Heroes
- Nicole@live
- Bijrol
Ik vond seizoen 1 en 2 erg goed van heroes
Vandaar dat ik seizoen 1 ook op dvd gekocht heb. Voordat ik seizoen 2 zal kopen zal nog wel een tijd duren, want ik vind niet dat je het kunt maken om 40,- euro te vragen voor niet eens een half seizoen.
Ik begrijp dat er minder afleveringen zijn gemaakt vanwege de stakingen, maar Shonda Rhimes is ook na de stakingen weer achter haar bureau gaan zitten. Waardoor Grey's Anatomy nog 16 afleveringen heeft dit seizoen.
Waarschijnlijk kunnen de schrijvers er zelf niet veel aan doen, maar om de fans nu de dupe te laten worden vind ik echt niet kunnen. 40,- euro voor maar 11 afleveringen!!!!

Ik begrijp dat er minder afleveringen zijn gemaakt vanwege de stakingen, maar Shonda Rhimes is ook na de stakingen weer achter haar bureau gaan zitten. Waardoor Grey's Anatomy nog 16 afleveringen heeft dit seizoen.
Waarschijnlijk kunnen de schrijvers er zelf niet veel aan doen, maar om de fans nu de dupe te laten worden vind ik echt niet kunnen. 40,- euro voor maar 11 afleveringen!!!!
Play.co.uk heeft hem voor 32/33 euro plus artbookNicole@live schreef:Ik vond seizoen 1 en 2 erg goed van heroesVandaar dat ik seizoen 1 ook op dvd gekocht heb. Voordat ik seizoen 2 zal kopen zal nog wel een tijd duren, want ik vind niet dat je het kunt maken om 40,- euro te vragen voor niet eens een half seizoen.

alleen geen NL OTKyrill schreef:Play.co.uk heeft hem voor 32/33 euro plus artbookNicole@live schreef:Ik vond seizoen 1 en 2 erg goed van heroesVandaar dat ik seizoen 1 ook op dvd gekocht heb. Voordat ik seizoen 2 zal kopen zal nog wel een tijd duren, want ik vind niet dat je het kunt maken om 40,- euro te vragen voor niet eens een half seizoen.
Waarschijnlijk kunnen de schrijvers er zelf niet veel aan doen, maar om de fans nu de dupe te laten worden vind ik echt niet kunnen. 40,- euro voor maar 11 afleveringen!!!!. Daar heb ik Heroes seizoen 2 paar dagen geleden besteld
. Seizoen 1 was fantastisch naar mijn idee. Heb er enorm van genoten en vond het erg vet.

Voor mij geen probleem gelukkig. Kijk al sinds me 12de ofzo met Engelse ondertiteling.Legend schreef:alleen geen NL OTKyrill schreef:Play.co.uk heeft hem voor 32/33 euro plus artbookNicole@live schreef:Ik vond seizoen 1 en 2 erg goed van heroesVandaar dat ik seizoen 1 ook op dvd gekocht heb. Voordat ik seizoen 2 zal kopen zal nog wel een tijd duren, want ik vind niet dat je het kunt maken om 40,- euro te vragen voor niet eens een half seizoen.
Waarschijnlijk kunnen de schrijvers er zelf niet veel aan doen, maar om de fans nu de dupe te laten worden vind ik echt niet kunnen. 40,- euro voor maar 11 afleveringen!!!!. Daar heb ik Heroes seizoen 2 paar dagen geleden besteld
. Seizoen 1 was fantastisch naar mijn idee. Heb er enorm van genoten en vond het erg vet.
Voor mij ook niet. Maar als ik een dvd koop wil ik graag NL OT. Ik kijk meestal een film met vrienden dus die willen dan OT. Daarnaast is het voor de zekerheid ook nog eens ik bedoel Deadwood praten ze nog al moeilijk en is het echt moeilijk te volgen zonder OT.Kyrill schreef:Voor mij geen probleem gelukkig. Kijk al sinds me 12de ofzo met Engelse ondertiteling.Legend schreef:alleen geen NL OTKyrill schreef: Play.co.uk heeft hem voor 32/33 euro plus artbook. Daar heb ik Heroes seizoen 2 paar dagen geleden besteld
- geertvdheide
- Hoofdrol
Da's een goede zaak! Maar ik ben nu dusdanig verwend met het kijken via internet, dat ik niet weer anders wil. Vooral het feit dat je kunt kijken op een moment dat je zelf uitkomt, is ideaal. En ook nog in HD.Kyrill schreef:Goed nieuws! Vanaf 25 september is Heroes Season 3 te bewonderen op BBC 2!. Met maar een delay van 3 dagen vergeleken met NBC
In elk geval, morgen is de dubbellange première van seizoen 3 te bemachtigen via de gebruikelijke kanalen. De clipshow die als samenvatting dient is al uit. Daarbij schijnen ook wat nieuwe beelden getoond te worden. Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen.
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- geertvdheide
- Hoofdrol
Op zich leuke afleveringen, maar ik vind het niveau eigenlijk per scène wisselen. Het deed me allemaal wat minder dan het eerste seizoen ofzo. Ik stoorde me vooral aan:
[spoilers]Mohinder. Niet alleen lijken zijn krachten veel te veel op Spider-Man en The Fly, zijn karakter veranderd ook erg plotseling van een genuanceerd geleerde naar onbeheerste Don Juan. Verder is al dat tijdreizen erg gevaarlijk voor een geloofwaardige verhaallijn. Het Butterfly Effect idee is ook niet bepaald nieuw.
[/spoilers]
Toch vond ik het wel het bekijken waard. Er zitten nog altijd leuke karakters in, het sfeertje is leuk en het ziet er allemaal goed uit. Ben benieuwd naar de rest van het seizoen.
[spoilers]Mohinder. Niet alleen lijken zijn krachten veel te veel op Spider-Man en The Fly, zijn karakter veranderd ook erg plotseling van een genuanceerd geleerde naar onbeheerste Don Juan. Verder is al dat tijdreizen erg gevaarlijk voor een geloofwaardige verhaallijn. Het Butterfly Effect idee is ook niet bepaald nieuw.
[/spoilers]
Toch vond ik het wel het bekijken waard. Er zitten nog altijd leuke karakters in, het sfeertje is leuk en het ziet er allemaal goed uit. Ben benieuwd naar de rest van het seizoen.
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer: