Vandaag het derde seizoen afgekeken. Verreweg het beste seizoen tot nu toe. Veel mooie Ari Gold momenten en Johnny Drama is met heerlijke quotes geweldig op dreef.
Nu wachten totdat het vierde seizoen op DVD uit is.
Hmmm... de eerste aflevering van het nieuwe seizoen valt me een beetje tegen. Drama's gedoe over zijn rechterkant is leuk, maar ik had toch gehoopt dat het floppen van Medellin wat meer effect op de karakters zou hebben, in plaats van dat dat in de zes maanden tussen dit en vorig seizoen te stoppen. Was werkelijke progressie en verdieping dan toch teveel gevraagd?
De nieuwe Entourage is mij wel zeer goed bevallen. Het gedoe over de rechterkant van Drama was sterk en verder gewoon genoeg sterke grappen. De opmerking van Kurz kan ik me wel enigszins in vinden, maar is voor mij van zeer ondergeschikt belang. Ook lijkt het erop dat dit in het vervolg van het seizoen toch nog wel verder uitgewerkt zal woorden.
Beetje teleurgesteld dat ze niet nog een paar afleveringen in New York hebben geschoten, dat was een aangename afwisseling aan het eind van vorig seizoen. Verder een solide eerste aflevering, met een opening naar interessante verhaallijnen.
Behalve het ochtendgesprek in het begin viel dat inderdaad wel tegen. Maar ik ga er vanuit dat dat komt omdat ze allerlei verhaalontwikkelingen wilden openen, en er daardoor minder ruimte voor was. Zal in het vervolg vast weer terugkomen.
De aflevering viel toch een beetje tegen en ik hoop dat het allemaal niet te soap-achtig gaat worden, bijvoorbeeld door de verhaallijn tussen E en Sloane.