Wie is... de mol?
Wie is... de mol?
Nu er weet een nieuwe serie is begonnen misschien een idee om alle speculaties, verdachte dingen en andere zaken over dit programma in dit topic te posten.
Ik zelf heb na de eerste aflevering nog geen flauw idee. Ik heb iedereen wel iets verdachts zien of horen doen. Daategenover heb ik ook iedereen wel iets zien doen dat ten goede kwam aan het spel.
Er waren in ieder geval twee mensen die een rood Mollenboekje kregen, de rest kreeg een groen.
Mijn hoop is in ieder geval dat Eva van de Gucht niet de mol is en het programma snel verlaat. Want ik vind haar ontzettend irritant en te aanwezig.
Ik zelf heb na de eerste aflevering nog geen flauw idee. Ik heb iedereen wel iets verdachts zien of horen doen. Daategenover heb ik ook iedereen wel iets zien doen dat ten goede kwam aan het spel.
Er waren in ieder geval twee mensen die een rood Mollenboekje kregen, de rest kreeg een groen.
Mijn hoop is in ieder geval dat Eva van de Gucht niet de mol is en het programma snel verlaat. Want ik vind haar ontzettend irritant en te aanwezig.
Laatst gewijzigd door Red op 06 jan 2007 01:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk zelf Eva of Menno, voorzover je iets kan voorspellen na 1 aflevering:D! Het was me iets te toevallig dat in het filmpje van Eva beelden te zien waren van de belgische Mol. Menno was een beetje te opvallend met de tocht door de straten, maar het lijkt me raar dat de Mol in de eerste opdracht zo opzichtig zijn slag probeert te slaan....
Re: Wie is... de mol?
Red schreef:Er waren in ieder geval twee mensen die een rood Mollenboekje kregen, de rest kreeg een rood...

Oh, en ik denk ook dat het Dick Mol is.
Oeps...de rest kreeg een groen dus.....hadiederk schreef:Red schreef:Er waren in ieder geval twee mensen die een rood Mollenboekje kregen, de rest kreeg een rood...Volgens mij moet jij kalm aan doen met die Spam.

Ik weet dat Dick een rode kreeg, wie nog meer dan? Dat rode boekje is voor mij echt het enige wat is opgevallen, ja en Menno was erg nadrukkelijk aanwezig....Red schreef:Oeps...de rest kreeg een groen dus.....hadiederk schreef:Red schreef:Er waren in ieder geval twee mensen die een rood Mollenboekje kregen, de rest kreeg een rood...Volgens mij moet jij kalm aan doen met die Spam.
- Ann McDunn
- Walk of Fame
- Contacteer: