Scrubs
Scrubs
Na even snel zoeken vond ik geen Scrubs-topic. Voorlopig, met 6 afleveringen achter de kiezen, vind ik het maar zo-zo.
Word het leuker? Ik erger me een beetje aan het onverzorgde uiterlijk van de serie, het slapstick en de weinig personages. Overigens kun je hier je Scrubs-mening natuurlijk ook neerzetten.
Word het leuker? Ik erger me een beetje aan het onverzorgde uiterlijk van de serie, het slapstick en de weinig personages. Overigens kun je hier je Scrubs-mening natuurlijk ook neerzetten.
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Re: Scrubs
Huh? Ik tel zo een stuk of 10 vaste personages die allemaal hun momenten hebben (en waarvan sommigen altijd in hun element zijn.) De enige sitcom met een dramatische kant die ik echt waardeer.Jusjuh schreef:de weinig personages.
Hm, maar ik vind dat er een vercshil is tussen vaste personages en personages waarvan je ook hun dramatische levensverloop volgt. De butler in GTST is ook een vast personage, maar toch zal je nooit iets over haar te weten komen.Colonel_Kurz schreef:Huh? Ik tel zo een stuk of 10 vaste personages die allemaal hun momenten hebben (en waarvan sommigen altijd in hun element zijn.) De enige sitcom met een dramatische kant die ik echt waardeer.Jusjuh schreef:de weinig personages.
- the catfishman
- Filmster
- Contacteer:
ja, fanboy hier, na seizoen 1 wordt het wel een stuk beter, veel flauwe (makkelijke) humor maar ook in de meeste aflevering een serieuze 'boodschap' wat soms een beetje geforceerd aanvoelt, maar toch ken ik geen andere andere serie die zo snel kan switchen tussen compleet belachelijke humor naar serieuze problemen. Seizoen 3 en 4 zijn mijn favoriete seizoenen.
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
Over van humor naar drama gesproken, afleveringen 21 en 22 van seizoen 5 (My Lunch volgens mij) zijn heel erg tof vind ik.the catfishman schreef:ja, fanboy hier, na seizoen 1 wordt het wel een stuk beter, veel flauwe (makkelijke) humor maar ook in de meeste aflevering een serieuze 'boodschap' wat soms een beetje geforceerd aanvoelt, maar toch ken ik geen andere andere serie die zo snel kan switchen tussen compleet belachelijke humor naar serieuze problemen. Seizoen 3 en 4 zijn mijn favoriete seizoenen.
Moet trouwens nog altijd seizoen 3 zien, een klein deel van 4, een paar afleveringen van 2 en het grootste deel van 6

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
Dat zou ik niet weten, dat is nou een 'serie' die ik nooit langer dan 2 minuten heb kunnen aanzien...Jusjuh schreef:Hm, maar ik vind dat er een vercshil is tussen vaste personages en personages waarvan je ook hun dramatische levensverloop volgt. De butler in GTST is ook een vast personage, maar toch zal je nooit iets over haar te weten komen.
Maar goed, je zou het aantal vaste personages dan terug kunnen brengen tot 5, volgens die definitie. Vind je dat te weinig?
Ik denk dat ik even op me laat wachten met reageren. Ik wilde iets zeggen over het gebrek aan getoonde diepgang, maar met mijn scrubs-ervaring is dat onzin. I'll be back.Colonel_Kurz schreef:Dat zou ik niet weten, dat is nou een 'serie' die ik nooit langer dan 2 minuten heb kunnen aanzien...Jusjuh schreef:Hm, maar ik vind dat er een vercshil is tussen vaste personages en personages waarvan je ook hun dramatische levensverloop volgt. De butler in GTST is ook een vast personage, maar toch zal je nooit iets over haar te weten komen.
Maar goed, je zou het aantal vaste personages dan terug kunnen brengen tot 5, volgens die definitie. Vind je dat te weinig?
- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
- Herie
- Oscar nominatie
- Contacteer:
Fanboy guilty as charged... iedere aflevering tot seisoen 7 minimaal 3 keer gezien en ik ben alweer helemaal versligerd aan het 8e seisoen
hoop ergens wel dat dit het laatste seisoen is en dat ze stoppen met een grootse finale die de serie waardig is ipv voortkabbelen terwijl de grote sterren van de show langzaam afhaken
maar persoonlijk is er geen comedy die mij beter kan laten voelen dan scrubs
EEEEEAAGLE!!
hoop ergens wel dat dit het laatste seisoen is en dat ze stoppen met een grootse finale die de serie waardig is ipv voortkabbelen terwijl de grote sterren van de show langzaam afhaken
maar persoonlijk is er geen comedy die mij beter kan laten voelen dan scrubs
EEEEEAAGLE!!
- Megalomaniac
- Regisseur
- Contacteer:
- Herie
- Oscar nominatie
- Contacteer:
waardeloos vind ik net wat te ver gaan. de door Zach Braff geregisseerde sprookjes aflevering was ontzettend goed, maar door de schrijversstaking en de verschrikkelijke houding van NBC jegens de serie (die toch veel heeft opgeleverd voor de zender) is het inderdaad niet het sterkste seizoen
hopelijk weet Bill Lawrence er een memorabel einde aan te breien
tot zover vind ik dit seizoen weer erg grappig, en de budget cut waarin iedere hoofdpersonage 2 afleveringen minder doet gaat voorlopig erg goed
I grew up on the street!
not the hood, the sesame street
hopelijk weet Bill Lawrence er een memorabel einde aan te breien
tot zover vind ik dit seizoen weer erg grappig, en de budget cut waarin iedere hoofdpersonage 2 afleveringen minder doet gaat voorlopig erg goed
I grew up on the street!
not the hood, the sesame street