Entourage
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- sickboy1984
- Regisseur
- Travis Bickle
- Filmster
Seizoen 6 afgekeken.
Laatste aflevering had een hoog feelgood gehalte. Verhaallijnen niet al te goed uitgewerkt, maar eigenlijk maakt dat helemaal niets uit....
Jeremy Piven kon weer helemaal los gaan, geweldig.
Genoeg nieuwe ontwikkelingen voor het volgende seizoen:
Er is overigens veel kritiek op dit afgelopen seizoen... Ben het daar niet meer eens, sterker nog, heb me nog niet zo vermaakt met de serie als dit jaar.
Laatste aflevering had een hoog feelgood gehalte. Verhaallijnen niet al te goed uitgewerkt, maar eigenlijk maakt dat helemaal niets uit....
Jeremy Piven kon weer helemaal los gaan, geweldig.
Genoeg nieuwe ontwikkelingen voor het volgende seizoen:
Spoiler
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dit ook voor de eerste drie afleveringen van het seizoen vindt gelden, die waren gewoon van een zeer laag niveau.Travis Bickle schreef:Er is overigens veel kritiek op dit afgelopen seizoen... Ben het daar niet meer eens, sterker nog, heb me nog niet zo vermaakt met de serie als dit jaar.
De ontwikkelingen voor volgend seizoen zijn wat mij betreft van ondergeschikt belang; de serie moet het toch vooral van zijn komische momenten hebben.
- Travis Bickle
- Filmster
Het begon idd wat stroef, daar heb je gelijk in...Straka schreef:Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dit ook voor de eerste drie afleveringen van het seizoen vindt gelden, die waren gewoon van een zeer laag niveau.Travis Bickle schreef:Er is overigens veel kritiek op dit afgelopen seizoen... Ben het daar niet meer eens, sterker nog, heb me nog niet zo vermaakt met de serie als dit jaar.
De ontwikkelingen voor volgend seizoen zijn wat mij betreft van ondergeschikt belang; de serie moet het toch vooral van zijn komische momenten hebben.
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Travis Bickle
- Filmster
http://www.youtube.com/watch?v=GF2WaXeluPkColonel_Kurz schreef:Ik hoop vooral dat Matt Damon nog eens komt zeuren om een donatie.
Seizoen 7 van Entourage is begonnen. Gezien de start van het vorige seizoen is het even afwachten of dit ook direct iets goeds is; seizoen 6 begon met een bedenkelijk niveau.
Seizoen 7 begint gelukkig een stuk beter; het ziet er naar uit dat het meeste "drama" van Drama gaat komen en dat is normaal gesproken natuurlijk een goed ding. De eerste aflevering had direct een aantal kleinere Johnny Drama momentjes, . Het gast optreden was dan weer weinig bijzonder. Het begin is er nu maar hopen dat het seizoen alleen maar beter wordt.
Seizoen 7 begint gelukkig een stuk beter; het ziet er naar uit dat het meeste "drama" van Drama gaat komen en dat is normaal gesproken natuurlijk een goed ding. De eerste aflevering had direct een aantal kleinere Johnny Drama momentjes,
Spoiler
Spoiler
- sickboy1984
- Regisseur
Re: Entourage
na een pauze van ruim een jaar ben ik weer verder gegaan met deze serie, inmiddels bijna klaar met seizoen 4.
Maar wow wat een heerlijke serie, begint een serieuze verslaving te worden, nog erger dan ik dat had met scrubs.
Maar wow wat een heerlijke serie, begint een serieuze verslaving te worden, nog erger dan ik dat had met scrubs.
- sickboy1984
- Regisseur
Is seizoen 7 nu het laatste seizoen, zou echt jammer zijn.
Seizoen 6 vond ik wel iets minder.
Volgens mij hadden ze na seizoen 6 aangegeven dat er nog max twee seizoenen bijkwamen dussickboy1984 schreef:Is seizoen 7 nu het laatste seizoen, zou echt jammer zijn.

- sickboy1984
- Regisseur
En dan nog een film?McMurphy schreef:Volgens mij hadden ze na seizoen 6 aangegeven dat er nog max twee seizoenen bijkwamen dussickboy1984 schreef:Is seizoen 7 nu het laatste seizoen, zou echt jammer zijn.
Seizoen 6 vond ik wel iets minder..