Heroes

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
Ayciro
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door Ayciro » 04 okt 2007 08:50

Ik heb de DVD box al besteld, ik hoop dat er wat knappe extra's op zitten.
Op de regio 1 DVD staat in ieder geval genoeg ruim 10 uur.
Maar ja we weten allemaal hoe zuinig ze hier in Nederland zijn met extra's. }:

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 04 okt 2007 11:08

gollum36 schreef:Ai, wat een anticlimax, het einde van season 1. (ja, ik kijk echt zo snel).
Al zijn de eerste twee afleveringen van seizoen 2 uitstekend. Ik weet het alleen niet met de nieuwe verhaallijn (Maya en Angelo). Waarschijnlijk word het net zoiets als met nikki. Begint matig, wordt steeds beter, waarschijnlijk.

patrob
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door patrob » 05 okt 2007 11:07

Gisteren toevallig voor het eerst een aflevering gezien. Vond het nogal rommelig allemaal. Veels te veel hoofdpersonen. Waarschijnlijk moet ik het vaker kijken en dan zullen allerlei dingen wel op z'n plaats vallen. Ik ga het nog wel een kans geven denk ik.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 05 okt 2007 13:41

patrob schreef:Gisteren toevallig voor het eerst een aflevering gezien. Vond het nogal rommelig allemaal. Veels te veel hoofdpersonen. Waarschijnlijk moet ik het vaker kijken en dan zullen allerlei dingen wel op z'n plaats vallen. Ik ga het nog wel een kans geven denk ik.
Tip: begin gewoon met de eerste aflevering. Nog een tip: stuur me een pb-tje, dan stuur ik je een site toe waar ze in streaming vanaf aflevering 1 te bekijken zijn. Nog een tip: geef niet meteen op. De kwaliteit is erg verschillend. Van matig tot briljant.

VoiceOver
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door VoiceOver » 01 nov 2007 11:29

Inmiddels eerste 5 afleveringen van seizoen 2 gezien. Helaas blijkt de slappe finale van s1 een voorbode te zijn geweest van wat komen gaat m.b.t. kwaliteit. Zeer teleurstellend en de serie is in de VS nu heel snel zijn kijkers aan het verliezen. Vreselijk saai en ongeïnspireerd geworden formulewerk. Erg jammer.
De spin-off, zo werd vandaag bekend, Heroes: Origins, is al door NBC gecancelled.

ASHWIN102
Oscar winnaar
Oscar winnaar

Bericht door ASHWIN102 » 01 nov 2007 11:41

Heel jammer, er zat veel potentie in, maar het einde van seizoen 1 is inderdaad matig.

Darthmar
Filmster
Filmster

Bericht door Darthmar » 01 nov 2007 11:59

Is niet erg als een serie te snel stopt. Zolang ze er maar een net einde aan breien.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 01 nov 2007 17:23

Inderdaad. De serie holt zienderogen achteruit.

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 01 nov 2007 20:22

Figures, ik loop al 4 episodes achter. En ik heb zo'n gevoel dat dit zo blijft, de interesse is afgezakt naar het niveau 'Och'.

dunedain
Figurant
Figurant

Bericht door dunedain » 14 feb 2008 13:05

Matthew John Armstrong/Ted Sprague @ Stripbeurs in rijswijk.

Op 1&2 maart zal Matthew John Armstrong aanwezig zijn op stand van Acme Trendz tijdens de Stripbeurs in Rijswijk.

Afbeelding

Ook zal de comic-artist John McCrea erbij aanwezig zijn.

http://www.acmetrendz.com
http://www.stripbeurs.com

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 17 feb 2008 17:21

Gisteren heb ik Heroes S1 gehaald. Vandaag ben ik begonnen met de pilot. Maar ipv de normele pilot, heb ik de unaired extended pilot gekeken. Na het kijken van afl. 1.2 en 1.3 lijkt het duidelijk dat de unaired extended pilot nogal anders is.

Hoe dan ook, ik zit (weer) gekluisterd aan een nieuwe serie.

bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 04 mar 2008 19:33

Zo eindelijk s1 en s2 gekeken. Laat ik meteen met de minpunten beginnen. Slappe finale, maar vergeven. Omdat ik s2 daarna keek :wink: Enkele karakters kunnen mij niet bekoren. Namelijk de Saunders familie en Maya/Alejandro. In het 2e seizoen werd Hiro's verhaal nogal saai. De romantiek kwam niet uit de voeten. Te lang op een lokatie. Uiteindelijk is dat goed terecht gekomen. Voor de rest prima serie met hele mooie momenten. _O_ _O_

geertvdheide
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door geertvdheide » 20 mar 2008 16:38

Hoewel het een geweldige serie is, zijn er inderdaad mindere momenten bij. Het gerucht gaat dat de acteur die Hiro speelt geëist heeft om meer schermtijd te krijgen, wat wel duidelijk te zien is in de onnodige scènes in seizoen 2.

De serie heeft zeker enkele minpunten, zoals te veel aandacht voor bepaalde karakters/subplotten en te weinig voor andere. Dat wordt gelukkig ruimschoots gecompenseerd, want de goede stukken zijn ook echt goed.

Luce
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door Luce » 04 mei 2008 19:44

Ik heb nu (op de BBC) de eerste twee afleveringen van het nieuwe seizoen gezien. Afgezien van het teveel aan screentime voor Hiro's niet zo boeiende samoerai avonturen vind ik dat de serie niet veel voor- of achteruit is gegaan. De dialogen zijn soms pompeus, scenes dik aangezet dat wisten we al. Maya (ik had geen idee trouwens dat je dat als Madja uitspreekt in het Spaans) is nog niet heel interessant, maar maakt wel benieuwd. Ook vind ik het leuk dat The Haitian weer in beeld is. De verhaallijn rond Claire en haar nieuwe vlam is wel een beetje saai. Kort gezegd: ik kijk het nog graag even aan, tot nu toe ben ik niet echt teleurgesteld.

Thiver
Regisseur
Regisseur

Bericht door Thiver » 01 jun 2008 14:03

Hoop negativiteit hier over het tweede seizoen. Als je het gevoel hebt dat de kwaliteit van de serie achteruit gaat denk ik dat je het eerste seizoen ietwat overschat. Dat zat immers ook al overvol met personages, subplotten en onnodige hints.
Seizoen 2 begint met een paar mooie twists en eindigt ook weer bijzonder sterk. Daarbij werkt het Jason Bourne-verhaal nog altijd vrij goed, ook met Peter Petrelli in de hoofdrol.
Favoriete aflevering van het tweede seizoen is overigens episode 9: Cautionary Tales, omdat daar het badass-gehalte van Noah Bennet zo lekker hoog ligt. ;)
Laatst gewijzigd door Thiver op 26 dec 2008 01:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie