Entourage
Entourage
Deze serie is nog niet in Nederland op de televisie te zien maar is echt heel goed. Zijn er nog meer liefhebbers.
Het gaat over een jonge acteur die the next big thing moet gaan worden in Hollywood. Hij wordt hierbij geholpen of in de weg gezeten door zijn agent en vrienden ofwel zijn 'Entourage'.
Er zijn zeer veel gast optredens van veel bekende figuren, vaak als zichzelf.
Probeer het ergens te vinden en gaat allen kijken.
Het gaat over een jonge acteur die the next big thing moet gaan worden in Hollywood. Hij wordt hierbij geholpen of in de weg gezeten door zijn agent en vrienden ofwel zijn 'Entourage'.
Er zijn zeer veel gast optredens van veel bekende figuren, vaak als zichzelf.
Probeer het ergens te vinden en gaat allen kijken.
Ja ik heb alles dat tot nu toe in Amerika (HBO
) is uitgezonden gezien en ik heb van elke afleveringen genoten. Het zijn korte afleveringen met een lekker hoog tempo en een hoog 'hipheidsgehalte', ofzo. Het is in ieder erg vermakelijk en je hoeft even lekker nergens aan te denken.
Het gaat trouwens meer over de manager en de agent van die 'rising star' maargoed.

Het gaat trouwens meer over de manager en de agent van die 'rising star' maargoed.

- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Zoals ie met zijn asian gay assistent omgaat, priceless..Beales schreef:Die steelt inderdaad de show; zoals ie met z'n vrouw omgaat: prachtig![]()
En hij heeft dit jaar natuurlijk niet voor niets een Emmy gekregen(na vorig jaar 'slechts' een nominatie)
Drama is trouwens ook een ubertof karakter.
Die aflevering met Bob Saget was geniaal.. 'dude, you just got cockblocked by Bob Saget'

Die aflevering met Bob Saget was inderdaad geniaal, natuurlijk ook omdat hij bij het grote publiek bekend is geworden met brave en flauwe dingen als Full House en Funniest Videos en hier toch een heel ander type neerzet.Megalomaniac schreef:
Die aflevering met Bob Saget was geniaal.. 'dude, you just got cockblocked by Bob Saget'
Lloyd, inderdaadMegalomaniac schreef:Zoals ie met zijn asian gay assistent omgaat, priceless..Beales schreef:Die steelt inderdaad de show; zoals ie met z'n vrouw omgaat: prachtig![]()
En hij heeft dit jaar natuurlijk niet voor niets een Emmy gekregen(na vorig jaar 'slechts' een nominatie)
Drama is trouwens ook een ubertof karakter.

Weet iemand hier trouwens hoe het zit met de resterende afleveringen van seizoen 3?
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
http://www.tv.com/story/6405.html?q=ent ... al_links;0
De resterende afleveringen van seizoen 3 komen in de lente uit, seizoen vier begint in de zomer
De resterende afleveringen van seizoen 3 komen in de lente uit, seizoen vier begint in de zomer

- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Er is wel eens iets op DVD uitgebracht volgens mij, heb in ieder geval advertenties / reviews gezien in Filmvalley...
edit: Seizoen 1 en 2 op DVD
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Helemaal vergeten, heb ze vaak genoeg bij Van Leest zien liggen..Beales schreef:Er is wel eens iets op DVD uitgebracht volgens mij, heb in ieder geval advertenties / reviews gezien in Filmvalley...
Probeerde je me nou aan het downloaden te krijgen?Megalomaniac schreef:Helemaal vergeten, heb ze vaak genoeg bij Van Leest zien liggen..Beales schreef:Er is wel eens iets op DVD uitgebracht volgens mij, heb in ieder geval advertenties / reviews gezien in Filmvalley...

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Ik ben hier pas net aan begonnen. Tot nu toe is Johnny Drama mijn favoriet.
Gus: Shrimp puff?
Drama: The fuck you say?
Johnny Drama: I've been working steady for the past twelve years, minus the last three
(The guys are watching the sun set over the Pacific Ocean)
Turtle: What direction is that?
Johnny Drama: That's east, you idiot.
Eric: It's west, idiot.
Johnny Drama: (long pause among the guys) Well, I mean, in New York it's east.
Gus: Shrimp puff?
Drama: The fuck you say?
Johnny Drama: I've been working steady for the past twelve years, minus the last three
(The guys are watching the sun set over the Pacific Ocean)
Turtle: What direction is that?
Johnny Drama: That's east, you idiot.
Eric: It's west, idiot.
Johnny Drama: (long pause among the guys) Well, I mean, in New York it's east.