The Office(UK and USA)

Netflix of Videoland. Van welke serie kan jij momenteel absoluut niet meer loskomen?
Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

The Office(UK and USA)

Bericht door Kyrill » 22 jun 2007 18:08

Wat vinden jullie van deze serie? Ik heb gister een aflevering van USA gezien. Erg grappig, ze gingen een dood vogeltje begraven. Ik moet nog wel even wennen aan de cast. Maar het is een beetje zelfde als met UK. Een weirdo baas, een of andere nerd die de hielen van de baas likt. Een van de mannelijk werknemers die verliefd is op een collega.
Weet iemand waar ik de aflevering van eergister kan kijken op Internet?
Volgens mijn broertje was die heel grappig.

El Chivo
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door El Chivo » 22 jun 2007 18:20

Ik draag de UK-versie zo op handen dat ik nog niet naar de Amerikaanse versie heb durven kijken. Onterecht waarschijnlijk, want ik hoor best veel goede dingen.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 22 jun 2007 18:53

Terecht, El Chivo, de amerikaanse versie haalt het, ondanks Carrell, bij lange na niet bij het origineel.

stijn
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door stijn » 22 jun 2007 19:15

De Britse versie heb ik nooit gezien maar als je de Amerikaanse een tijdje volgt is ie werkelijk briljant. Ik hoor vaak dat de Amerikaanse een eigen identiteit heeft ten opzichte van de Britse en aangezien er van de US versie 53 afleveringen zijn en van de UK versie 14 moet dat ook wel.

_O_ Michael
_O_ Jim
_O_ Dwight
_O_ Kevin

Colonel_Kurz
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door Colonel_Kurz » 22 jun 2007 19:18

In het begin van de serie waren ze duidelijk minder in vergelijking, vooral ook omdat het nog zoveel op de Britse versie leken, maar na een tijdje hebben de acteurs hun personages echt "gevonden" en er hun eigen draai aangegeven, en zijn de scenario's nieuw. En vanaf dat moment vind ik de serie eigenlijk leuker dan de originele Office.

ash_
Walk of Fame
Walk of Fame
Contacteer:

Bericht door ash_ » 23 jun 2007 10:35

Colonel_Kurz schreef:En vanaf dat moment vind ik de serie eigenlijk leuker dan de originele Office.
Kan niet.

Remy2
Hoofdrol
Hoofdrol

Bericht door Remy2 » 23 jun 2007 11:33

Ik vind de the office US ook veel leuker dan de UK-versie. Ben er echt verslaafd aan geraakt, ik heb er vanaf de eerste aflevering nog geen één gemist.

Leuke eraan vind ik dat de humor zo ontzettend subtiel is. Zo heeft een collega op een feestje eens toegegeven dat ze al n half jaar nuchter is, en 3 afleveringen later komt er een klacht binnen dat het licht 's ochtends zo fel is.. ik vind het geniaal. :)

Jim is nou overgeplaatst naar een ander filiaal dus daar worden ook een hoop nieuwe personages geintroduceerd wat ook erg leuk is. Zitten ze met zn alle de hele dag call of duty te spelen. :D

rrambuiter
Regisseur
Regisseur
Contacteer:

Bericht door rrambuiter » 23 jun 2007 16:00

Vooral Carell kan niet op tegen Gervais, evenals veel van de andere personages. Het is niet heel erg om te zien, maar het haalt bij lange niet het niveau van de Engelse, die het voor elkaar krijgt toch net iets pijnlijker en herkenbaarder te zijn dan de Amerikaanse. :)

spacey
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door spacey » 23 jun 2007 16:55

De engelse versie ken ik niet, maar de amerikaanse versie is werkelijk briljant! Ik kan niet wachten op seizoen 4 en de engelse versie hoeft van mij niet zo.

gollum36
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door gollum36 » 23 jun 2007 17:53

spacey schreef:De engelse versie ken ik niet, maar de amerikaanse versie is werkelijk briljant! Ik kan niet wachten op seizoen 4 en de engelse versie hoeft van mij niet zo.
Zonder de engelse versie was de amerikaanse er echter nooit geweest.

stijn
Oscar nominatie
Oscar nominatie

Bericht door stijn » 23 jun 2007 18:03

Er zijn overigens ook een Duitse en twee Franstalige (één Canadese) versies van. Heeft iemand daar toevallig wat van gezien?
Ik ben er wel benieuwd naar.

spacey
Filmster
Filmster
Contacteer:

Bericht door spacey » 23 jun 2007 18:22

gollum36 schreef:
spacey schreef:De engelse versie ken ik niet, maar de amerikaanse versie is werkelijk briljant! Ik kan niet wachten op seizoen 4 en de engelse versie hoeft van mij niet zo.
Zonder de engelse versie was de amerikaanse er echter nooit geweest.
Dat klopt! Ik bedoelde alleen dat ik de engelse versie niet hoef te zien omdat hij toch alleen maar kan tegenvallen, dankzij de briljante amerikaanse versie. En ik kan me goed voorstellen dat het andersom ook zo kan zijn.

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 26 jul 2007 14:37

Sinds ik comedy central heb, kijk ik elke dag the office us.
Absoluut mijn favoriete komedie serie ooit. Ben nu ook met de engelse begonnen, maar die vind ik toch iets minder.
Dwight is echt een eindbaas

Kyrill
Walk of Fame
Walk of Fame

Bericht door Kyrill » 26 jul 2007 14:46

Ik vond het gister echt zo hilarisch, Dwight die die folders ging verspreiden met gezocht en bel dit nummer. Terwijl hij het gewoon zelf is die op die afbeelding staat _O_ .

sickboy1984
Regisseur
Regisseur

Bericht door sickboy1984 » 26 jul 2007 15:38

Kyrill schreef:Ik vond het gister echt zo hilarisch, Dwight die die folders ging verspreiden met gezocht en bel dit nummer. Terwijl hij het gewoon zelf is die op die afbeelding staat _O_ .
Was idd fantastisch, volgens mij komt vanavond helaas de laatste aflevering van seizoen 3, dus zullen ze wel weer opnieuw beginnen.

Plaats reactie