. Maar het begint inmiddels een grote grap te worden. Ik bedoel sarah leeft ook weer want het was in scene gezet. Heel slap.
Grappig, maar bij lange na geen top tv.

P.S. In seizoen 5 zitten ze voor het gemak maar weer eens in de cel :')

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 02 sep 2008 19:07

ahh, damn, ik dacht dat je seizoen 3 bedoelde. Jammer genoeg heb ik je eerste twee zinnen gelezen.

Maar goed, toch bedankt voor de tip, ik ga ze nu ook bekijken.

lykathea
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door lykathea » 02 sep 2008 22:30

Prison Break is amusements waarde, lekker achterover kijkend wat ze nu weer voor groots willen opzetten (en uiteindelijk hopelijk ook eens gaan vertellen).

Daar komt bij dat ik wel wat heb met een aantal personen, vooral T-bag en Mahone zijn, niet zozeer door hun diepzinnnige karakter..kuch kuch, maar vooral door degene die ze speelt, best interessant.

Maar goed, dat was het positieve, het negatieve is hier zonet al opgesomd door Legend. Vooral die eerste aflevering heeft toch wel een zeer groot aantal ergenissen en stupiditeiten.

Ik ben blij en tegelijk zeer ontevreden dat ze 't truucje met Sarah hebben uitgehaald. Dit gaan we steeds vaker zien in series, ben ik bang.

Wat trouwens 't meest belachelijk OOIT is "hé Michael, heb je gehoord wat er in Sona is gebeurd. Ja, in de fik gestoken en iedereen is ontsnapt. Knap hé!" té fucking triest. }:

Dit is een serie die ik blijf kijken omdat ik 't ken, maar als dit een eerste seizoen was had 't vooral veel hoongelach veroorzaakt om vervolgens nooit meer naar terug te keren.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 03 sep 2008 16:57

Het vierde seizoen is begonnen in de USA, kan niet wachten tot de torrent beschikbaar is voor de eerste 2 afleveringen. :)
Ik verwacht niet echt veel van dit seizoen en het wordt zeker niet zo goed als het eerste seizoen.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 03 sep 2008 18:07

Ze zijn al beschikbaar.. Het was maandag al begonnen.

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 03 sep 2008 22:33

Ja ik heb een goede torrent gevonden vandaag op mininova, morgen effe downloaden en vrijdag effe bekijken.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 03 sep 2008 23:02

Nu pas..!? Vreemd een goede torrent staat er al meteen 2 september op als de episodes 1 september zijn uitgezonden. Tenzij je natuurlijk 720p wilt of iets degelijks dan is het logisch dat je langer moeten wachten. Maar dit vind ik wel vreemd dat je hem nu pas vind.

Smitte
Figurant
Figurant

Bericht door Smitte » 05 sep 2008 16:12

Eerste twee afleveringen waren van een hoog niveau, aantal verrassende wendingen. Kijk nu alweer uit naar de derde aflevering!

pietje012
Regisseur
Regisseur

Bericht door pietje012 » 05 sep 2008 16:32

Eerste aflevering gezien, en ben toch aangenaamd verrast, dit kan wel een goed seizoen worden, maar heb pas 1 aflevering gezien.
Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Plaats reactie