Heroes

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Plaats reactie
bobocad
Regisseur
Regisseur

Bericht door bobocad » 01 jun 2008 17:30

Cautionary Tales vond ik ook een ijzerstreke episodse. Naast het badass-gehalte , vond de relatie tussen Claire & Mr. Bennet erg interressant. Best wel goeie drama. En helemaal niet zo klef en soapy.

Nicole@live
Bijrol
Bijrol

Bericht door Nicole@live » 14 aug 2008 11:01

Ik vond seizoen 1 en 2 erg goed van heroes _O_ Vandaar dat ik seizoen 1 ook op dvd gekocht heb. Voordat ik seizoen 2 zal kopen zal nog wel een tijd duren, want ik vind niet dat je het kunt maken om 40,- euro te vragen voor niet eens een half seizoen.

Ik begrijp dat er minder afleveringen zijn gemaakt vanwege de stakingen, maar Shonda Rhimes is ook na de stakingen weer achter haar bureau gaan zitten. Waardoor Grey's Anatomy nog 16 afleveringen heeft dit seizoen.

Waarschijnlijk kunnen de schrijvers er zelf niet veel aan doen, maar om de fans nu de dupe te laten worden vind ik echt niet kunnen. 40,- euro voor maar 11 afleveringen!!!!

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 14 aug 2008 11:24

Nicole@live schreef:Ik vond seizoen 1 en 2 erg goed van heroes _O_ Vandaar dat ik seizoen 1 ook op dvd gekocht heb. Voordat ik seizoen 2 zal kopen zal nog wel een tijd duren, want ik vind niet dat je het kunt maken om 40,- euro te vragen voor niet eens een half seizoen.

Ik begrijp dat er minder afleveringen zijn gemaakt vanwege de stakingen, maar Shonda Rhimes is ook na de stakingen weer achter haar bureau gaan zitten. Waardoor Grey's Anatomy nog 16 afleveringen heeft dit seizoen.

Waarschijnlijk kunnen de schrijvers er zelf niet veel aan doen, maar om de fans nu de dupe te laten worden vind ik echt niet kunnen. 40,- euro voor maar 11 afleveringen!!!!
Play.co.uk heeft hem voor 32/33 euro plus artbook :wink: . Daar heb ik Heroes seizoen 2 paar dagen geleden besteld :T . Seizoen 1 was fantastisch naar mijn idee. Heb er enorm van genoten en vond het erg vet.

Darthmar
Filmster
Filmster

Bericht door Darthmar » 14 aug 2008 13:16

Ik vond Heroes al in seizoen 1 afzakken. Ben zelfs niet meer begonnen aan seizoen 2. Mischien dat ik later als Heroes is afgelopen alle seizoenen bekijk.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 14 aug 2008 22:49

Kyrill schreef:
Nicole@live schreef:Ik vond seizoen 1 en 2 erg goed van heroes _O_ Vandaar dat ik seizoen 1 ook op dvd gekocht heb. Voordat ik seizoen 2 zal kopen zal nog wel een tijd duren, want ik vind niet dat je het kunt maken om 40,- euro te vragen voor niet eens een half seizoen.

Play.co.uk heeft hem voor 32/33 euro plus artbook :wink: . Daar heb ik Heroes seizoen 2 paar dagen geleden besteld :T . Seizoen 1 was fantastisch naar mijn idee. Heb er enorm van genoten en vond het erg vet.
alleen geen NL OT :(

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 15 aug 2008 22:18

Legend schreef:
Kyrill schreef:

Voor mij geen probleem gelukkig. Kijk al sinds me 12de ofzo met Engelse ondertiteling.

Legend
Filmster
Filmster

Bericht door Legend » 16 aug 2008 00:27

Kyrill schreef:
Legend schreef:
Kyrill schreef: Play.co.uk heeft hem voor 32/33 euro plus artbook :wink: . Daar heb ik Heroes seizoen 2 paar dagen geleden besteld :T . Seizoen 1 was fantastisch naar mijn idee. Heb er enorm van genoten en vond het erg vet.
Voor mij geen probleem gelukkig. Kijk al sinds me 12de ofzo met Engelse ondertiteling.
Voor mij ook niet. Maar als ik een dvd koop wil ik graag NL OT. Ik kijk meestal een film met vrienden dus die willen dan OT. Daarnaast is het voor de zekerheid ook nog eens ik bedoel Deadwood praten ze nog al moeilijk en is het echt moeilijk te volgen zonder OT.

Thiver
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Thiver » 07 sep 2008 14:02

Mooie promopics hier te vinden. En het lijkt erop dat
Spoiler
Nathan en Niki
nog altijd in leven zijn.
Laatst gewijzigd door Thiver op 28 apr 2009 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 14 sep 2008 17:22

Goed nieuws! Vanaf 25 september is Heroes Season 3 te bewonderen op BBC 2! _O_ . Met maar een delay van 3 dagen vergeleken met NBC :T

geertvdheide
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door geertvdheide » 22 sep 2008 18:03

Kyrill schreef:Goed nieuws! Vanaf 25 september is Heroes Season 3 te bewonderen op BBC 2! _O_ . Met maar een delay van 3 dagen vergeleken met NBC :T
Da's een goede zaak! Maar ik ben nu dusdanig verwend met het kijken via internet, dat ik niet weer anders wil. Vooral het feit dat je kunt kijken op een moment dat je zelf uitkomt, is ideaal. En ook nog in HD.

In elk geval, morgen is de dubbellange première van seizoen 3 te bemachtigen via de gebruikelijke kanalen. De clipshow die als samenvatting dient is al uit. Daarbij schijnen ook wat nieuwe beelden getoond te worden. Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 24 sep 2008 14:02

Ik vond ze niet erg sterk. Zelfs per episode heb ik al het gevoel dat alles veeeeel te lang uitgerekt wordt. En dat Peter nu álweer verantwoordelijk voor een eventuele destruction of the earth is al helemaal belachelijk.

geertvdheide
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door geertvdheide » 24 sep 2008 18:54

Op zich leuke afleveringen, maar ik vind het niveau eigenlijk per scène wisselen. Het deed me allemaal wat minder dan het eerste seizoen ofzo. Ik stoorde me vooral aan:

[spoilers]Mohinder. Niet alleen lijken zijn krachten veel te veel op Spider-Man en The Fly, zijn karakter veranderd ook erg plotseling van een genuanceerd geleerde naar onbeheerste Don Juan. Verder is al dat tijdreizen erg gevaarlijk voor een geloofwaardige verhaallijn. Het Butterfly Effect idee is ook niet bepaald nieuw.
[/spoilers]

Toch vond ik het wel het bekijken waard. Er zitten nog altijd leuke karakters in, het sfeertje is leuk en het ziet er allemaal goed uit. Ben benieuwd naar de rest van het seizoen.

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 24 sep 2008 20:20

Vooral voor Kurz (en Theo): Weevil!!!!

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 24 sep 2008 20:35

Gaat heel de cast van Veronica Mars straks meedoen? Verdomme, moet ik eigenlijk toch weer gaan kijken... :(

Megalomaniac
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door Megalomaniac » 24 sep 2008 20:43

Dat was eigenlijk de hele reden dat ik de pilot nog opgezet had. En toen zag ik dat ook nog eens en nu moet ik het weer volgen :(

Plaats reactie