The Office(UK and USA)
The Office(UK and USA)
Wat vinden jullie van deze serie? Ik heb gister een aflevering van USA gezien. Erg grappig, ze gingen een dood vogeltje begraven. Ik moet nog wel even wennen aan de cast. Maar het is een beetje zelfde als met UK. Een weirdo baas, een of andere nerd die de hielen van de baas likt. Een van de mannelijk werknemers die verliefd is op een collega.
Weet iemand waar ik de aflevering van eergister kan kijken op Internet?
Volgens mijn broertje was die heel grappig.
Weet iemand waar ik de aflevering van eergister kan kijken op Internet?
Volgens mijn broertje was die heel grappig.
De Britse versie heb ik nooit gezien maar als je de Amerikaanse een tijdje volgt is ie werkelijk briljant. Ik hoor vaak dat de Amerikaanse een eigen identiteit heeft ten opzichte van de Britse en aangezien er van de US versie 53 afleveringen zijn en van de UK versie 14 moet dat ook wel.
Michael
Jim
Dwight
Kevin

- Colonel_Kurz
- Walk of Fame
- Contacteer:
In het begin van de serie waren ze duidelijk minder in vergelijking, vooral ook omdat het nog zoveel op de Britse versie leken, maar na een tijdje hebben de acteurs hun personages echt "gevonden" en er hun eigen draai aangegeven, en zijn de scenario's nieuw. En vanaf dat moment vind ik de serie eigenlijk leuker dan de originele Office.
Ik vind de the office US ook veel leuker dan de UK-versie. Ben er echt verslaafd aan geraakt, ik heb er vanaf de eerste aflevering nog geen één gemist.
Leuke eraan vind ik dat de humor zo ontzettend subtiel is. Zo heeft een collega op een feestje eens toegegeven dat ze al n half jaar nuchter is, en 3 afleveringen later komt er een klacht binnen dat het licht 's ochtends zo fel is.. ik vind het geniaal.
Jim is nou overgeplaatst naar een ander filiaal dus daar worden ook een hoop nieuwe personages geintroduceerd wat ook erg leuk is. Zitten ze met zn alle de hele dag call of duty te spelen.
Leuke eraan vind ik dat de humor zo ontzettend subtiel is. Zo heeft een collega op een feestje eens toegegeven dat ze al n half jaar nuchter is, en 3 afleveringen later komt er een klacht binnen dat het licht 's ochtends zo fel is.. ik vind het geniaal.

Jim is nou overgeplaatst naar een ander filiaal dus daar worden ook een hoop nieuwe personages geintroduceerd wat ook erg leuk is. Zitten ze met zn alle de hele dag call of duty te spelen.

- rrambuiter
- Regisseur
- Contacteer:
Dat klopt! Ik bedoelde alleen dat ik de engelse versie niet hoef te zien omdat hij toch alleen maar kan tegenvallen, dankzij de briljante amerikaanse versie. En ik kan me goed voorstellen dat het andersom ook zo kan zijn.gollum36 schreef:Zonder de engelse versie was de amerikaanse er echter nooit geweest.spacey schreef:De engelse versie ken ik niet, maar de amerikaanse versie is werkelijk briljant! Ik kan niet wachten op seizoen 4 en de engelse versie hoeft van mij niet zo.
- sickboy1984
- Regisseur
- sickboy1984
- Regisseur
Was idd fantastisch, volgens mij komt vanavond helaas de laatste aflevering van seizoen 3, dus zullen ze wel weer opnieuw beginnen.Kyrill schreef:Ik vond het gister echt zo hilarisch, Dwight die die folders ging verspreiden met gezocht en bel dit nummer. Terwijl hij het gewoon zelf is die op die afbeelding staat.