Wie is... de mol?

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Noodle
Bijrol
Bijrol

Bericht door Noodle » 06 jan 2007 23:33

Kimon schreef:Ik denk dat het dit keer een man is, nadat in de voorgaande 2 series een vrouw de mol was. Zo; dan kan je al vijf kandidaten+1(Sander) weg strepen :P
Dacht ik ook al aan, maar ja....het is altijd zo onvoorspelbaar, daarom is het natuurlijk ook zo leuk:D!

Filmkijkertje91
Bijrol
Bijrol

Bericht door Filmkijkertje91 » 23 jan 2007 16:59

Zooo irritant dat ''spel''

Eva-filmfan
Bijrol
Bijrol

Bericht door Eva-filmfan » 23 jan 2007 17:29

Ik kijk dit programma al sinds het eerste seizoen en vind het een geweldig spel. Dit vind ik tot nu toe wel de meest kneuzige groep die er ooit geweest is, maar dat maakt het er allemaal maar leuker op.
Mijn mol is momenteel Dick Jol, maar zeker ben ik hier niet van. Het is in tegenstelling tot vorig jaar erg lastig.

Red
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Red » 23 jan 2007 20:12

Filmkijkertje91 schreef:Zooo irritant dat ''spel''
Vertel er ook eens bij waarom je dat zooo vindt.

Brosnan
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Brosnan » 25 jan 2007 20:23

Het vorige seizoen heb ik helemaal gezien en is me uitermate goed bevallen. De eerste 4 afleveringen dacht ik dat het Miloeska was, daarna wist ik 4 afleveringen "zeker" dat Frederique de mol was en de 2 of 3 laatste afleveringen wist ik "zeker" dat het Roderick was. Uiteindelijk was het toch Miloeska :D :oops:

Nu baal ik een beetje dat het op donderdag wordt uitgezonden want dan zit ik in de bios :) . Ik heb verder ook geen idee wanneer de herhalingen worden uitgezonden maar ik heb de eerste paar eps toch al gemist.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 25 jan 2007 21:52

Het. Is. Nadja. of renate/paul.

Maar mag die verschrikkelijke narcistische kwal van een steenpuist genaamd Alex er astublieft uit God? Hoort u mij?

Ann McDunn
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Ann McDunn » 25 jan 2007 21:54

Nee gollum ik hoor je niet :D Die Eva vertrouw ik voor geen meter, dat zou juist iemand zijn waarvan iedereen denkt ohhhhh het is Eva maar. :wink:

Noodle
Bijrol
Bijrol

Bericht door Noodle » 25 jan 2007 22:49

Ze zijn ook wel erg dom om in een halve aflevering de hele pot uit te geven... Ben erg blij dat Menno eruit is, vervelende vent, volgende die eruit moet is Alex!
Ik denk Dick of Eva...(Renate eventueel ook)

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 26 jan 2007 18:32

Ik ben ervan overtuigd dat het Nadja is; in de eerste aflevering zag je haar op het vliegveld met een boek van Adrian Mole: als dat geen duidelijke aanwijzing is... :Y

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 26 jan 2007 18:46

Kimon schreef:Ik ben ervan overtuigd dat het Nadja is; in de eerste aflevering zag je haar op het vliegveld met een boek van Adrian Mole: als dat geen duidelijke aanwijzing is... :Y
IEmand de hint gezien in de laatste aflevering? Paul heeft een t-shirt met op zijn arm de tag le mod en dan wat cijfers. Hussel de letters van Le mod eens?

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 26 jan 2007 19:04

gollum36 schreef:
Kimon schreef:Ik ben ervan overtuigd dat het Nadja is; in de eerste aflevering zag je haar op het vliegveld met een boek van Adrian Mole: als dat geen duidelijke aanwijzing is... :Y
IEmand de hint gezien in de laatste aflevering? Paul heeft een t-shirt met op zijn arm de tag le mod en dan wat cijfers. Hussel de letters van Le mod eens?
Ja, die is ook goed; alleen denk ik niet dat Paul de mol is. Nadja komt ook veel geniepiger over en ze heeft al een paar echte mollenstreken op haar naam staan...

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 26 jan 2007 20:00

Kimon schreef:
gollum36 schreef:
Ja, die is ook goed; alleen denk ik niet dat Paul de mol is. Nadja komt ook veel geniepiger over en ze heeft al een paar echte mollenstreken op haar naam staan...
Wat ik duidelijk probeer te maken, de hints zeggen niks. Voor iedereen is wel een hint geweest. Mijn mol is immers ook Nadja.

Kimon
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Kimon » 26 jan 2007 22:01

gollum36 schreef:
Kimon schreef:
gollum36 schreef:IEmand de hint gezien in de laatste aflevering? Paul heeft een t-shirt met op zijn arm de tag le mod en dan wat cijfers. Hussel de letters van Le mod eens?
Wat ik duidelijk probeer te maken, de hints zeggen niks. Voor iedereen is wel een hint geweest. Mijn mol is immers ook Nadja.
Oeps :oops: , had ik niet door :D . Misschien heb je gelijk, maar had Milouschka vorig jaar niet een T-shirt met iets van een mol of wat naar een mol verwees erop?

Noodle
Bijrol
Bijrol

Bericht door Noodle » 26 jan 2007 23:28

Volgens mij wel, maar het zou een beetje stom zijn als ze dat 2 seizoenen achter elkaar hebben gedaan...Ik denk juist niet dat het Nadja is, omdat het te dik erbovenop zou liggen. Ze is te opvallend om een Mol te zijn.

Vleeshaak
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Vleeshaak » 26 jan 2007 23:57

Die eh, hoe heetze, die dikke, die is volgens mij de mol. En als ze dat niet is, mag ze het wat mij betreft worden, wat een stomme acties heeft die af en toe.
En met zo'n hoofd moet ze wel onder de grond wonen

Plaats reactie